פרק 5: הכרות

13 1 0
                                    

מאסטר איגניט הוביל אותי לחדר שבו היו עוד אנשים מכל מיני גילאים,
"זהו אשף הלהבה ווזגארדיון, הוא יתחיל ללמוד את יסודות הלחימה החל מהיום. קבלו אותו כמו שצריך."
השיעור הזה היה די משעמם, לא שהיה לי קשה, פשוט כל מה שלמדנו היה על ממה הקסם עשוי ואיך לתמרן אותו...
אחרי שעה של הרצאה מאסטר איגניט לקח אותנו לחדר שבו נלחמתי באלמנטור, רק שהוא היה גדול יותר פי עשרים מהקודם.
הוא זימן את האלמנטור  שוב ושאר התלמידים ענדו טבעות כלשהן על יד ימין,
הם הניפו את היד למעלה ועיגולים אדומים שונים
הופיעו באוויר, עשרות יצורים מוזרים הופיעו משום מקום בכל מיני גדלים שונים.
"אלה הם פנטומים בצורתם המקורית ווזגארדיון,"
אמר מאסטר איגניט,
"אז האלמנטור שלך הוא גם פנטום?"

-"בדיוק. בטח שמת לב שהשתמנו בטבעת שונה ממה שאתה עונד כרגע אבל ביד ימין,
זה בגלל שאי אפשר להשתמש בשתי טבעות על יד אחת. ולכן טבעות שינוי ניתנות להפעלה רק על יד שמאל, טבעות כישוף ניתנות להפעלה רק על יד ימין. עכשיו קח את הטבעת הזו, ענוד אותה על יד ימין ונסה לזמן את הפנטום שלך."
הוא נתן לי טבעת עם חריטה מוזרה בצבע ורוד
ענדתי אותה על יד ימין וניסיתי לרכז את הכוח שלי בטבעת, העיגול הופיע למעלה, אבל הפנטום שלי לא יצא בכלל.
ריכזתי יותר כוח ויצרתי את העיגול יותר למעלה
והגדלתי את הקוטר שלו, אבל לא קרה כלום...
השתמשתי בטבעת השינוי כמו תמיד,
כמו במבחן העיגול הופיע ושינה את המראה שלי.
ריכזתי את כל הכוח בטבעת הימנית בבת אחת,
ויצרתי את העיגול,
"בוא הנה כבר! תן לי לראות אותך!!!"
צעקתי עצבני, אבל באותו רגע התעלפתי.

-------------------

"בוקר טוב, איך אתה מרגיש?"
"ממ מהה?"
הכל היה חשוך, פתחתי את העיניים וסגרתי אותם תוך רגע כי השמש סינוורה אותי ישר,
"מי שזה לא יהיה, תסגור את החלון!"
קראתי,
"אוי סליחה! אני ממש גרועה בזה..."
נשמע קול חלש, פתחתי את העיניים והסתכלתי הצידה, ראיתי שם ילדה בערך בגילי, היה לה שיער חום וארוך, ועיניים שחורות.
"הקסם שלי כזה חלש שאני בקושי יכולה ליצור ממד כיס לשתי שניות..."
-"מה זה ממד כיס? ויותר חשוב: מי את?!"
הילדה חייכה אליי והתיישבה על כיסא גלגלים,
" אני לואיז, נעים להכיר נייט."

"מאיפה את יודעת את השם שלי?!"
"אה, הסתכלתי עליך כשעשית את מבחני הקבלה,
תדע לך שאתה משהו ממש מיוחד אם הצלחת לעבור את כולם בפחות משלוש שעות,
בדרך כלל לוקח לאנשים לפחות יומיים רק למצוא את המקום הזה. שלא לדבר שאתה יכול להשתנות! אף אחד לא הצליח להשתנות על הפעם הראשונה!"
-"אם אני לא יכול לזמן את הפנטום שלי, אז זה לא בדיוק משהו מיוחד..."
"לאאאא, האנשים האלה התאמנו על זה כבר שבוע וחצי, ברור שאתה לא יכול לעשות את זה עכשיו."
"אז למה מאסטר איגניט נתן לי את הטבעת?"
"עברת את כל המבחנים בהצטיינות, ברור שיצפו ממך לכישורים גדולים.
אבל מאסטר איגניט הוא לא מישהו שיוותר לך,
אחרי שהוא ציפה ממך שתצליח על הפעם הראשונה לזמן פנטום ונכשלת בצורה כזאת שאפילו ריכוז כל הכוח שלך בבת אחת לא הספיק, הוא יבנה לך עכשיו מערכת אימונים קפדנית יותר משלי."
"לואיז נכון? מה האלמנט שלך?" שאלתי מרוצה מהעובדה שסוף סוף אני יכול לדבר עם מישהו בקצת יותר היגיון.

"בניגוד אליך אני לא יכולה להשתמש בטבעות,
אבל הקסם שלי חזק מספיק בשביל דברים אחרים! אני ידועה כאן בתור סג'ינה, אשפית המחקר. אני יכולה לזהות כל מי שהוא פנטום, אשף או מישהו שעלול להפוך לפנטום, ואפילו להשתמש בכדור בדולח כדי לחפש פנטומים בעזרת חיות הפלא."

רציתי לשאול אותה על מה היא מדברת, אבל נרדמתי.

אשף הטבעותWhere stories live. Discover now