פרק 2: ליקוי מקולל

19 1 0
                                    

הגעתי לחוף, הרבה אנשים כבר היו שם עם טלסקופים מצלמות וטלפונים.

השמש הלכה והשחירה ועוד אנשים התקרבו וצילמו עד שכל העיר השחירה לגמרי.

הוצאתי את הטלפון של הזקן וצילמתי כמה תמונות, אפילו הסרטתי את הירח זז לכיוונה של השמש.

פתאום שמעתי צעקה, הסתובבתי וראיתי אישה נצבעת בסגול ונופלת על האדמה.

ואז אנשים החלו בזה אחר זה להיצבע בסגול ולאבד הכרה עד שגם אני נצבעתי.

אני לא ממש זוכר מה קרה אחרי זה כי התעלפתי, אבל כשהתעוררתי הליקוי כבר נגמר.                                          וכל האנשים נעלמו, נשארתי לבד מבולבל לגמרי. רציתי ללכת חזרה לכיוון הפארק כדי להחזיר לזקן את הטלפון, אבל אז יצור מוזר קפץ עליי משום מקום עם חנית גדולה והפיל אותי על הקרקע בחזרה.

עצמתי עיניים מתכונן לגרוע מכל, כשלפתע פתאום  שמעתי רעם ואז קול של הדיפה. פתחתי את העיניים וראיתי מישהו בגלימה לבנה ומסכה בצבע זהב עומד מלפני ומגן עליי מהיצור.

"אולי ניצחת בקרב, אבל לא במלחמה!" אמר היצור ונעלם.

"עשית עבודה טובה בכך שהצלחת לשרוד בליקוי, הוכחת שאתה ראוי להיות אשף." אמר האיש במסכה  והצביע אלי.

"מי אתה? מה קורה כאן? מה היה היצור הזה?! ומה פתאום אשף?!" שאלתי.

-"הליקוי הזה היה ליקוי מקולל. הוא לא היה טבעי, מבין כל הלחשים הקיימים זהו הכישוף האסור היחיד.             זימון פנטומים, היצור מלפני רגע גם היה פנטום, ולא סתם אחד, אלא בדרגה גבוהה מספיק כדי  לזמן לעצמו משרתים. מטרתם היחידה שלל הפנטומים היא ליצור עולם שיהיה עשוי מקסם טהור בדיוק כמוהם, וכדי לעשות את זה הם צריכים לחסל את האנושות. ובתור אשף זו המשימה שלי לעצור אותם.

הם יצרו את ליקוי החמה כדי לכפות על אנשים להפוך לפנטומים, וברגע שבני האדם מתו, הפנטומים נולדו מתוכם וירשו את הזיכרונות והמראה החיצוני שלהם בתור הסוואה."

-"אם זה נכון, אז איך אתה יודע שגם אני לא פנטום?"

"כי אתה שרדת. ראית איך כל האנשים פה נהפכו לסגולים נכון? גם אתה נצבעת בסגול, אבל כמה רגעים לאחר מכן נצבעת בזהב, זה אומר שהצלחת ללכוד בתוכך את הפנטום ולהשתמש בכוחו לרצונך החופשי, אתה היחיד ששרד."

בקושי זכרתי משהו, אז פשוט הסכמתי עם זה.

האיש במסכה הושיט אליי מכתב, "אם אתה רוצה להביס את הפנטומים ולהיות כמוני, לך לכתובת שכאן.

אני אחכה לך שם, ואל תדאג לזקן, אני כבר אחזיר לו את הטלפון."

מאיפה הוא ידע?! אבל לא הספקתי לשאול אותו כלום כי הוא ענד טבעת כלשהיא על ידו הימנית ונעלם.

אשף הטבעותWhere stories live. Discover now