A legjobb barátom elrángatott magával egy tetves nightclub-ba, ahol valami hülye, picsarázos zene ment.
Az Adzel* a legjobb és legelitebb club az egész városban, nem mellesleg itt van a legjobb whiskey is. A V.I.P. páholyban ültünk és szemléltük a tömeget vagyis csak én, mivel a legjobb barátom egy szőke örömlány "társaságát" élvezi.
Éppen kortyolnék a whiskyből, mikor a táncparkett közepén egy kis fennforgás támad. Egy barom zaklatni kezd egy sötétszőke lányt. Mikor megütné a lányt, valaki elkapja a karját. Egy, a férfinél két fejjel alacsonyabb sötét hajú lány fogja meg a barom karját a levegőben. Beszélnek valamit, majd a lány megragadja a férfi gallérját és súg valamit a fülébe. Bármit is mondott a lány az bevált, mivel a melák pár szó után szájhúzva továbbállt. A két lány ezek után felsétált a szemközti páholyba néhány férfihoz, majd elhagyták a szórakozóhelyet. Úgy döntök én is távozom és követem a két lányt. Kint a barna, beültetti a szőkét egy fekete telepjáróba és mond valamit a sofőrnek, majd a kocsi elhajt. A lány elindult és én követtem. Eléggé csípős az idő és a lányon csak egy piros miniruha és egy fekete motoros dzseki van.
Egy üres utca szakaszon valaki megáll a lány előtt, majd két másik férfi mögötte. A lány hátra fordul, de nem ijed meg a helyzettől vagy a férfiaktól. Visszafordul a vele szemben álló, a klubban látott barom állja el előle az utat.
-Kopjatok le! -Mondta a lány szinte parancsolóan.
-Tudod te, hogy ki vagyok? -Kérdezte a csávó nagyképűen, mire a másik kettő lefogta a lányt.
-Óóó, nagyon jól tudom ki vagy és bármire is készültök meg fogjátok bánni. -Mondta a lány, mire egy hatalmas ütést kapott a gyomrába.
Felvettem egy hosszú fadarabot a földről és közelebb sétáltam, mert láttam, hogy a lány nem tud kiszabadulni a férfiak szorításából. Meg egyszerűen nem tolerálom, hogy nőket bántsanak. Ahogy közelebb értem felismertem a férfit.
-Valami gond van? -Kérdeztem oroszul.
-Nincs semmi, gond haver. Csak beszélgetünk a csajjal. -Folytatta oroszul.
-Hmm... szóval nálatok barom falván így kell beszélni a csajokkal?
-Mit mondtál haver? -Jött felém, mint egy felhúzott kakas.
-Nem vagyunk haverok, sőt ti még csak férfiak sem. És, ha nem akartok a börtönben rohadni, akkor azonnal elkotródtok innen.
-Nekem nem parancsolhat egy ilyen senkiházi ficsúr csak a nagy Markov vezér.
-Ez esetben...ha még egyszer meglátlak a lány közelében kinyírlak. És, ha a még egyszer kezet emelsz egy nőre, gondoskodom róla, hogy a nagy Markov vezér vágja le a karodat. -Ettől megijedt és azonnal hátrálni kezdett. A két csatlósa elengedte a lány karjait, majd eltűntek. A lány a gyomrába kapott ütéstől miatt összegörnyedt.
-Jól van? -Kérdeztem tőlem, mire pár pillanattal később felegyenesedett és rám nézett, de nem válaszolt. És ekkor a korábban látott fekete terepjáró fékezett le a lány mellett. A lány a kocsihoz sétált, de mielőtt beszállt volna visszafordult felém:
-Kell egy fuvar?
Ránéztem a lányra, majd a sofőrre, aki a negyvenes éveiben járhatott és komor tekintettel mért végig.
-Nem. Boldogulok.
- Hát jóó.... Köszönöm Mr. Markov! Még találkozunk!
Azzal a kocsi elhajtott és én csak álltam ott zavartan. Honnan tudja a nevem?
*Ed-zel
.......................................
2024.09.04.
Sziasztok! Remélem tetszik/tetszeni fog nektek a könyv. Várom a véleményeteket!
Puszi, Dolli❤️Ui.: promóciót szívesen fogadok 🤭
ESTÁS LEYENDO
Erősség vagy gyávaság
RomanceA lány őrült, de a fiú megőrül érte. Az egyiknek erősség a szerelem, a másiknak gyávaság. Két különfajta nézőpont. De csak egy győzhet. Vajon melyik lesz az? A Gyengeség vagy erősség 2.része.