KAPITOLA 2

14 2 0
                                    

Lesní stezka byla zalitá měsíčním svitem. Liška běžela na shromáždění ke čtyřem dubům,kde se všechny klany o úplňku v míru scházeli a říkali si novinky které se u nich nově stali. Vítr vál směrem k nim a poznala že už jsou blízko. A taky že jsme přišli poslední. Pomyslela si.

Zastavili se na okraji roklinky a čekali až jim dá velitel pokyn k přesunutí dolů na mýtinku k ostatním. Z celého Hromového klanu bylo cítit napětí. Hromový měsíc se díval dolů se škubajícím ocáskem.

V tu chvíli dál jejich velitel pokyn a rozeběhli se dolů. Hromový měsíc si to namířil rovnou k ostatním velitelům k obří skále zatímco Liška se vydala ke skupince s Hromovými a Stínovými kočkami.

,,ahoj Bobulkotlapko"pozdravila,,Bobulák"
Opravil jí přátelsky noví stínový válečník.,,to je super! gratuluji Bobuláku!"bylo vidět že se dme pýchou. Od svých druhů však viděla nejisté pohledy. Sama věděla že pro ně to nic dobrého není. Tenhle kocour proti ní bude jednou bojovat v bitvě. Zalil jí menší smutek.Na všechno však zapomněla když uslyšela že shromáždění začíná.

,, Hromový měsíc si přeje promluvit jako první"řekla Říční hvězda.
Jejich velitel postoupil dopředu a chvíli jen nejistě pozoroval dav koček. Pohledem se však zastavil u Lišky.
Liška ztuhla.

Dělám snad něco špatně? Hromový měsíc však pohled odvrátil a Liška se hned uklidnila. Hromový měsíc se zhluboka nadechl a v tom promluvil.

,, chtěl bych tady navrhnout jednu věc"
Řekl a začal povídat to co předtím jeho klanu předešlou noc. Když to řekl ozvali se nesouhlasné hlasy.
,,to je naprostá blbost!"
,, máš snad myší mozek?!"
,,tohle by Hvězdný klan nechtěl!"
Po tomhle se nikdo nepovažoval promluvit. Všichni čekali jak na to velitel odpoví.

,, naše léčitelka měla sen od Hvězdného klanu"řekl a bylo vidět že se musí držet aby nevybouchl. pokynul Měsíčce hlavou aby začala mluvit.,, měla jsem sen..."

~timeskip~

Potom co to Měsíčka dořekla byli všichni v šoku. Promluvil Větrný měsíc.,, vypadá to že bychom si vážně měli zvolit zástupce. Navrhuji si je zvolit hned"teď byli v šoku ještě víc. Překvapivě promluvil i Stínový měsíc,,ano. Pokud to Hvězdný klan opravdu chcete bude nejlepší si je zvolit teď."promluvil i jejich velitel:,,ano já souhlasím s ostatními veliteli. Zní to rozumě."Říční hvězda vypadala trochu nejistě ale pak se otřepala a promluvila také:I já souhlasím. Musíme jednat ve vůli Hvězdného klanu."

Potom promluvil jejich velitel,, Já,velitel Hromového klanu si vybírám za svého zástupce oddanou,chytrou a silnou kočku. Liško slibuješ že budeš Hromovému klanu oddaně sloužit v roli zástupce a jednou i velitele?"Lišce se zatočil svět před očima. Slyšela dobře? Já budu nový zástupce? Pak si však uvědomila že musí odpovědět.

,, slibuji"
,,pak ti přeji na tvé cestě mnoho úspěchů a gratuluji ti k tvému novému postavení v klanu"v tu chvíli začali klany provolávat její jméno.
,, Liška!"
,, Liška!"
,, Liška!"
Je to můj osud. Pomyslela si. Teď jsem zástupcem velitele.

------------------------------------------------------------

Další kapitola je na světě!🎉🎉
V dalších kapitolách se dozvíte kdo se stal zástupcem v ostatních klanech a jak si Liška povede<3

Tak zatím čauko!👋:)

------------------------------------------------------------

Kočičí válečníci na začátku 1 -  stíny lesaKde žijí příběhy. Začni objevovat