KAPITOLA 4

13 1 0
                                    

,, Ledotlapko hned doběhni pro Měsíčku!"křikla bez váhání. Srdce jí bušilo jako o závod. Nemůže být mrtvý! A však věděla že mrtvý je. Už ani nedýchal.

Po chvilce k nim přiběhla Měsícka. Podívala se na ně a zašeptala:,,Je mrtvý"mňoukla smutně.,, teď už loví s Hvězdným klanem..."zašeptala nešťastně Liška. Pojďte."řekla,,odneseme ho do tábora"vzala ho za zátylek a mlčky odešli.

Za celou cestu nikdo nepromluvil. Všichni byli až moc v šoku. Ale ze všech nejvíc v šoku byla Liška. Teď jsem velitelka. Já jsem velitelka! Pořád tomu nemohla uvěřit. Teď je velitelka!

Když dorazili do tábora kočky nemohli uvěřit co vidí. Nikdo se nepovažoval promluvit ale všichni věděli co se stalo. Šlo to poznat už jen z jejich smutných očí. Lišku ovál chladný večerní vzduch. Věděla že teď bude muset všem oznámit co se stalo a vybrat si nového zástupce.

Svolávat klan nebylo nutné; všichni už byli na místě.,, Jak už jste si jistě všimli nás velitel je mrtev,"řekla a sklonila hlavu na důkaz respektu,,a mou povinností je být novou velitelkou Hromového klanu."odhodlaně se podívala na kočky pod sebou,,dnes v noci půjdu s Měsíčkou k Měsíčnímu kameni abych obdržela devět životů a své velitelské jméno. Ale ještě předtím si musím zvolit zástupce."mňoukla a nadechla se.

,,tuto kočku si vybírám protože je loajální rozhodná a silná. Vodní mraku slibuješ že budeš oddaně sloužit Hromovému klanu bít se za něj a bránit ho až do poslední chvíle života?"k Liščinu překvapení Mrak odpověděl hned; ,,slibuji"mňoukl. Liška kývla hlavou a odpověděla.,,vítám tě v Hromovém klanu v tvé nové roli zástupce velitele. Postarej se o klan zatímco budeme pryč"Mrak kývl a sedl si k patě Vysoké skály. Liška mávla ocasem na Měsíčku aby přišla za ní.,,jdeme?"zeptala se Měsícka.,,ano"odpověděla a mlčky se vydali k Měsíčnímu kameni.

~timeskip~

Liščí hvězda se vracela do tábora od cesty k Měsíčnímu kameni kde obdržela devět životů. Teď z ní byla opravdová velitelka.

To ona teď vedla Hromový klan. To ona je teď jejich velitelkou. To ona bude muset porazit zlo které nedaleko číhá....

      pokračování příště...

------------------------------------------------------------
A máme tu konec prvního dílu:)
Doufám že se vám můj první příběh líbil a další očekávejte již brzy....

Zatím čauko 👋

Kočičí válečníci na začátku 1 -  stíny lesaKde žijí příběhy. Začni objevovat