Merhabalar!
Hc yazmayı seviyorum, Gravity Falls karakterleri hakkında hc yazmayı daha çok seviyorum! Bu bölümde de Bill hakkında headcanonlarımı paylaşacağım!
William "Bill" Cipher:
Görünümü:
🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺
Hitap, Cinsiyet ve Yönelime Dayalı Headcanonlar:
*"William" adını kullanma. Ona sadece "Bill" de çünkü o sadece "Bill". William önemli kişiler için özel (bkz: Stanford)
*Çok istiyorsan ona "Sonsuza kadarki efendimiz" ya da "Kabus Kralı" da diyebilirsin. Böyle hitap edersen gizlediğin o "şeyi" sır olarak saklamaya devam edecek.
*Dämonichoarder -yani Xenogender- ve Demi-boy.
(Xenogender kişinin cinsiyet kimliğini tanımlamak için "kadın" ve "erkek" gibi cinsiyet ifadeleri dışında şeyler kullandığı bir cinsiyet kimliğidir. Bill'in durumu için bu şeytanları kapsıyor ama daha pek çok xenogender çatısı altında cinsiyet kimliği vardır. Mesela papergender, guardiangender ya da caedogender.
Dämonichoarder bir xenogender kimliğidir, kişinin kendi cinsiyet kimliğini devilgender çatısı altındaki tüm cinsiyet kimlikleri ile bağdaştırmasıdır.)
*Zamir olarak He/Him kullanır ama onu şımartmak istiyorsan Devil/They'i kullanabilirsin.
*Saygı ifadesi olarak Mr. ya da Mx. denilmesini tercih ediyor. Pekala "efendim" demen de yetecektir elbet.
*İltifat olarak onu şımartabildiğin kadar şımart, bu konuda ayrımı yoktur. Güzel de diyebilirsin, ateşli de!
*Panromantik ve askseüel.
*%100 Sapyoromantik!
*Cinsiyetlerin çoğu kişiye göre önemli şeyler olduğunu çok sonra anladı. Ona göre kendini bulut olarak bile görebilirsin (bkz: Cloudgender) bunu umursamayacak.
Kendini demi-boy olarak görme sebebi insanların ona erkek zamirleri ile seslenmesi. Zamanla bunun kendine uygun olduğunu fark etti. Xenogender ise ana cinsiyeti. Kendini Dämonichoarder olarak görüyor.
*Ona seksüel bir şey sor, soru türüne göre iki şekilde cevap verecektir:
1. Seçenek (Eğer seksüel konuda genel bir soru sorarsan): *Aşırı şekilde ciddi bir ifadeyle yapılan detaylı bir açıklama*
2. Seçenek (seksüel kişisel bir şey sorarsan): "Ben üçgenim!"
*Seksüel şeyler hakkında bilgisiz değil, insanların nasıl çoğaldıklarını biliyor ama bu onun için geçerli bir şey olmadığından umursamıyor ve yargılamıyor. Bu konularda tepkisiz.
*Ama ona aşırı detaylı seksüel bir soru sorarsan, seni atomlarına ayırmakla tehdit edebilir. Unutma, o dediğini yapar.
*Bill insanlara tamamen zekalarına göre davranır. (Bkz: Ford ve Dipper ile ilgilenirken Stan ve Mabel' ı o kadar da umursamadı -ve yanıldı-) Cinsiyet, yönelim, etnik köken, konuşulan dil ve diğer insanların çoğunun umursadığı şeyler onun için değersizdir.
🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺
Headcanonlarım çok olduğundan (Ve tek bölümde bölüm fikirimi bitirmek istemediğimden) hcleri kategorilere ayırmaya karar verdim UwU
Siz de kendi hclerinizden yorumlara yazmayı unutmayın!
Ne demişler, Hc'ler paylaştıkça çoğalır!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Billford Hakkında
FanficBİLLFORD İS CANON! Billford, Gravity Fals' dan Bill Cipher ve Stanford "Ford" Pines' ın eşcinsel shipidir. The Book Of Bill kitabının çıkmasıyla da Bill tarafından duygular olduğu canondur. (Kitap elimde olmadığı ve internette paylaşılan kadar bil...