Bölüm~4 Tatlı

14 0 0
                                    

Çalan alarmın rahatsız edici sesiyle uyandım. Yatağımdan kalkmak istemiyordum... fakat kahvaltı yapmam lazımdı ve şu yeni teklif için biraz araştırma yapmam lazımdı. İllegal işler genelde pek tekin olmayan yerlerde yapılırdı. Yanıma biber gazı vesarie almam uygun olacaktı.

Yatağımdan kalkarak mutfağa gittim ve kendime sağlıklı bir kahvaltı hazırlamaya başladım...

Vurgun Pamir Akıncı

"Kardeşim boşuna zorluk çıkartma bu gece müsait değiliz!"

En az 5, 6 kere arayan bir kadının teklifini geri çeviriyordum. Güya gelip temizlikçi niyetine beni yatağa atacaktı, Allah yazdıysa bozsun.

Daha fazla ısrarına dayanamayıp telefonu yüzüne kapattım ve numarayı engelledim.

Hiç bitmiyordu bunlar hiiiç!

Kendi kendime söylenirken kapıdan içeri Barkın girdi,

"Abi kan grubu '0 RH negatif'miş"

En azından negatif yanı aynı. Dün Barkın'a, Ayla'nın kan grubunu bulmasını istemiştim.

"Sağ ol koçum, dün akşam konuştuğumuz Rus'lar gelecek mi?"

"Evet abi onları anlamasam da google asistan yardımıyla biraz anlaşabildik. Bu devirde tercüman şart!"

Bu cümlesine sırıttım.

"Tercüman çoktan hazır. Sizin iki aydır bulamadığınız tercümeni ben iki dakikada buldum."

"Abi adamı yatakta falan mı ikna ettin amına koyayım! Gay misin?"

"Erkek olduğunu kim söyledi?"

demem ile gözleri fal taşı gibi açıldı

"HADI CANIM! Oha abi ben birsürü kadın ve erkek tercümanlara teklif yaptım kimse kabul etmedi! Doğru söyle yatakta mı ikna ettin kadını?"

"Oğlum saçmalama! Ben teklifimi yaptım bilgisayardan o da iki gün geçmeden kabul etti işte! Hem de kim biliyor musun?"

diyerek büyük sürprizi açıklamaya hazırlandım. Barkın heyecanla konuştu;

"Kim abi!"

Sırıtarak,

"Ayla Kılıç!"

Barkın şokla ayağa kalktı,

"OHA ONUN TERCÜMAN OLDUĞUNU TAMAMEN UNUTMUŞUM LAN! OHA!"

Daha sonra ona planı anlatmak için ciddi bir ifade takındım.

"Ama bir planım var, otur da dinle, sonra diğerlerine anlatırsın,"

Oturdu ve dikkatini bana verdi. Ben de planı anlatmaya başladım...

𝐌𝐚𝐟𝐲𝐚 𝐀𝐧𝐨𝐧𝐢𝐦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin