Bölüm~5 Tercüman

9 0 0
                                    

Kahvaltımı yaptıktan sonra biraz karşı tarafı araştırdım.

Vurgun Pamir Akıncı
27
1 Ağustos
Çete Lideri

Barkın Kutlu
24
5 Mart
Sol kol

Akın Kutlu
22
19 Nisan
Sağ kol
Barkın ile kardeşler

Leonardo de Rosa
İtalyan
23
9 Ocak
İkna Edici

Aurora Martini
İtalyan
27
11 Şubat
İkna edici

Serdar Brown
Yarı Türk yarı Amerika
26
22 Mayıs
Görüşme ayarlayan kişi herhalde

Alex Michael Quist
Amerika
25
28 Kasım
En üstün korumaları

Bu kadardı sanırım...

Saatlerimi onları araştırarak geçirmiştim. Bu bilgileri bulmak çok zamanımı almıştı. Bilgisayarın başından kalkıp odama gittim. Kapının arkasındaki elbisemi giydim, ve makyajımı yapmaya başladım. Kusurlu yerleri kapattıktan sonra elmacık kemiklerimi belirginleştirdim. Dudaklarımı siyah dudak kalemi ile çerçeveledim sonra ise bordodan bir tık daha koyu olan rujumu sürdüm. Gözlerime gölgeli bir model yaptım. Göz pınarlarımı aydınlattıktan sonra tamamen hazırdım. Saçlarımı açık bırakıp düzleştirdim. Parfümümü sıktım, topuklularımı giydim, çantamın içine biber gazı, falçata ve birkaç makyaj malzemesi aldım. Doğal olarak tazelemem gerekiyordu. Paltomu giydim; telefonumu, evimin anahtarını ve Jaguar f-type 3.0 model arabamın anahtarını alarak evden çıktım.

Whatsapp

Siz: Pamir Bey şöförünüzün beni almasına hiç gerek yok. Arabama bindim, geliyorum.

VPA: Pekala Ayla hanım. Sizin dediğiniz gibi olsun.

Siz: Sağ olun.



Pamir Bey'in attığı konuma doğru yola koyuldum...

Yarım saat sonra

Konuma gelmiştim. Kapıda uzun boylu bir adam vardı, bu Alex Michael Quist olmalıydı. Arabadan inip yanına gittim.

"Ayla Kılıç, Tercümanım."

Hiçbir tepki göstermeden kapıyı açtı. İçeri girdiğimde sanki iki grup birbirleriyle çatışma yapacak gibi görünüyordu. Kapıdan girdiğim an hepsinin gözleri bana dönmüştü.

"Merhabaa"

"Hoşgeldiniz Ayla Hanım, isterseniz hemen başlayalım yoksa bir tatsızlık çıkacak."

Bu Serdar Brown olmalıydı...

"Tabii"

Beni iki grup başkanının yanına yönlendirdi. Sanırım bu Vurgun Pamir Akıncı olmalıydı; 1,95 veya 1,98 boyunda, geniş omuzlu, kaslı, elinde tuttuğu dosyadan dolayı hareket eden damarları, keskin yüz hattı, dolgun dudakları, belirgin adem elması ve koyu kahverengi gözleri ile insanın içine işliyordu. Ben 1,75 boyundaydım ve topuklukarımla daha uzun görünüyordum.

Vurgun Pamir bana tokalaşmak üzere elini uzattı.

"Hoş geldiniz, şeref verdiniz Ayla hanım... "

Sesi bambaşkaydı...









𝐌𝐚𝐟𝐲𝐚 𝐀𝐧𝐨𝐧𝐢𝐦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin