1.

436 10 0
                                    

Jmenuji se Lara Perfetto. Můj otec je ital, tak proto takové příjmení. Se svým otcem se nevídám. Opustil nás s mamkou, když mi bylo 5 let. Ani nevím proč nás tehdy opustil.. to je fuk, řeknu vám něco o mně. Je mi 19 let, mám hnědé vlasy s blonďatými melíry a modré oči, miluju zpěv, pracuji ve footshopu a miluji zvirata.
To je zatím vše co bych vám o sobě řekla a už opravdu musím vstávat do práce. Po dlouhém přemlouvání se vyklubu z postele a jdu si vyčistit zuby. Poté si stáhnu své dlouhé vlasy do culíku, nanesu si trochu řasenky a obléknu se. Rychle si běžím obout boty a vyrážím z domu. Po cestě se stavím ve starbucksu pro kafe a croisant. V práci jsem si šla odnést věci do šatny. Dnes by měla nastoupit nová kolegyně, tak jsem zvědavá. Aspoň tu nebudu na směnu sama. Po pěti minutách se otevřely dveře a do obchodu přišla nádherná brunetka s modrýma očima a výraznou rtěnkou.

L: „Ahoj, ty jsi ta nová?"
M: „Ahoj, ano, jsem to já, jmenuji se Monika."
L: „Já jsem Lara."
M: „Ráda tě poznávám Laro."
L: „Taky tě ráda poznávám."

Objaly jsme se a šla jsem ji provézt po obchodu.

L: „Tak tady je sklad. Jsou tu všechny značky bot a také všechny velikosti. V zadu je šatna a toalety. A jinak obchod už nějak tak znáš."
M: „Děkuji, že jsi mě provedla. Je mi to blbý, ale můžu se zeptat kde si zakouřit?"
L: „V zadu u šaten je zadní vchod, tak tam, aby nás nikdo neviděl. Už jsem si myslela ze tu budu kouřit jediná." obě jsme se zasmály.

V 17:00 po práci jsme se šli s Monikou najíst do mekáče.

L: „Na první den ti to šlo Moni."
M: „To bych neřekla, ale děkuji." Zasmála se.
L: „Pověz mi něco o sobě."
M: „Tak je mi 18 a miluju hudbu."
L: „Fakt? Já taky miluju hudbu, zpívám od 12 let. " Řekla jsem udiveně.
M: „Tak to jsme se hledali." Obě jsme se zasmály.
M: „Hele, přijdeš mi strašně fajn holka a ráda bych tě poznala více. Nechceš přijít zítra na večeři?"
L: „To bych moc ráda."
M: „Dobře, zítra ti pošlu adresu."

Rozloučily jsme se a jela jsem domů.

Druhý den odpoledne
Jsme domluvené s Monikou, že k ní přijedu v půl sedmé a já opět nestíhám, ale mám štěstí, že Monika bydlí 20 minut ode mě. Mám půl hodiny a mám ještě mokré vlasy zamotané v ručníku. Rychle si je běžím vyfoukat a připravit se.

V 18:25
Stihla jsem to a ještě s předčasem, jsem to ale frajerka. Vycházím z auta a jdu zazvonit na Moniky dům. Jsem trochu nervózní, zda se budu rodině líbit. Monika už běžela dolů mi otevřít.
M: „Jee ahoj, pojď dál."
L: „Ahooj, ráda tě zase vidím."
Objaly jsme se a šly jsme dovnitř. Z kuchyně krásně zavoněla pizza.
M: „Takže tohle je můj táta Radek a moje máma Karol"
L: „Dobrý den, já jsem Lara. Moc ráda vás poznávám." podali jsme si ruce a popovídali si
M: „A tohle je můj bratr Sofian."

Podívala jsem se vedle ní a vyšel ze dveří  potetovaný kluk s kudrnatými hnědými vlasy a s kroužkem v nose.

——————————————————————————

Předem se omlouvám za chyby❤️

Budu moc ráda za hvězdičku🫶🏼

Doufám, že se vám bude můj příběh líbit.

21:00 /Sofian MedjmedjKde žijí příběhy. Začni objevovat