Ráno mě probudil sluneční svit, který mi svítil skrz okna do obličeje. Podívala jsem se vedle sebe, ale Sofi nikde nebyl. Měla jsem takovou kocovinu, že jsem ani neměla sílu ho hledat. Podívala jsem se na telefon a byla tam zpráva od Sofiana.
S: „Dobré ráno lásko. Nechtěl jsem tě budit. Kluci mi volali a musel jsem do studia.💋"
L: „Dobré ráno, v pořádku. Jen jsem si říkala, kde jsi."
S: „Dneska tě ve 14:00 vyzvednu. Neptej se kam pojedeme."Jak jako vyzvedne? Není mi vůbec dobře na to, abych někam šla.
L: „Nikam nepojedu, není mi dobře."
S: „Už ses šla podívat do kuchyně? Uvařil jsem ti vývar a na stole v pokoji máš vyprošťovák. Snad ti bude líp.❤️"Podívala jsem se na stolek a opravdu tam ten vyprošťovák byl.
L: „Ty jsi nejlepší Sofi.🫶🏼"
S: „❤️Tak šup, ať ti je zase dobře."Zprávu jsem si jen přečetla a šla si rozpustit vyprošťovák do vody. Podívala jsem se na sebe do zrcadla a vypadala jsem úplně tragicky. Kruhy pod očima, celé černé oči od řasenky, vlasy rozcuchané a nepoužitelné,... Prostě jak si představíte holku, která má kocovinu.
Poté jsem si lehla a zkoukla pár dílů mého oblíbeného seriálu, u kterého jsem usnula. Po hoďce jsem se probudila a byla jsem zase funkční. Šla jsem si ohřát vývar k obědu a napsat Sofimu. Volat mu radši nebudu, abych ho nerušila při práci.L: „Sofi, už je mi dobře. Děkuju❤️"
S: „To jsem rád. Tak ve 14:00 buď připravena."Podívala jsem se na hodiny a bylo 13:00. Úplně jsem vystřelila ze židle a šla se sebou něco udělat. To nemůžu všechno stihnout. Rychle jsem si vlezla do sprchy, rozpustila si vlasy z drdolu a pustila na sebe vlažnou vodu, abych se probrala. Umyla jsem si vlasy šamponem a tělo sprchovým gelem. Poté jsem se zabalila do ručníku, vlasy smotala také do ručníku a šla se nalíčit. Zakryla jsem své kruhy pod očima korektorem, nanesla si řasenku a lesk na rty.
Venku sněží a je tam zima. Proto jsem si vybrala světle hnědý svetr, koženou oversized bundu, černou sukni, teplé silonky a vysoké kožené boty. Outfit jsem doladila stříbrnými náušnicemi a prstýnkem.
Do kapsy jsem si v rychlosti hodila cigarety, telefon a klíče od domu.
Najednou jsem uslyšela troubení. Sofian přijel přesně na čas, jako vždycky. Běžela jsem rychle ke dveřím a vyšla ven. Zamkla jsem za sebou dveře a běžela za Sofim do auta.S: „Čau lásko." Řekl Sofi a dal mi pusu na tvář.
L: „Ahoj." Řekla jsem s úsměvemPo cestě jsme si povídali a já stále nevěděla kam jedeme. Najednou jsem všude uviděla stánky, vánoční stromeček a ruské kolo.
L: „Takže jsi mě vzal na trhy?" Usmála jsem se na něj.
S: „Uhodla jsi to." Řekl když parkoval.Když jsme vyšli z auta, Sofi mě chytl za ruku. Najednou vyběhlo asi pět uječených fanynek, jestli si s nima dá fotku. Sofi slušně přikývl a začali se fotit. Poté jsme si šli něco koupit.
L: „To jsou ty fanynky takhle uječené normálně?" Zasmála jsem se.
S: „Bývá to i horší." Zasmál se ještě víc.Sofi mě obejmul a šel nám koupit svařák. Ukázal na prodavače dva prsty.
S: „Dva svařáky prosím." Řekl Sofi.
Číšník přikývl a podal mu dva kelímky se svařákem. Sofi je zaplatil a hned šel zamnou.
L: „Hezkej stromeček, co?" Řekla jsem.
S: „Dáme si u něj fotku? Dám to na instagram." Řekl a vytahoval telefon z kapsy.
L: „Počkej, ty si mě dáš na instagram? A co fanynky? Nebudou žárlit?" Řekla jsem s vtipem.
S: „Miluju tě. Fanynky to musí přijmout." Usmál se a nastavoval telefon na selfie.Se Sofim jsme se políbili na fotku a poté ji dal do příspěvku. Do popisku napsal "❤️" a označil mě tam.
Poté vrátil telefon zpátky do kapsy a začali jsme se procházet po trhu. Cestou jsme si koupili i trdelník.S: „Jdeme na kolo?" Zeptal se a ukázal na něj.
L: „Jasně." Řekla jsem a přitulila se k němu.Sofi mě chytl za pas a šli jsme čekat do fronty. Za pár minut na nás přišla řada. Se Sofim jsme si sedli naproti sobě a povídali si. Když se Sofi nekoukal, tak jsem si ho vyfotila. Neskutečně mu to dneska sluší.
S: „Fotíš si mě?" Řekl a zasmál se.
L: „Dneska ti to sluší. A podívej se jak krásná je to fotka. Jde hned ke mně na tapetu." Řekla jsem a usmála se na Sofiho.Nastavila jsem si tu fotku jako pozadí v telefonu a ukázala to Sofimu.
S: „Ty jsi zlato, víš to?" Usmál se.
Přiblížil se ke mně a koukali jsme si jeden druhému do očí. Poté jsme se chytili za ruce a políbili se.
L: „Co máš na tapetě ty?" Zeptala jsem se ho.
Sofi začal rudnout a dusit se vlastním smíchem.
S: „Fakt to chceš vidět?" Zeptal se Sofi.
Přikývla jsem a Sofi mi ukázal fotku, kde spím přitulená u plyšáka.
L: „Co? Ani nevím, že jsi mě fotil. To je trapná fotka!" Zasmála jsem se.
S: „Jsi tam roztomilá." Řekl a začal se na mě usmívat.
L: „Až na to, že vůbec." Začala jsem se smát a Sofi taky.Celý den jsme si moc užili. Po trzích mě Sofi odvezl domů.
————————————————————
Normalne se tesim na zimu🤣🫶🏼