V práci
M: „Ahoj Laro, tak ráda tě vidím."
L: „Ahooj, já tebe taky."Objaly jsme se a šly se převléknout do šatny.
L: „Tak copak jsi dělala o víkendu?"
M: „Noo byla jsem na slučáku s lidma ze střední, bylo to velký, však víš, obrovská pařba."
L: „Tak to muselo být super, den po je vždycky nejhorší co?"
M: „To mi povídej."Obě jsme se zasmály.
M: „No a co ty? Užila sis víkend?"
Sakra co jí mam říct? To se Sofianem jí říct nemůžu. Achjo, dělám to nerada, ale..
L: „No vlastně jsem nějak nic nedělala, odpočívala jsem."
Jo, zase jsem zalhala.
M: „Ahaa."
Podívala se podivně, ale začala jsem dělat, že se nic nestalo.
L: „Tak pojď, musíme už jít, za 3 minuty otvíráme."
Po hodině [z- zákaznice]
L: „Dobrý den paní, mohu vám s něčím poradit?"
z: „Ano, prosím vás. Máte tady Vans Knu-.. něco takového, chtěla bych je pro synovce k narozeninám."
L: „Máte na mysli tyhle? Vans Knu Skool?"
z: „Ano přesně tyhle černé."
L: „Víte jakou má synovec velikost?"
z: „43, prosím"
L: „Dobře."Šla jsem za Mončou do skladu, aby je přinesla.
z: „Mohu se zeptat, zda by bylo možné dovnitř krabice dát papírek s věnováním?"
L: „Samozřejmě, pro koho to bude?"
z: „Pro Sofiana."Zarazila jsem se a začala jsem psát.
M: „Jee ahoj teto. Co tu děláš?"
Počkat. To znamená, že je tahle paní Sofianovo teta? A proč mi Sofian neřekl, že bude mít narozeniny?
z: „Jdu Sofimu pro boty. Ty jsi ale vyrostla Moni, tak ráda tě vidím."
M: „Já tebe taky teto."
z: „No už musím jít, tak snad se zase někdy potkáme, pozdravuj doma, ahoj."
M: „Ahojj."
L: „Nashledanou."
L: „Hele kdy má Sofian narozeniny?"
M: „Tenhle čtvrtek, proč?"
L: „Ne jen tak mě to zajímalo."Cestou domů z práce jsem se stavila do Douglasu pro parfém a nechala ho rovnou i zabalit.
Ve středu
Sofian se mi od našeho pokusu o polibek ani neozval, což už jsou 4 dny bez jakéhokoliv kontaktu. To už jsem ho omrzela? Nebo čeká
až projevím zájem já? Mám opět plnou hlavu myšlenek a nevím co dělat. Mám mu napsat? Nebo mu poslat poštovního holuba? Ne to je trapný, prostě mu napíšu.L: „Ahoj Sofi, nechceš se vidět a pokračovat tam, kde jsme skončili?😽"
Bála jsem se tu zprávu odeslat, ale odeslala.
Kontrolovala jsem každou minutu, ale Sofi mi už hodinu neodepisoval. Začala jsem o našem vztahu pochybovat. Říkala jsem si, že jsem tak hloupá, že jsem Monice nevěřila..S: „Čau kočko, promiň že jsem neodepsal, trošku jsem se prospal po fitku, byl jsem vyřízenej. Každopádně jsem rád, že jsi napsala. Už jsem si myslel, že jsem tě přestal bavit.😁😇"
Tak moc se mi ulevilo. Je vtipný, že jsme si oba mysleli to samý.
S: „Máš čas zítra?"
L: „Jasně, že mám. Na tebe vždycky.😋"
S: „Zítra ti zavolám, dobrou noc.❤️"
L: „Dobrou noc.🫶🏼"