Kısa bir düzyazı
Aynı zamanda ufak bir cinsellik uyarısı
_______
Seungmin arabadan inip karşısında ki evine bakmış gözleri ardından etrafta duran korumaları görmüştü.
Yüzünde sabit bir şekilde tutmak istediği gülümsemesiyle adımlarını sıralayarak kapıya doğru gelmişti.
Otomatik kapı açılırken bekçi de dahil seungmin'i gören herkes önünde eğilmişti. Bu hareketleriyle gerilen küçük beden evine doğru doğru yürümüştü.
Kapının önünde bekleyen iki korumayı görünce onlara dönmüş ve sesini ciddi tutmaya çalışarak konuşmuştu. "Bugün geri çekilin, kocam ile baş başa kalmak istiyorum."
Anlayışla başını sallayan koruma diğerlerine başıyla onay verirken hepsi dış kapıya doğru ilerlemişti.
Seungmin bundan istifade evine girip kapıyı ardından kapatılıp kilitlenmişti.
Anahtarları kapının yanında duran küçük askılıklara asmış üstündeki ceketi çıkararak yanına asmıştı."Chan ben geldim!"
Seungmin eşine seslenirken ayakkabısını çıkarmış ardından odasına doğru ilerlemeye başlamıştı. Üstünde chan'ın sweati varken altında kısa siyah bir şort vardı.
Kapının kulpunu indirip içeriye baktığında yatakta uzanmış ona bakan eşi duruyordu. Ama tuhaf olan şey odayı güzel mumlar aydınlatırken yapılan kalp ve güllü dekorasyonlar ile çok güzel duruyordu.
"Chan... Ne yaptın sen?"
Oturduğu yataktan kalkıp eşinin yanına doğru gelen chan, seungmin'in belinden kavradığı gibi sıkıca sarılmıştı. "Seni deli gibi özledim aşkım."
Chan'ın söylediği kelimeler ile mutluluktan gözleri dolan seungmin bedenini daha sıkı tutan adamın boynuna dolamıştı kollarını.
Onu dinlemişti.
Seungmin bunun ilk defa olduğunu bilmenin garipsemesini hissediyordu. Aynı zamanda o kadar mutluydu ki ağlamaya başlamıştı.
"Ağlama lütfen sevgilim... Özür dilerim tam bir aptalım. Seni bu kadar darlayıp üzdüğümü bilmiyordum ben sadece... Sana o kadar aşığım ki, benden vazgeçme diye bu kadar kabayım."
Chan içindekileri tek tek dökerken daha sıkı kavramıştı seungmin'i. Hafifçe yükselenerek ayaklarını yerden kestiği oğlanı yatağa uzandırmıştı.
Küçük beden ağlamayı durdurarak ellerini üstündeki bedenin omuzlarından göğsüne indirmişti. "Sana ne kadar aşık olduğumu anlatmam gerekirse bunu bile yaparım."
Chan konuşurken aynı zamanda kafasını seungmin'in boynuna eğdirip tenine ufak ufak öpücükler konduruyordu. "Sen benden hayatımı istersen, canımı istersen hiç düşünmeden veririm sana bebeğim."
Seungmin chan'ın öpücükleri yüzünden gözlerini kapatırken avucunda topladığı tişörtü sıkmıştı. "Güzelim bil ki, eğer benden tüm mirasımı istersen ayaklarının önüne sererim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
closer to you - chanmin
Fanfictiontüm Kore'nin gözdesi, her şeye, her sebepe rağmen ayrılmayan bang christopher ve eşi bang seungmin.