Keyifli okumalar_____
Seungmin evine girer girmez üstündeki ceketi çıkarıp bi köşeye fırlatmıştı. Adımları salona doğru giderken koltukta oturan eşini ve abisini görünce daha sinirlenmişti.
Abisi yüzünden eşiyle sık sık kavga eder olmuştu, o da yetmemiş kirli, pis oyunlarına alet etmişti.
Ve kendisi de hiç bir şeyden haberi olmadığı için sürekli chan'ı suçlar olmuş birbirlerini kırmışlardı.
Koltukta oturan chan ayağa kalktığında seungmin eliyle 'otur' işareti yapmış tekrar yerine oturmasını sağlamıştı.
Namjoon ayakta kardeşine bakarken gerginlikten kendini yiyordu elbette. Kim kardeşinin yuvasını yıkmak için bu kadar çabalar ki? Kendisi yapıyordu işte bunu.
Seungmin abisinin önüne gittiğinde acımadan tokat atmıştı. Chan ne olduğunu anlayamadan koltuktan kalkıp eşini tutarken seungmin ittirmişti onu.
"Şu an zamanı değil! Benim abimle gerçekleri konuşmam gerek!"
Seungmin'in sesi o kadar gür çıkmıştı ki sesini duyan korumalar kapıda hazır hâle gelmişti.
Namjoon sinirle burnundan solarken kardeşi üstüne doğru yürüyüp, "senin aptal işlerin ve isteklerin yüzünden sevdiğim adamın kalbini kırdım! Bağırdım, çağırdım! Senin yüzünden!"
Seungmin sinirle abisini ittirirken namjoon geriye doğru savrulmuştu. "Diyemedin mi bana?! Çözüm benim kocamı böyle işlere alet edip bizi ayırmak mıydı abi?!"
Namjoon panikle kafasını iki yana sallayıp ellerini kardeşine uzatıp konuşmaya çalıştığında seungmin geri çekilip esip gürlemeye devam etmişti.
"Bitti! Bundan sonra ne eşimin ne benim ne de sevdiklerime yaklaşma! Bu belayı kendin başına açtın, sen toparlayacaksın!"
Namjoon sinirle seungmin'in kolunu kavrayıp, "seni dinleyeceğimi mi sanıyorsun ha kardeşim?" Diye sorduğunda chan seungmin'i kendine çekip arkasına almış abisinden uzak tutmuştu.
"Eşimi duymadın mı, kim?"
Namjoon histerik bir şekilde sesli gülmüş ve chan'a doğru yaklaşmıştı. "Sana kılıbık derken şaka yapmıyordum."
Chan namjoon'dan duyduğu sık sözlerle göz devirmiş ve elini tutan eşine bakmıştı. Seungmin abisinin önüne gelip yüzüne tükürmüş, "en azından bana değer vermeyi kılıbıklık olarak görmeyen bir eşim var.."
Namjoon çenesinin iyice kasıldığını hissederken utanmadan konuşmaya devam etmişti. "Sence bu işten tek zararlı çıkan ben mi olurum kardeşim?" Bakışları arsızca chan'a çıkmış, "eşin çok mu masum?"
Seungmin sinirden ellerinin titrediğini hissederken eşinin arkasından çıkıp abisinin karşısına geçmişti. "Sence ben bunu düşünmedim mi abi? Eşimi yem olarak atar mıyım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
closer to you - chanmin
Fanfictiontüm Kore'nin gözdesi, her şeye, her sebepe rağmen ayrılmayan bang christopher ve eşi bang seungmin.