9(f)

154 21 13
                                    


Yukarı da bir bölüm daha var

Keyifli okumalar


_____

Chan - seungmin


mi todo:
Chan
Bakar mısın lütfen

Sevgilim 💗:
Seungmin, güzelim
Ne oldu?

mi todo:
Eve gelebilir misin
Hemen

Sevgilim 💗:
İyi misin?
Bir şey mi oldu sana?

Korumalar yok mu kapının önünde?

mi todo:
Chan
Onlar mı benim kocam?

Senin gelmen gerek
Hemen şimdi

Sevgilim 💗:
Tamam geliyorum
Ama
İyi misin?

Bir şeyin yok değil mi?

mi todo:
Gelince görürsün

Sevgilim 💗:
10 dakika oradayım

_____

Seungmin elindeki testle evde iki tarafa gidip dururken aynı zamanda ağlıyordu.

Elindeki test bir çok şeyi değiştirecekti, hayatlarını, işlerini, davranışlarını, önceliklerini.

Eli titrerken gözyaşları mutluluktan ve korkudan akıyordu. Aylarca sürekli hastanelerdeydi seungmin.

Tedaviler, bitmeyen testler, sedyede geçen saatleri, hepsine değmişti işte! Bir ışık bulmuştu sonunda, ışıkları olmuştu.

"Tanrım, çok teşekkür ederim.."

Seungmin tüm içten dilekleriyle dua ediyordu, bu mutluluk tarif edilemez geliyordu. Uğraşları çabaları sonunda onu yanıltmamıştı.

"Seungmin! Nereden bebeğim?"

Seungmin eşinin sesini duyar duymaz kapıya doğru koşmuştu. Salonun girişinde onu karşılayan bedenin omuzlarına sarılmıştı hemen.

Chan ne olduğunu anlamazken hıçkırarak ağlayan eşinin sesiyle endişeyle geri çekmişti kendisini. "Ne oldu? Neden ağlıyorsun bebeğim?"

Seungmin'in gülümserken aynı zamanda ağlaması chan'ı korkuturken seungmin derin bir nefes alarak eşinin elinden tutmuş ve ilerideki koltuğa oturmuştu.

Hemen eşinin yanına otururken gözlerini kapatmış kendini motive ederken ağzını açmıştı. "Şimdi susup beni dinleyeceksin, tamam mı?" Diye chan'a yönelik konuştuğunda chan onu başıyla onaylamış ve beklemeye başlamıştı.

"Evlendiğimizden bu yana, seninle bu koca evde iki kişiyken hep bir çocuk evlat edinmemiz gerektiğini söylemişti annen, hatırlıyor musun?"

Chan duyduğu soruyla acıyla yutkunurken evet dercesine başını eğmişti.

"Ama ben bir de seninle baş edemiyorken bir de ona hazır değilim diyordum ama çok aksiydi, ben hep bir çocuğumuz olsun istedim chan. Birlikte büyütelim, ikimize bir ışık olsun, mutluluk olsun çok istedim ve bunun için aylarca hastanelerdeydim, mesleğimden ötürü sürekli kısıtlasan da aslında çok başka bir sebep için oradaydım, senden bir parça istediğim içindi."

Chan merakla eşini dinlerken gözlerinin yandığını, burnunun sızladığını hissediyordu.

"Sanırım tanrı yüzüme güldü ve onca çabamı görmezden gelmedi."

Seungmin ona anlamayan gözlerle bakan eşinin bileğini tutup avuç içini karnına yaslamış, sıkıca tuttuğu testi de çıkararak söylemişti. "Her şeye değdi, baba oluyorsun Christopher."

Chan şoktan çıkamazken gözleri elinin altındaki karınla eşinin gözlerinde mekik dokuyordu.

Seungmin mutlulukla eşine bakarken Chan bir anda jeton düşmüşcesine koltuktan aşağıya inip ayaklarının üstünde durarak seungmin'in bacaklarına tutunmuştu. "Ne yani, ben şimdi baba mı oldum?"

Kahkaha atmamak için direnen seungmin başıyla onaylamıştı eşini. Chan gözlerinden yaşların düştüğünü hissederken seungmin'in ellerini kavrayıp dudaklarına götürmüştü.

"Teşekkür ederim seungmin, sana çok teşekkür ederim meleğim.. sen bana dünyaları verdin güzelim, minnettarım sana."

Seungmin kafasını karnına yaslayıp ona minnet sunan eşinin saçlarını okşamıştı. "Lütfen teşekkür etme, ben sana teşekkür etmeliyim ne olursa olsun benim chan'ım olmaktan vazgeçmediğin için.."

Chan mutlulukla karnını öperken hızını alamayıp seungmin'in dudaklarıma yapışmıştı. Seungmin koltukta kendini geriye doğru atarken chan aralıklı olan bacak arasına dizini yerleştirip eğilmişti bedenin üstüne.

Kısa bir öpücükten sonra ayrılan çift alınlarını birbirine yaslayıp gülümsüyorlardı. Seungmin chan'ın hâlâ ağladığını fark ettiğinde eşinin yanağından öpüp kafasını göğsüne yerleştirmişti.

"Artık ağlama koca adam, mutluluktan kahkahalar at, sevinçten dans et ama ağlama.. yoksa seni ısırırım."

Chan duyduğu tehditle gülmeden edemezken eşinin göğsüne daha çok gömülüp burnunu sürtmüştü.

"Merak etme güzel eşim, bundan sonra sadece güleceğiz."

Seungmin chan'a daha sıkı sarılırken mutlulardı.

Şimdiyse mutluluklarına mutluluk katacak bir müjde onların yuvalarını renklendirmişti.

20.00

"Evet sayın seyirciler bugün gündeme düşen Kore'nin gözde çifti christopher Chan bang ve eşi seungmin bang bebek beklediklerini açıkladı, onları içtenlikle tebrik ediyor ve sağlıklı doğmasını diliyoruz."

________

Özel bölüm atacağım tabi ki

Closer to you sizlerleydi, umarım sevmişsinizdir çünkü ben içtenlikle yazdım

Böyle bir fic istiyordum ve emin olun daha devam edecek sezon finali gibi düşünelim 🤫

Böyle bir fic istiyordum ve emin olun daha devam edecek sezon finali gibi düşünelim 🤫

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Saygılarla efendim

Kendinize ve sağlığınıza dikkat edin 🩶

Chanmin ile kalın ✨

Hoşçakalın ❤️

closer to you - chanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin