Prolog

12 0 0
                                    


V dávných časech, kdy nebe zářilo čistou modří a zemi vládla harmonie, byl svět Korvandar místem, kde se setkávaly všechny bytosti. Lidé, elfové, gnómové a další žili v relativním míru, každý se svou vlastní kulturou a tradicí. Nad všemi těmito světy však bděli andělé, ochránci řádu a světla, kteří sloužili bohu známému jako Elor.

 Jednoho dne však bylo toto křehké spojenectví narušeno. Archandělka Lyriel, známá pro svou neochvějnou spravedlnost, zjistila, že její bratři zajali samotného Elora. V boji o pravdu byla svrhnuta z nebe a skončila v temném Pandemoniu. Tam, pod vlivem nekonečného utrpení, se z ní stala démonka Nyxara.

 Spojila se s temným mágem Malakem a společně otevřeli portály, které umožnily démonům napadnout nebe.Občanská válka v nebi způsobila, že mnoho andělů uprchlo na zemi. Tyto události měly katastrofální dopad i na Korvandar. Démoni začali zaplavovat zemi, přinášejíce zkázu a chaos. Svět, který kdysi zářil, se nyní ocitl na pokraji zkázy.V této temné době, kdy se rovnováha světa hroutí, se různí hrdinové zvedají, aby čelili neznámému osudu. Každý z nich přináší svůj vlastní příběh, své vlastní motivace a cíle. Ačkoli jsou rozdílní, spojuje je jedno - touha přežít a možná, jen možná, obnovit ztracený mír.

DnDOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz