Sınır:3 oy,3 yorum
Arkadaşlar lütfen yorum da yapınız oy verip yorum yapmamak nasıl birşey.Bu arada kitabımı okuyanlar lütfen kitabın Instagram hesabına da yardımcı olur musunuz?
@siyahbeyazask165 hesap bu.
🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈
Sabah güzel bir şekilde kalktım güzel bir gün olur inşallah diye içimden geçirerek banyoya girip bir duş aldım.
Sonra üzerimi giydim.
Üzerime pembe gömlek bir crop altıma ise beyaz etek giyip aşağı indim.Artık askeriyeye gitme zamanı gelmiş çatmıştı bile.İkknur kalkmış kahvaltı hazırlıyordu galiba çünkü mutfaktan sesler geliyordu,mutfağa girmem ile Alaz'ı görmem bir oldu şaşırmış kalmıştım ne yapacağımı bilemeyerek konuştum"Alaz senin burda ne işin var??"evet onun burda ne işi vardı ki yani.
Bana döndü tebessüm ederek"Hiç öyle bugün askeriyeye birlikte geçeriz diye düşündüm."dedi onun tebessümü ile içim ısınırken cevap verdim"Tamam peki öyle olsun."dedim ve önüme döndüm ama ne dönmek Alaz üzerimi daha yeni farketmişti galiba çünkü kızgın boğa gibi bakıyordu anlamayarak ona döndüm"Ne oldu Alaz niye öyle bakıyorsun?"sorduğum soru ile ağzının içinde homurdaninca tekrar konuştum"Alaz ne diyorsun anlamıyorum."dedim Alaz"Yok birsey de sen böyle mi gideceksin askeriyeye?"dedi bende hemen cevap verdim"Evet Alaz boyle gidicem."dedim önüme döndüm.
Aklıma takılan birşey ile tekrar ona dönüp sordum"Alaz İlknur nerde?"dedim."İlknur Çınar ile buluştu bende fırsat bu fırsat deyip yanına geldim."dedi kafamı sallayarak onu onayladım.
😜😜😜
Kahvaltımızı yapıp evden çıktık çok mutluydum ben bu çocukla.
Çokta seviyordum ama ne bileyim ister istemez güvenmek gelmiyor içimden.Ne yapacağımı da bilmiyorum çünkü Alaz neredeyse benim ilk sevgilim gibi birşeydi.Öyle çok sevgili yapan biri değildim ki öyle olsam kendimi kötü hissederdim.En sonunda askeriyeye geldik ve arabadan indik.Alaz yanıma yaklaşıp elini belime attı ben ne yaptığını sorgularken konuştu"Ben ilişkimizi saklamak istemiyorum kusura bakma."dedi bende onu onayladım ve yürümeye devam ettik.
Herkes bize bakıyordu ama bunun benim ne kadar umursadığım tartışılırdı.Alaz kendi görevine gitti bende odama gidince bir adet İlknur görmem ile sırıttım.
Konuşmaya başladım"Aaa bizim kaçak buradaymış demek."demem ile İlknur bana baktı gözlerinden canını birşeye sıktığı belliydi bende telaşla konuştum"İlknur kuzum birşey mi oldu?" İlknur başını hayır anlamında salladı fakat ben anlamıştım bunda bir işler vardı"İlknur yalan söyleme bana biliyorum birşey var canının sıkkın olduğu on metre öteden anlaşılıyor"dedim ve cevap vermesini bekledim derken konuştu"Eylül kuzum sonra konuşalım lütfen." kibarca söylediği şeye gülümsedim hala kibar olmaya çalışıyordu kafamı tamam anlamında salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Ateşi
Teen FictionKadın " Seni seviyorum" dedi. Adam ise ben sana intikam için yaklaştım diyemedi sadece "Bende" demekle yetindi. &Bu kitapta argo,küfür ve cinsel içerik bulunur.Bunun bilincinde okuyunuz lütfen.& ©Telif hakları saklıdır.