Türkçe kapak
İnşallah beğenirsiniz..
Tarih atalım~
Han jisung,
Yeni okul, yeni arkadaş çevresi belki size basit bir durum gelebilir ama benim için öyle değil. Gay olduğumu saklamadan gezdiğim için çoğu arkadaşlarım benden uzak durmayı seçti. Chan ve changbin bir kaç arkadaşım hariç çevrem azalmaya başladı. Evet belki çevrem azalmıştı ama bana aşık olan erkek sayısı artmıştı.
Sosyal medyada baya popüler bir gençtim. 19 yaşında olmama rağmen kimseyle öpüşmeyi geç sevgilim bile olmamıştı. Tabi bunun yıllar önce aşık olduğum adam tarafından reddedip üstüne bir de rezil olmamın katkısı baya çoktu. O zamanlar baya ergenin tekiydim. Abimin yakın arkadaşına çıkma teklifi ettiğime hala inanamıyorum. İsterseniz o güne bir dönsek mi?
_________
{4 yıl önce reddet edildiği gün :14 eylül 2020}
Yazardan,
Küçük beden , önünde sigara içen gence baktı. Tek eli sigarayı tutmuş diğer eli ise duvara yaşlanmak adına destek veriyordu. Heyecandan elleri titriyordu küçük gencin. Ne demesi gerektiğini bilmiyordu. Nasıl başlaması gerekiyordu ki? Birazdan aşık olduğu adama çıkma teklifi edicekti. Ve herkesin önünde yapmaya karar vermişti. Ergenlikten mi bilmiyordu ama özgüveni oldukça yerinde bir gence sahipti. Karşısında onu izleyen büyük bedenin aksine oldukça nazik bir vücuda sahipti.
Büyük beden ne olduğunu anlamaz bakışlarla küçük bedene çevirdi kahverengi gözlerini. Dudaklarını ısırdı. Sigarasından son bir nefes alıp duvar yardımıyla söndürdü sigarayı . Ardından yere fırlatıp karşısında duran gence bir adım attı. Küçük beden olayın heyecanıyla konuşamıyordu. Kendisinden 3 yaş büyük olan bedene gözlerini çevirdi.
- minho hyung sana bir şey demem lazım.
Büyük beden yani minho kafasını olumlu anlamda salladı. Ardından tanıdık bir ses işitti kulakları.
-Minho hızlı gel dostum. Güzel bir mekan buldum oraya gidiyoruz.
Bu ses felix adında yakın dostlarından biriydi. Yanakları çill ile dolu sarışın, hafif uzun saçlara sahip bir gençti. Oldukça çekici ve yakışıklı bir çocuktu. Küçük beden oldukça kıskanıyordu.. Yakın olmak isterdi aşık olduğu adama. Tek ortak noktası abisiydi ve bu duruma çok sinir oluyordu.
Büyük beden sesi duyduğunda küçük bedene bir adım yaklaştı. Konuşmak için dudaklarını araladı.
-Dilin tutuldu sanırım. Sonra söylersin gidiyorum ben.
Küçük beden istemiyordu. Şuan gidemezdi. İtiraf etmesi gereken şeyler vardı. En fazla ne olabilirdi ki? Reddetse bile ne olurdu ki. Pişman olmazdı değil mi? Yani öyle düşmüştü o zamanlar