Yazardan,
Mesajlaşmadan sonra sinirlendiğini belli etmemeye çalışıyordu jisung. Evet sinirliydi. Minho'yu kıskandığından değil az önce lisa yüzünden planı bozup onunla vakit geçirmek istediği içindi.
Belki eski jisung olsaydı şuan ağlayabilirdi. Tek düşündüğü şey okuldan sonra ki gece eğlenceydi. Yani öyle olması gerekiyordu.
Okula gitmek için aşağı indi. Üzerinde okul formasıyla bile mükemmel görünüyordu han jisung. Abisi uyanmış olmalıydı ki mutfaktan ses işitti minik kulakları. Mutfağa bakmadan öylece kapıyı doğru yönelirken söyledi sözlerini.
-Abi ben çıkıyorum. Beni bırakmana gerek yok yatağa geri dön.
Kulakları işittigi sesle durmuştu han jisung'un güzel bedeni. Abisi değildi mutfakta ki.. Lee minho mutfağa öylece yaşlanmış şekilde kendinden küçük bedene bakıyordu kahverengi gözleriyle.
Dudaklarını araladı büyük beden karşısında duran gence bakarak konuştu.
-Nereye gidiyorsun prenses?
Sırıttı sözlerini söylerken. Baya keyifli görünüyordu. Düşündü az önce ki mesajları. Aşağıdayken mi yazıyordu tüm bunları. Düşünmeden edemedi umursamak istemedi az önce ki durum yüzünden.
-Ne işin var senin burada?
Güldü büyük beden. Elini dudaklarına değdirdi öylece baktı önünde duran narin bedene.
Hoşuna gitmemiş değildi açıkçası. Beğeniyordu han jisung'u. Gerçi böyle mükemmel vücuda sahip birini kim beğenmezdi ki.
-Seni almaya geliyorum demiştim.
Kafasını yana çevirdi han jisung. Oldukça şaşırmıştı. Umursamaz tavrını korumaya devam ederek son sözlerini söyleyip öylece çıktı evden.
-Bende dedim ki chan beni almaya gelicek.
Evin önünde iki araç vardı. Biri chan'a ait diğeri ise arkasında bıraktığı adama aitti. Chan karşısında duran genci farkeder etmez arabadan çıktı. Minik bedeni görünce gülümsedi. Oldukça özlemişti. Kardeşi gibi sevdiği küçük bedeni.
-Jisung özledim lan seni
Sözlerini söylerken aynı zamanda sarıldı. Küçük bedenin hoşuna gitmişti bu durum. Parmak uçlarına çıkıp karşısında duran iri yapılı bedenin yanağından küçük bir öpücük bıraktı. Ardından Konuşmak için dudaklarını araladı.
-Beni aldığınız için teşekkür ederim beyefendi. Şimdi abilik yaparak beni okula götür.
Büyük beden kafasını salladı olumlu anlamda. Ön koltuğun kapısını açtı küçük bedene bakarak. Ardından arabaya binen iki öylece evden uzaklaştı.
İkili bilmsede camdan izleyen Lee minho oldukça sinirliydi.
__________
Jisprt new post