Tok! Tok!
Kelvin mengetuk pintu bilik tidur utama beberapa kali. Dia menunggu dengan sabar untuk pintu itu dibuka. Kepalanya didekatkan dengan pintu, ingin mendengar jika ada sebarang suara yang mengajaknya masuk.
Tidak lama selepas itu pintu bilik dibuka. Naz tersenyum menyambut ketibaan Kelvin. Naz sedang berdiri tidak berbaju dan hanya memakai g-string.
Kelvin terkaku melihat Naz. Beberapa kali dia menelan air liurnya.
“Hai Kelvin, jom,” Naz menarik tangan Kelvin yang masih terpinga-pinga. Dalam tidak disedarinya, aset kelakikannya yang tersorok di dalam seluar dalam sudah mula mengeras.
“You sit here,” pelawa Naz kepada Kelvin. Kelvin menurut. Dia melabuhkan punggungnya ke atas sofa besar yang empuk. Sofa itu diletakkan bersebelahan katil dan berdekatan dengan tingkap.
“Thanks,” ucap Kelvin. Naz angguk tersenyum.
“First of all, congratulations Kelvin. You deserve the title. We need a hunky gentleman to be the leader,” ujar Naz pula.
Kelvin tersengih apabila dipuji oleh Naz.
“So, I panggil you malam ni sebab I nak bagi hadiah,” sambung Naz.
“Err… Okay,” jawab Kelvin teragak-agak.
“Are you ready for the prize?” soal Naz.
Soalan Naz membuatkan Kelvin semakin tergagap-gagap untuk menjawab. Dadanya sendiri berdebar memikirkan hadiah yang bakal diterimanya daripada Naz. Dalam fikirannya sudah terbayang perkara yang dinanti-nantikan oleh seorang jejaka top iaitu hubungan asmara yang hangat dengan bottom seksi seperti Naz.
“Kelvin, are you okay?” soalan Naz membuatkan Kelvin tersedar daripada khayalannya.
“Yeah, I'm okay,” balasnya dengan tersipu-sipu. Sempat pula dia berfantasi.
“But this prize comes with several conditions. You okay with it?” soal Naz menguji Kelvin. Sedari tadi dia sedar bahawa Kelvin dalam keadaan terangsang. Bonjol seluar dalam Kelvin membuktikannya.
“Yes… Yes… I'm okay”.
“Good. Now, please close you eyes,” pinta Naz.
Kelvin akur. Sebaik matanya ditutup rapat, tubuhnya ditolak agar bersandar selesa ke sofa. Naz naik duduk di atas pahanya.
Wangian yang dipakai oleh Naz menusuk kuat ke dalam hidung Kelvin. Seksi sekali.
“You already hard?” bisik Naz di telinga Kelvin.
Kelvin tersengih malu dengan matanya masih dipejamkan. Tangan lembut Naz mengusap bahu dan lengannya yang berotot.Naz kemudian mengikat kain pada mata Kelvin.
“First condition, you will receive the prize with your eyes blind folded,” bisik Naz.
“Okay, I understand,” balas Kelvin. Dia merengek apabila Naz tiba-tiba menyentuh kepala zakarnya dari luar seluar dalam.
Naz menjilat dan menghisap cuping telinga Kelvin. Kelvin mendesah. Naz merapatkan wajahnya ke muka Kelvin sambil kedua-dua tangannya memegang kepala Kelvin. Bibirnya mengucup dahi dan pipi Kelvin.
Sedang menikmati sensasi dibelai manja oleh Naz, tiba-tiba bibirnya dipagut lembut oleh bibir Naz. Hampir sepuluh kali bibir mereka bertemu. Kelvin menyambut kucupan Naz dengan penuh ghairah.
Puas berciuman bibir, Naz memasukkan lidahnya ke dalam mulut Kelvin. Jari ibu dan telunjuknya bermain-main dengan puting di dada bidang Kelvin. Batang zakar Kelvin terasa begitu keras sedang menujah punggungnya dari bawah.
YOU ARE READING
Kelab Lelaki Budiman - Semester 1
RomanceKisah Nazri atau lebih mesra disapa Naz, seorang pensyarah muda di sebuah universiti swasta di tengah ibu kota yang berhasrat untuk mewujudkan Kelab Jejaka Budiman. Tujuan utamanya adalah untuk mengumpulkan pelajar lelaki yang boleh dilatih untuk me...