8. Bölüm - Planlar ve Yakalanmalar

757 43 7
                                    

Telefonunun çalan alarmı ile yatağında zıplayarak uyanmıştı Asi.
hızlıca kapatıp, kendine gelmeye çalışarak yatağında gerildi. Bugün gireceği dersler beynine doluşurken yataktan kalktı.
Kumaş dolabının içinden Çağla ile aldıkları kıyafetlere bakındı. Bir kot pantolon seçip, üstüne beyaz bir crop aldı. Alaz'ın önceki gecelerin birinde, akşam serininden korumak için verdiği lacivert hırkaya gözü takıldı. Hızlıca hırkayı da eline alıp banyoya geçti..

Alaz, akşam yatarken sabahın bir körü karakolda olacağını düşünmemişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alaz, akşam yatarken sabahın bir körü karakolda olacağını düşünmemişti. Selçuk komiserden mesaj almıştı.

Her şeyin başında bir komiser ile illegal araştırma yapmak garipti. Alaz isteğini öne sürdüğünde önce hayır demişti. Alaz'ın şeytan tüyünden olsa gerek, kendisi de ne olduğunu anlamadan Alaz'ın ricasını kabul etmişti. Şimdi komiserin odasında aldığı bilgiyi değerlendiriyordu. Gerçekten böyle bir şey olma olasılığı var mıydı?
Şans denilip geçilebilir miydi? yoksa altında başka bir şey mi yatıyordu? bir kaç gün öncesine kadar adamın ismini bile anmazken şimdi neden karşısına çıkıyordu.

Alaz, komiserin odasında ayakta dikilerek sinirlerine hakim olmaya çalışarak konuştu.

"Adamın bundan haberi var mı peki? önce biz emin olsaydık sonra duruma göre cevap verirdik olmaz mı?" Alaz istediğini öne sürmüştü. Olurda düşünmek istemediği senaryo gerçek çıkarsa bunu adama söylemeden hayatlarına devam etme taraftarıydı.

"Nasıl gizlemeyi düşünüyorsun peki Alaz? böyle bir hakkımız var mı? Adam devletten yardım istemiş kusura bakmayın bulduk ama sizin bulmanızı istemiyoruz mu diyelim?" Selçuk komiser Alaza çok mu fazla tolerans gösterdiğini düşünüyordu. Böyle bir şeyi kimseden saklayamazdı.

"Hayır bulduğunuzu hiç söylemeyin bırakın aradığınızı düşünsün. Kayıtlar yok, silinmiş denilebilir. Zaten 20 sene öncesi gayet olası bir durum olur" Alaz kendi fikrini söylerken nerede olduğunu ya da kiminle konuştuğunu pekte umursamıyor gibiydi.

"Biz kayıt yok desek adam kendisi gidip bakmayacak mı sanıyorsun" Selçuk komiser, Alaz'ın görmek istemediği noktaları ona söylemeye ve bundan kaçamayacağını belirtmek istiyordu.

"Eğer doğru ise ben kayıtları gidip alabilirim, hatta ortadan da kaldırabilirim" Şuurunu tamamen kaybetmiş olacak ki şu an konuştuğu kişinin bir komiser olduğu umurunda bile değildi.

"Bu sizin ailede genetik mi ya? delil karartma, delil yok etme, cinayete teşebbüs ne yapalım hepinizi içeri mi takalım? kiminle konuştuğunu unutuyorsan hatırlatabilirim Alaz" Alazı biraz tehditle yerinde tutabileceğine inanmak istiyordu. Aksi taktirde hiç istemediği bir şekilde yetkilerini kullanarak onu durdurmak zorunda kalacaktı.

Alaz gözlerini devirdi "Bari adama bir şey söylemeden önce biz emin olalım.." en azından zaman kazanmalıydı. Kendi kendine bir plan yapabilirdi.

Masa OyunlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin