giriş, sınırlar

18 4 5
                                    


Herkesin kendi içinde sahip olduğu duvarları olduğu gibi, başkalarıyla aralarında da duvarları vardır.

20 Ağustos, bulutlu bir pazar sabahı.
Jeongguk'un küçük atölyesindeki bir ayağı kırık masada pek sevdiği Yoongi'ye yazdığı mektuptan kesitler.

Bu kaçıncı mektup, bilmiyorum Yoongi. Boşluğa yazıyor, anlatıyor gibiyim kendimi. Eskisi gibi ağlayarak yazmıyorum ama yüreğim acıyor, hâlâ acıyor. İzlerini bulamadığın damlalarım yok diye acımıyor sanma sakın.

Hayatım, geçen haftayla benzer gidiyor. Sana heyecanlı heyecanlı anlatacağım gelişmelerim yok artık. Sigaranın külünü döküp başını yavaşça bana döndürdüğünde soracağın hiçbir sorunun cevabını veremiyorum.

Sınavlarım beklediğim gibi gelmiyor, derslerde ayık kalamadığımdan soru soramıyorum, grup egzersizlerinde düşünemediğimden sessizce bakıyorum sadece.

━━

Çok yoruldum, o kadar yoruldum ki, artık yanlış yazdığım kelimeleri düzeltemiyorum. Anlayacağını, belki düzeltmeleri yapacağına eminim. Нер beni düzeltirdin, toparlardın. Buna sonsuz güven duyardım.

Yazdıklarımı okuyor musun, bilemiyorum fakat hâlâ sana yazabiliyor olmak benim için yeterli. Arkadaşlığını çok özledim, Yoongi. Sana adınla seslenmemi severdin, yalnızca adınla.

━━

Biliyor musun, aramıza koyduğun mesafeleri hiç anlamadım. Hep benden kaçar gibiydin ve nihayet, fiziken de uzaklaştın. Dilerim ki, gittiğin yerde bensiz kalmak seni çok daha iyi hissettirsin. Tek yaptığım seni anlamaktı.

Eğer olur da bir gün bana cevap vermek istersin diye bekliyorum, seni dinlemeyi, senin yanında olmayı özledim. Dahasını yazmaya elim gitmiyor, anla.

Sevgili eski dostun,
Jeon Jeongguk.

&

25 Ağustos, güneşli bir cuma öğleden sonrası. Yaşamının sınırlarına öylece girmiş olduğu adamın kalemine aşina Taehyung'un, içinde büyük bir mahcubiyetle okuduğu mektuplardan birine titrek nefesi eşliğinde yazdığı ilk yanıt.

Mektuplara nasıl başlanır, nasıl yazılır inan bilmiyorum ancak bu şekilde başlamış bulundum. Bay Min'le tanışalı ve evine yerleşeli iki yıl oluyor, o zamandan beri ona yazdığın mektupları ben alıyorum.

Kendisine ulaşmaya çalıştım fakat başaramadım, yeni adresini de bilmediğimden yazdıkların hep bende kaldı. Bazılarını okudum, bazılarını hiç açmadım bile. Yaptığım yanlış, kabul ediyorum. Özeline girdiğim için, sana haber göndermediğim için de hatalıyım ve samimiyetle özür diliyorum.

Mektubunda yer alan 'eski dostun' imzandan ötürü sana yazma kararı aldım. Eğer, Bay Min ile dostluğun hakkında böyle düşünüyorsan mektuplarının devamı olmamalı sanıyorum ki. Kağıdın arkasına numaramı yazdım, bana ulaş, lütfen. Yüz yüze özür dilemek ve mektuplarını sana vermek istiyorum.

Mektuplarını ezkaza alan,
Kim Taehyung.

••••

fikirlerinizi belirtmeyi unutmayın. 🖖🏻

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

her duvar yıkılır, taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin