Rok 1456:
Služebna vešla do místnosti. V ruce džbán s vodou a ručníky, které měla přehozené přes rameno. Vešla k posteli, kde právě královna Adette přiváděla na svět dědice trůnu. ,,Tlačte, vaše výsosti!" Přikázal královský lékař. Královna cítila jak slábne. Po každé straně měla jednu služebnou. Buďto jí otírali pot z čela či slovně podporovali, ale slova jí teď byla k ničemu. Celé tělo jí bolelo.
Vsuvka:
Královnino těhotenství nebylo vůbec jednoduché. Nevědělo se zda královna dokáže dítě donosit. Král Andreas byl též na pochybách, bál se aby o to dítě nepřišli. Přece jen je povinností zplodit potomka.(vždycky chlapce) Když se král dozvěděl, že se mu narodí syn, byl moc šťastný. Lidé ho milovali a vzhlíželi k němu, ale netušili že má masku. Pod maskou byl jiný než na veřejnosti. Nenáviděl elfy..stvoření se špičatýma ušima a luky na zádech. Za hradbami království, kde žije král s královnou je les a tomu vládnou elfové. S královstvím moc dobře nevycházejí, celkově nevychází s lidmi vůbec. Jsou pro ně zrůdy bez citu co ubližují přírodě.
...
Královna nadzvedla hlavu zatlačila z plných sil. Poté se znovu položila na polštář a oddychovala. Po chvíli uslyšela dětský pláč. Královský lékař se pousmál a pohlédl na královnu. ,,Je to chlapec, vaše výsosti" Královna byla sice vyčerpaná, ale tohle bylo to nejlepší co se jí kdy mohlo stát. Lékař zabalil chlapce do bílé dečky a podal ho jedné služebné, ta se o něj měla postarat.
Po chvíli se vrátila a položila chlapce královně přímo do náruče. Královniny černé vlasy byly sice spocené, ale jí to nevadilo. Potichu řekla: ,,Děkuji vám.." Služebnictvo společně s lékařem se uklonili. Poté královna dodala: ,,Zavolejte prosím jeho výsost. Musí vidět svého krásného syna".
Poté do místnosti vešel král. Služebnictvo se uklonilo a nechali je samotné v ložnici. Král byl hnědovlasý, pohledný a vysoký muž. Na chvilku se zastavil a byl vděčný co právě vidí. Svojí ženu a dítě. Ani vlastně nečekal, že se jim dítě podaří. Pokaždé se chodíval modlit k zelenému, magickému smaragdu, který se vznáší v kamenném oblouku v trůnním sále. Tento smaragd je tzv. zdrojem moci tohoto hradu. Bez něj by hrad chátral. Vyzařuje magickou energii, která hrad chrání před vnějším nebezpečím. Jediní kdo ji dokáží přemoci jsou čarodějové, mágové a...elfové. Král přistoupil blíž ke královně. Posadil se na postel a pohlédl na syna. Chlapec byl krásný, podobný otci, ale oči a nos měl po matce. Královna řekla: ,,Je krásný, že Andreasi? Dokázali jsme to". Král přikývne. ,,Jsem na tebe moc hrdý, má drahá, ale jak se bude vlastně jmenovat?" Měl pravdu. O jméně ještě nepřemýšleli.
Královna odvrátila zamyšleně pohled, ale hned se zase podívala na krále. ,,Trochu jsem o tom přemýšlela. Vždycky jsem chtěla, aby se náš syn jmenoval Zaiden.." Královna pohlédla do jeho obličeje. Byla zmatená, jeho obličej nevykazoval žádné emoce. Co si asi myslí. Pak dodá: ,,Tak tedy. Vítej na světě princi Zaidene" Král se pousmál a políbil malého prince na čelíčko. Královně se zdá se ulevilo.
Malý Zaiden se v královnině náruči zavrtěl. ,,Vychováme ho s láskou, aby z něho byl skvělý král." To se bohužel o králi Andreasi říci nedá.Poté spolu seděli mlčky na posteli. Užívali si moment, který jim zůstane v paměti až do smrti. Pak se z trůnního sálu ozve řinčivý zvuk. Jakoby někdo schodil brnění, které většinou stojí na stranách královských chodeb. Oba se na sebe vystrašeně podívají. ,,Co to bylo?" :řekne tiše královna. ,,Nevím Řekne král: možná jen nějaká služebná shodila tác s jídlem, ale i přesto se půjdu radši podívat." Král vstal, políbil ženu a syna a vydal se vypátrat příčinu onoho neznámého zvuku.
Vyjde ze dveří. Stojí přímo uprostřed chodby. U opasku má meč a připravenou ruku na něm položenou. Jde chodbou. Stěny jsou rudě červené, někdy na nich visí svícny, nebo obrazy jeho předků. Dojde k velkým dřevěným dveřím vedoucím do trůnního sálu. Onen zvuk se ozve znovu. Král přemýšlí co to může být. Služebná nakonec ne, tak kdo tedy? Zatne pěst. ,,Elfové.." Řekne a rozrazí dveře. Vejde do sálu. Je velký s mnoha okny a zlatými ozdobami. Uprostřed stojí kamenný oblouk a vněm se otáčí zářící zelený smaragd. Jelikož je tma, místnost osvětluje pouze zelené světlo. Zaostří pořádně a vidí, že před smaragdem kdosi stojí. Je to černá postava, zřejmě s černým pláštěm a kápí. Ve tmě to není moc zřetelné. Vypadá jako muž. Pak se černá postava otočí. Má bledou kůži, ale do obličeje mu vidět nejde. Je vysoký, skoro stejně jako král, možná trochu vyšší.
Postava promluví temným hlasem. ,,Jmenuji se Draven Orgersten. Možná si říkáš proč jsem tady a co chci." Král přikývne, že opravdu neví kdo je. ,,Tak tedy.. jsem černý Fayern. Fayernové jsou něco jako čarodějové akorát, že vládneme všemi elementy země. Ale mě tyto elementy unavují. Já chci něco víc. Chci mít černou magii a ta je přeci zakázaná". Král rozšíří oči. ,,Cože?!"
Draven znovu dodá: ,,Ano, slyšíš správně. A proto jsem tady. Potřebuji abys mi pomohl. Vím, že se ti dnes narodil syn a taky vím, že spolu dokážeme neuvěřitelné věci. Ale potřebuji k tomu tento smaragd." Ukáže na zelený kámen. Král dodá: ,,Nemůžeš si ho vzít, všechny nás zahubíš". Draven se uchechnte. ,,Možná trochu..ale ty a tvůj syn budete v bezpečí. Chci porazit ty nechutné elfy, kteří mi udělaly něco moc hnusného. Právě se jim tam narodila dívka, říká se, že prý bude vyvolena, aby zničila jakési zlo a to nesmím dopustit." Král je vzteky bez sebe. ,,Ne!" Vytasil meč, ale Draven cosi zamumlal a kolem krále se objevil ohnivý kruh. ,,Pokud neuděláš co ti řeknu, .:Řekne Draven: tak tvého syna i ženu zabiju..bolestivou a pomalou smrtí." Zazubí se krutě. Král padne na kolena a prosí. ,,Prosím udělám co chcete, jen jim neubližujte". Draven se zasměje,už nemá trpělivost se s ním tak dohadovat. Z rukou mu vystřelí červené světlo a zasáhne krále přímo do srdce. Král upadá na zem mrtev a Draven zmizí.______________________________________
______________________________________
Ahojky. Víte po konečně po dlouhé době co na téhle aplikaci jsem se rozhodla poprvé napsat svůj příběh. Ano, možná tam budou věci, které nebudou pravda, ale je to pouze a jen vymyšlený příběh a hodně fantazie. Je to první příběh, takže je jasné že to nebude úplně jednoduché. Ale první kapitolu jsem si užila tak snad se vám to bude líbit. Chtěla bych do toho zapojit i vás, pokud si to někdo přečtěte tak mi můžete dávat rady co by se mohlo v příběhu stát dál. Děkuji a užijte si čtení. =)
ČTEŠ
𝑻𝒂𝒋𝒆𝒎𝒔𝒕𝒗𝒊̄ 𝒔𝒎𝒂𝒓𝒂𝒈𝒅𝒖
FantasySmaragdy byly vždy přezdívaný jako kameny královen a králů. Byly pro ně vším, dodávaly jim moc a jejich zelená barva byla kouzelná. Jenže za branami království ,,𝐴𝑇𝐴𝑅𝐴𝐻" stojí temný les. Je to les krásných, a mrštných stvoření. Vládnou mu elfo...