Příběh

5 2 0
                                    

Zaiden spolecně s Albertem sedí u stolu. Albert mu právě teď chystá říct celou pravdu.

Albert konečně začne. ,,Dobře víte, že jsem po boku vašeho otce byl celou dobu. Sledoval jsem jak vyrůstá a jak se z něho stává král." Zaiden přikývne. ,,Lidé vašeho otce zbožňovali a královnu též, vlastně i teď mají ale už to není takové. Jenže váš otec nebyl tak úplně hodný jak se o něm říká. Byla to pouze přetvářka!" Rozčíleně bouchne do stolu. ,,Promiňte..nechal jsem se unést." ,,To nic..jen pokračujte." Albert si odkašle a pokračuje. ,,Trestal lidi, kteří neudělali nic špatného. Když malé děti ukradli jídlo jen kvůli tomu, že jejich rodiče neměli dostatek peněz tak je hned poslal zbičovat. Celé království se na ně dívalo. Chudáci děti. Ale teď už k celé pravdě." Na chvilku se odmlčí. ,,Dobře víte, že je celkově 5 království a každé království má vlastní kámen. Tedy království je 6, ale kamenů 5. Všechny tyto kameny jsou spolu v rovnováze. Každý kámen představuje nějakou vlastnost a sílu. Pokud by jeden z nich chyběl tak náš svět by zanikl. Jsou náš zdroj a my z nich žijeme." Začne vyjmenovávat všechny kameny. ,,SAFÍR..modrý kámen. Symbolizuje čistotu, sílu a věčný život. RUBÍN..červený. Láska, vášeň, energie. AMETYST..fialový. Zbožnosti a mravní síly. KŘIŠŤÁL..světlo, očista, léčivá energie. A nakonec smaragd.. zelený. Rovnováha, věrnost, spojení s přírodou. Zaiden si to všechno moc dobře uvědomuje, ale stále nechápe. ,,Fayernové" Promluví rádce. ,,Jsou něco jako čarodějové..vládnou všem elementům země. Jenže Draven..tomu to nestačí. Potřebuje víc a tak chce všechny kameny mít. Ty mu umožní vládu nad celým světem. Jenže smaragd má 2 království. My a elfové. Zatím sice žádný nemá, protože čeká na den kdy se kameny dají aktivovat. Je jednou za století. Je to den elfích slavností a ten už je za pár měsíců. Elfům hrozí nebezpečí a tak i nám. Elfí a naše království má jednu půlku smaragdu. Jejich ani naši zatím nemá, ale bojím se že brzy k tomu může dojít. To Draven zabil tvého otce. Nevím to, ale jsem si tím jistý. Ten sen co se ti zdál byla nějaká vize, či varování. Musíš tu elfí dívku najít Zaidene. Ty a ona můžete zachránit všechna království!" Albert si odkašlal. Už nemohl mluvit z toho jak dlouho povídal. Zaiden jen mlčky sedí. Pořád si přehrává co mu právě teď Albert řekl. Polkne. ,,A-Alberte..jak ji já mohu najít, když ani nevím kdo je? Albert se pousměje. ,,Princi..nemusíte se bát. Mohu s vámi kousek jet, abych vám poradil cestu. Ale ji už musíte najít sám. Vy to dokážete. Cesta bude trvat možná tak 4 dny a pak spolu s ní musíte projet všechna království a domluvit s nimi spojenectví. Postupně Draven bude chtít všechny kameny, musíme ostatní varovat. Draven chce válku a má armádu, ale my můžeme mít přesilu. Čarodějky, čarodějové, mágové, elfové..prostě všichni se semkneme a porazíme ho."

Zaidej je úplně v šoku. Neví co na to říct. Přece tu nemůže nechat matku samotnou a, že jeho otec byl takový člověk. Rozhodně nechce jít v jeho stopách. Albert si stoupl a přešel k princi, jeho dlaň přitiskl na jeho rameno. ,,Popřemýšlejte o tom princi. Bylo by dobré vyrazit už zítra. Budeme muset vyjet až za tmy a na koních.."

𝑻𝒂𝒋𝒆𝒎𝒔𝒕𝒗𝒊̄ 𝒔𝒎𝒂𝒓𝒂𝒈𝒅𝒖Kde žijí příběhy. Začni objevovat