Současnost:
Princ Zaiden sebou trhne a probudí se. Celý spocený kouká do tmy, dýchá opravdu rychle a srdce mu bije tak, že mu možná za chvíli vyskočí z hrudi. Dech se mu sklidní ale Zaiden stále nechápe co právě teď viděl. Svého otce který, už je dlouhá léta mrtvý. Jeho otec zemřel nenadálé, nikdo neví proč. Zaiden se teprve narodil, když se to stalo. Královnu to opravdu rozhodilo a pár měsíců nepromluvila. Pak se vzpamatovala, ale už nebyla stejná jako předtím.
Sedí na posteli. Přemýšlí co by mohl dělat. Teď už určitě neusne. Začne znovu přemýšlet. O té černé postavě, o smaragdu a taky o té dívce, kterou ten muž zmínil. Zaiden sice věděl, že do temného lesa nemá chodit, ale i tak si říkal, že proč by ne. Viděl elfa pouze jednou a nepřipadal mu zlý.
Prohrábne si prsty své ořechově hnědé vlasy a přehodí nohy přes postel na zem. Má pouze černé kalhoty a bílou košili, přes kterou jde vidět jeho svalnatá hruď. Je pohledný, má vypracované tělo a jeho rysy připomínají jeho otce. Stoupne si a vydá se směrem ke dveřím jeho pokoje. Vykoukne, a když zjistí, že vzduch je čistý, vyplíží se ven. Rozhodl se, že se vydá k jeho rádcovi Albertovi(Je to vlastně i jeho učitel a taky čaroděj. Ten mu dokáže vždy poradit.) ,,Třeba mi on dokáže poradit. Říct mi víc a jestli je to vše pravda. Ale kdyby nebyla, tak by se mi to nezdálo ne?" Albert je velice chytrý. Pomáhal sám i jeho otci a možná něco vědět bude.
Spěšným krokem přešel po chodbě až ke kamenným dveřím. Ty vedou do sklepení. Ano do sklepení, tam má Albert svou malou dílničku, laboratoř, dokonce i postel tam má..říkej te tomu jak chcete. Miluje květiny, takže sbírá různé druhy květin a zkoumá je. I pokusy dělá, ale to se jednou nepovedlo, páč vyslovil kouzlo díky němuž začali všude lést pavouci. Opravdu nechutné. Otevře dveře a rychle je za sebou zavře. Pospíchá po schodech, je tam chladno a on má pouze župan. Dojde až ke starým dřevěným dveřím. Chytne se železného kruhu a zaklepe s ním.
Albert bývá vzhůru i v noci, takže mu nedělá problém, když ho někdo přepadne takhle pozdě.
,,Moment..!" Ozve se za dveřmi. Zaiden chvíli čeká a poté se dveře otevřou. Ve dveřích stojí muž, asi kolem 70ti let starý. Má dlouhé bílé vousy, které mu spadají až k pasu. Na hlavě má něco jako klobouk s bambulkou a ošuntělé hadry, ale i tak vypadá dobře. Rádce se překvapeně udiví. ,,Princi Zaidene..Jaké milé překvapení" Ukloní se. ,,Ale co tu pohledáváte takhle pozdě? Pokud by vás někdo uviděl, byl by problém" Zaiden se zazubí, ale pak zase zvážní. ,,Omlouvám se, že tě ruším Alberte, ale potřebuji s tebou mluvit." Opře se o futra dveří a pokračuje. ,,Neotravoval bych tě takhle v noci, kdyby to nebylo důležité." Albert přikývl a jedním mávnutím ruky ho pozval dovnitř.Vnitřek jeho ,,bejváčku" je opravdu útulný. Dřevěná podlaha, po stranách různé skříňky, police s jeho věcmi na lektvary, různé bylinky i nějaké knihy s kouzly. Opravdu to tam vonělo, příjemná vůně bylinek, česneku a levandule. Zaiden se fascinovaně rozhlédne po místnosti. Sice už tam byl několikrát, ale nikdy ho to nepřestane udivovat. Pak na konci místnosti, hned vedle jeho postele stojí stoleček se třemi židlemi. Rádce na něj ukáže a pobídne Zaidena, aby se posadil. Zaiden přejde ke stolu a posadí se. ,,Mohu vám něco nabídnout princi?" Zeptá se Albert. ,,Ne děkuji Alberte." Chvilku se na sebe mlčky dívají a pak rádce prolomí ticho. ,,Tak tedy. Co vás sem přivádí?" Založí si ruce na prsou a čeká na princovu odpověď.
,,Alberte, dnes se mi zdál opravdu divný sen. Ani vlastně nevím jestli to byl sen, či nějaké varování. No prostě..viděl jsem zřejmě mého otce. Bylo to zrovna, když jsem se narodil. Viděl jsem i mou matku jak mě drží."
Albert přikývne a pobídne ho aby pokračoval dál. ,,Viděl jsem korunní sál a on v něm byl, i nějaký zelený kámen..vůbec nevím co to mělo znamenat. Byla tam černá postava..muž. Nebylo mu vidět do tváře. Říkal své jméno...něco jako. Zaiden se zamyslel. Raven.. Draven Orgersten." Rádce vyletí a napřímí se. ,,Co si to teď právě řekl?" Zaiden nechápavě zopakuje. ,,Draven Orgersten. Proč?" Rádce přešel rychle po místnosti k poličce s knihami. Jednu popadne..vypadá staře a zaprášeně. Rádce z ní sfoukne všechen prach a pro sebe si zamumlá. ,,Proroctví se naplní..ne ne ne. To se nesmí stát." Rádce se otočil a pohlédl na Zaidena. ,,Co jsi ještě viděl! Honem mi to pověz." Zaiden vypadá zmateně, vůbec nechápe. ,,Ten muž mluvil něco o tom, že je Fayern nebo co. A pak, že se prý narodila nějaká elfí dívka, která prý zachrání svět před zlem. Zaiden se zamračil. ,,I kdyby tak co na tom záleží! Byl to jen sen." Rádce se pobaveně uchechtne. ,,Ale kdepak princi. Tohle je proroctví. Povím vám o tom jestli chcete, ale tu dívku musíte najít..Je jedno že do lesa lidi nemají přístup. Mohu jét s vámi, já elfy znám a jsme přátelé..můžu jim to vysvětlit." Zaiden znovu promluvil: ,,Řekněte mi vše Alberte. Co je ten kámen a co s tím má společného ta elfí holka?" Albert přikývne. ,,Dobrá tedy, ale bude to dlouhé, ale na to máme celou noc. Pokud vám to samozřejmě nevadí" Zaiden zavrtí hlavou.
ČTEŠ
𝑻𝒂𝒋𝒆𝒎𝒔𝒕𝒗𝒊̄ 𝒔𝒎𝒂𝒓𝒂𝒈𝒅𝒖
FantasySmaragdy byly vždy přezdívaný jako kameny královen a králů. Byly pro ně vším, dodávaly jim moc a jejich zelená barva byla kouzelná. Jenže za branami království ,,𝐴𝑇𝐴𝑅𝐴𝐻" stojí temný les. Je to les krásných, a mrštných stvoření. Vládnou mu elfo...