כל סצנה שיש שם שאגה:*קיימת*.
אני:
(כן בן, הבנו שאתה בן של החיה, ושזה אומר שאתה והוא יכולים לשאוג. לא, זה לא הופך אתכם לסוג של זאבים סופר אלפה, גיגא צ'אד, או סיגמה מייל. זה לא הוט, זה פשוט קרינג'. נקסט-)
אה וגם אתמול התחלתי לראות את הסדרה של בלשי הרפאים בנטפליקס (fun fact: ג'ושוע קולי, שמופיע במים פה בתפקיד של הוק, גם משחק בבלשי הרפאים את הגירסא האנושית של מונטי, שהוא בעצם עורב-)
הרושם שלי על הסדרה סה"כ (סיימתי לראות את פרק 2 אתמול-):
צ'ארלס וניקו חמודים, אני אוהבת אותם.
אני גם אוהבת את אדווין, אבל הוא יכול להיות סנוב לפעמים, ככה שכע. אבל סה"כ, הוא מגניב.
בנוגע לקריסטל, עדיין לא החלטתי. אבל היא הייתה נורא פזיזה כשנתנה לדייביד השד להיכנס לגוף שלה, למרות שהיא מדיומית . זה היה די מטומטם מצידה-
אבל אני לא מתה על דייביד השד ואסטר המכשפה (הם יצאו אנטישמים עם אסטר למען האמת. זה ליטרלי שם יהודי, והם החליטו להפוך אותה לנבלית הראשית של הסדרה, והדמות שלה גם רוצה להישאר צעירה לנצח, אז היא גונבת ילדות צעירות. זה עוד דבר שלא ככ אהבתי בסדרה).
השדים של הפרח שן הארי מעצבנים, אבל גם מצחיקים לקראת סוף הפרק השני.
מלך החתולים יצא די מטריד בפרק השני, אבל אני שמחה שהוא לא עשה שום דבר ללא ההסכמה של אדווין, ונתן לו עונש יותר קל על זה שהשתמש בקסם על החתול שלו.
מונטי נראה די חמוד, אבל גם מטומטם ודי תמים אפילו (הוא נראה כמו סוג האנשים שיאמינו לי, אם אני אגיד לו שהקמתי כת לסושי או משהו כזה. אבל עדיין לא ראיתי את הפרק השלישי, אז אולי אני ממהרת לשפוט אותו בגלל החיוך שלו, ואולי הוא לא כזה דבילי-)
אבל סה"כ העלילה סופר מעניינת לפי דעתי.
בעי בעיייי
YOU ARE READING
מימז על סדרות ואנימה
Acakליטרלי הכותרת ( למרות שלרוב זה יהיה יותר על אנימה, כי זה מה שאני צופה בו לרוב, נכון לעכשיו. אבל אני אדביק תפער עם פרסי ג'קסון ודוקטור הו, דונט וורי לול).