המוח שלי בזמן שהוא צופה בהצגה:
(פשוט תעבירו ל6:20 כדי לראות למה אני מתכוונת. ווטפאד לא נותן לי להעתיק יוטיוב שורטס, שזה הדבר היחיד שמצאתי עם הסצנה הזאת בנפרד ביוטיוב..........)
(אבל קיצר נראה לי שבהצגה לכולם יש שם אישוז. (!אזהרת ספוילר!)
שרה שהיא די הכי נורמאלית שם, כעסה על השפחה הזאת שהולידה את ישמעאל, ובצדק. ונראה לי שהם התכוונו להפוך אותה לסוג של סטריאוטיפ של סבתא רוסיה, כי חוץ מזה שהיה לשחקנית שלה מבטא כבד, לשרה היה ארגז של בקבוקי אלכוהול בקבר-
אברהם יותר נאמן לאלוהים מאשר למשפחה שלו, ויש לו בעיות זיכרון, ורוב הסיכויים שהוא אהב יותר את ישמעאל, כי זה הדבר הראשון שהוא אמר כשיצא מהקבר שלו בהצגה . והוא גם שכח את יצחק. ולו ושרה יש סוג של מערכת יחסים פתוחה (אברהם דיבר על הזמנים שלו עם השפחה ההיא והיא דיברה על הפגישה שלה עם פרעה והם לא קנאו או משו כזה).
בנוגע ליצחק, יש לו כנראה הכי הרבה אישוז מכל הדמויות האחרות: בעיות אמון, בעיות עצבים (הוא ליטרלי ניסה לרצוח את אברהם ברגע שראה אותו, וגם היה די אגרסיבי ליעקוב ורבקה בגלל כל הקטע הזה עם הבכורה), יש מצב שיש לו גם PTSD ודאדי אישוז בגלל העקדה, וגם מאמי אישוז (בגלל שלפי ההצגה כשהם היו עוד בחיים, האוהל של שרה המתה תמיד היה איתם...וגם בגלל הקטע הזה שברגע שהם התחתנו, הוא הלך עם רבקה לאוהל של שרה).
רבקה אוהבת את יעקוב...קצת יותר מדי, ומקנאת בשרה בגלל מה שכתבתי מקודם. היא חושבת שיצחק יותר אוהב את שרה.
יעקוב חולה אהבה, ליטרלי. הוא כל הזמן דיבר על רחל ועל זה שהוא אוהב אותה ומתגעגע אליה, ורוצה להיות איתה, וניסה לצאת ולחפש אותה כי היא לא קבורה במהרת המכפלה...
ולאה בדיכי שיעקוב לא אוהב אותה והיא קצת דלולו בהתחלה שהוא כן, בגלל התגובה של יעקוב כשהם התחתנו, רק בגלל שהוא חשב שהוא היה עם רחל-
קיצר כולם צריכים פסיכולוג ולגעת בדשא).
בעיבעי
YOU ARE READING
מימז על סדרות ואנימה
Casualeליטרלי הכותרת ( למרות שלרוב זה יהיה יותר על אנימה, כי זה מה שאני צופה בו לרוב, נכון לעכשיו. אבל אני אדביק תפער עם פרסי ג'קסון ודוקטור הו, דונט וורי לול).