"Sen,sen benim elimden hayatımı aldın. Çocukluğumu. Ben size hiçbir şey yapmadım. Ne istediniz benden? Neden beni öylece bıraktınız?"
Ardından karşısında kıvranan ailesine baktı.
*****
Yıllar önce buraya tıkılıp kalmıştım. Bu lanet olası yetimhaneye. Peki sebebi neydi. Sadece bir albino olmam. Sırf bir albinoyum diye beni ölüme terk etmişler.
Polisler beni çöpün kenarında bulmuş. DNA testi yapıp ailemi bulmuşlar. Ama ailem beni istememiş kabul etmemiş. Sonra yetimhaneye verilmişim işte.
Şimdi ise beni evlat edinmek isteyen bir aile vardı. Ama ben istemiyordum. Bu yetimhanede kimsenin bilmediği şeyler dönüyordu ve ben ne olduğunu çözmeden asla burdan gitmek istemiyordum. Yani kim sadece iyilik için 25 çocuğu evlat alır?
Müdürün kapısını dinliyordum.
"Pekâlâ bize yeni çocuklar lazım."
"Kaç tane?"
Bizden malmışız gibi bahsediyorlardı.
"Bi 10-15 tane"
Ne?
Az önce konuşan adam tekrar konuştu."Ama en dayanıklılarından bazıları işimiz bitmeden ölüyorlar. Tam sonuç alamayınca patron bize kızıyor."
"Aslında bir tane kız var..."
Gerisini duyamadım çünkü enselenmiştim. Adam beni alıp bu yetimhanenin meşhur ses geçirmez odalarına götürdü.(İnş çok yanlış anlamazsınız)
Adam beni yere çuval misali attı. Duvardaki sopayı aldı. Bana doğru yaklaştı. Ne yapacağını biliyordum. Önce sopayla karnıma vurdu sonra sırtıma,koluma,bacaklarıma...
Bir süre sonra durdu. Vücudumun her yeri sızlıyordu. Bıçakla ne ara yaklaştığını bile bilmiyordum.
*Bir saat sonra*
Heryerim yara bere içindeydi kanla kaplıydım. Ama alıştım sorun yok. Adam çoktan çıkmıştı. Zar zor ayağa kalktım ve odama yürümeye başladım.
*****
"Yine ne yaptın da seni dövdüler"
Dedi Millie sakin ama bir o kadar da endişeli bir ses tonuyla. Millie ile yaşıttık. Küçükken yani ailesi öldürülmeden önce arkadaşı ona bir anda garip davranmaya ona önce sözlü sonrada fiziksel zorbalık yapmış bazı bıçak izleri hala duruyor. Ama ne olursa olsun onu çok severim.
"Gel otur da biraz dinlen"
Dedi şefkatli bir şekilde Yoko. Yoko hepimizden büyüktü 2-3 yaş felan tam olarak ne zaman doğduğunu bilmiyoruz. Ama ablamızdan çok arkadaşımız gibi. Buraya 2 yıl önce buraya getirildi. Küçüklüğünden bu yana bu ülkeden olmaması hayatını acı bir hale getirmişti.
...........
Şimdilik başlangıç olarak bu şekilde ileride bölümler daha uzun olucak.Öpüldünüz kaos sevenler<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm Kalım
Fantasy"B-ben ben sadece..." "Sen sadece ne? Bizi ölüme mi göndermek istedin?" "Bilmiyordum..." "Yıllar sonra gelip bu şekilde mi özür diliyorsun! Bu mu yani? Şu halimize bak, kardeşim senin yüzünden ölmek üzere anlamıyor musun?" "..." "ve bir tek o kaldı...