Keyifli okumalar dilerim herkese lütfen vote ve yorum yapmayı unutmayın hepinize kucak dolusu sevgiler gönderiyorum balımlar 🥰
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Karan karşında rahatlıkla oturan adama baktı, hayla nasıl bu şekilde rahat dolanıp buraya gele biliyorlar dı diye düşünmeden edemedi. Karşısında ki adam rahatça arkasına yasladığında Karan " ne istiyorsunuz yine" diye sordu, karanın sorusuna karşılık adamın dudaklarında küçümseyici bir gülümseme oluştu " ne isteğim gayet açık değil mi Karan ağa" adam Karan ağa kelimesine öyle bir vurgu yapmıştı ki, sanki altında bariz bir tehtit var gibiydi.
Karan öne doğru eğilip masanın üzerinde ellerini kenetledi " amacınız biliyorum ve bende kararımdan vazgeçmiyorum" adamın arkasında ki simalar bakıp, küçümser bir şekilde gülümsedikten sonra tekrar adama baktı " hatta adamlarına da söylemiştim, yetmemiş karımdan dayak yemiş sonra da onları geri gönder miştim" diye dalga geçtiğin de içlerinden biri karana yeltendi.. karanın karşısında oturan adam elini kaldırıp onu durdurdu.
Karan korkmak yerine arkasına rahat bir şekilde yaslandıktan sonra " şimdi daha fazla vaktimi almayın defolun gidin" dedi rahat bir şekilde . Karşısın da oturan adam gülerek başını iki yana salladı " cidden bu dik başlılığın sana bela olucak Karan ağa dikkat et" diye tehtit ettiğin de karan öne doğru eğildi " size diyeceğim tek şey" bakışlarını ayakta ki adamlar da dolandırdıktan sonra tekrar adama dikti ve sesini alçatarak " siktirin gidin olur" dedikten sonra güldü ve arkasına tekrar yaslandı.
Karşısında ki adam sinirlenmek yerine güldü ve işaret parmağı ile karanı işaret ederek "cidden senin sonun olacak, ya senin yada" sinsi bir şekilde güldü " ailenin" karanın yüzünde ki rahat ifade bozuldu ve istemsizce gerildi. Karşısında ki adam bunu fark etmiş Olacak ki " işte zaafın ailen değil mi? Ne kendin ne paran senin zaafın ailen" dediğinde Karan ellerini masaya vurarak hızla ayağa kalktı ve dişlerini sıkar " ailemden uzak dur" dediğinde adam büyük bir kahkaha attı.
Kahkasının ardından " cidden kendi canın ile tehdit ettim bana mısın demedin ama konu ailen olunca nasıl da hemen aslan kesili verdin" dedikten sonra yüzüne korkutucu bir ifade takındı " ya bu yarıştan vazgeçersin Karan ağa yada" güldü " gerisini sen anladın" dediğinde Karan artık sabrının son demindeydi.
Karan sakin kala bilmek için derin bir nefes alıp verdi, asla geri adım atamazdı, gerekir ise kendi canını ortaya koyardı ama ailesinin canını tehlikeye atamazdı. Karan biraz sakinleştikten sonra aynı rahat bir ifadeyi yüzüne takındı ve yüzünde ki alaycı bir gülümseme ile oturan adama doğru eğildi " Ben de geri adım atacak bir göz var mı Erdal sence" dedikten sonra " siz bir çok aileye acı çektirmenize izin vermeyeceğim, gerekir ise elimden ne var ne yok satarım bütün arsaları alırım ama sizin pisliklerinizi çocuklara ailelere bulaşmasına izin vermem." sonra da güldü ve alayla " şimdi o çok güvendiğin gücün ile bir sikime yaramayan adamlarını al siktirip git " Erdal gülerek ayağa kalktı ve karana
" peki Karan ağa bundan sonra olacaklardan sen sorumlusun kendine ve ailene çok dikkat et " Karan erdalın tehdine karşılık kendini bozuntuya vermeden" siktir git " dediğinde Erdal karana son bir kez küçümseyici bir bakış attıktan sonra adamları ile odadan dışarı çıktı.
Karan Erdal ve adamlarının çıkışı ile kendini koltuğa kendini geri bıraktı ve sıkıntı ile iki eliyle saçlarını karıştırdı. Bu durum giderek boka sarmaya başlamıştı ve işin içine de ailesi de girmişti. Karan bakışlarını masada gezdirir iken gözü masanın üzerinde ki topluca çekindikleri aile fotoğrafına ve sadece Kademin olduğu fotoğrafa baktı, Karan uzanıp ikisini de eline aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Sevda
Nezařaditelné" Ben onu ilk gördüğüm de gözlerinden tanıdım ama o beni tanımadı" " söylesene seven kalbim bir sana mı fazla geldi. neden şimdi gerçekleri öğrendiğin için bana öyle bakıyorsun" " herkesin hastalık dediği adam bana umut oldu bir dokunuşu ile hayat...