Dedemin kalp krizi geçirmesinin üstünden iki gün geçmişti sadece. Her kes arkadan çalan yası ilan eden şarkıya katılıp ağlıyordu. Aniden yanimda bir teyze haykirara şarkıya eşlik ettiğinde yerimde sıçradım. Teyze sakin ya!
"MAKE ME SWEET MAKE ME HELELE MAKE ME LOOSE MY BREATH MAKE ME WATER!" Agliyarak şarkıyı soyluyordu. Teyze mümkünse sen bir daha şarkı soyleme.
Birden bire insanlar yere çöküp dizine vura vura ağlamaya başladı. Hareketlere bakın sanki birisi öldü. Tam bir İlgi queenler. Tamam kankalar en aglak sizsiniz diye geçirdim içimden.
Abim uğurun kafama attığı saplakla yere yapıştım. "Aglasana gerizekali" diye bağırdı. Kaşlarımı catarak ona baktım. Ardından beni izleyen insanlar fark ettiğimde koşarak Həsən dedemin tabutuna sarıldım. "DEDEMM CANİM DEDEM NASİL OLURDA BU YASTA OLURSUN. DAHA NE KARİLAR AVLAYACAKTİN. BU GENC YASTA NASİL OLURSUN. LUTFEN YARABBİM BİR MUCİZE OLSUNNNNN" nasıl olurduda 99 yaşında gebere bilirdi 😭😭😭 dedem diye demiyorum çok gavat bir insandı. Tamam birazda iyi olmuş ola bilir.
Neyse sonuç olarak genç yaşta olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Uğur abim ve Zümra abim toprağı kazmaya başladıklarında insanları sağır edecek bir haykırış geldi kulağıma. "ALLAHIM AL CANİMİİİ KOCAMAA VERRR ALLAHIM NASİL SUGAR DADDYSİZ YASARİM BU YASTAAAAAAA NASİLLL YASAARRRİİİİİMM." KOCAM DERKEN?
"EVET DOGRU DUYDUNUZ BEN HESENİN NEW KARİSİ YANİ EX KARİSİ PARDON ASLİNDA EX OLAN HESEN AMA NEW OLDUGUM GERCEGİNİ DEGİSMİYOR. PARASİZ DUNYADA YASAMAK CEHENNEMDE YANMAK DEMEK ALLAHİM AL CANİMİ VER SUGAR DADDYME" Diye bagirdiginda dik dik ona bakmaya başlamıştım. Ardından kadın yere yigildiginda her kes onun yanına gitti.Allahın sevdiği kul duası hemen kabul olundu.
Kadının ayaklarından tuttu birisi "NABİZ YOK" dedi korkuyla "BEYEFENDİ PARDON AMA SİZ GİJ ZADSİZ? NABİZ AYAKTAN DEGİL BURUNDAN OLCULUR APTAL HERİF!" Bu aptal dünya için fazlasıyla zekiydim. Sanırım beyin dağıtılırken sıraya yanlışlıkla iki kere girdim.
"PARDON AMA APTAL OLAN SENSİN KOCAMA APTAL DİYEMEZSİN YİRTARİM SENİN AGZİNİ" Diye ses duyduğumda yanımdaki kadinin çatık kaslarına baktım
"ÇİRKEEFFF! KEZBAANNN!! SEN KİMSİN Kİ İSVECRENSKİ YETİMCENSKİ HUSUNUN AGZİNİ YİRTACAKSİN KOPEEKK!" Kadın bana HIĞHHH diye bir nida yonelttiginde saçıma yapıştı. "AAAAAHHH! AHLAKSİZ KADİN!!!! MUHAFİZLAR ALİN KELLESİNİ!" yüzüme sıçrayan kan lekesiyle birlikte kikirdadim. "Kafasını kolleksiyon odamın girişine asın." Diye emir verdim. Emirimi dinleyerek kadının kopmuş kellesini alıp gittiler.
"ROSSSSPİİİİİİİİ!!!!!!!!!! SEN BENİM KARİMİ OLDURDUN BENDE SENİ OLDURUCEM KASMER OESUVUİ HOCUGU!" Elimi kaldırıp boğazımı kesme hareketi yapmamla adamın boğazına bir ok girdi.
"BURDA OLANLAR BURDA KALIR KÖLELER. EGER İNSANLAR BENİM CANİ OLDUGUMU OGRENİRLERSE KELLENİZİ KRALLİGİMİN GİRİSİNE ASARİM." Bana sasirarak bakan insanlara gülümsedim
"Ama bu yaptığınız cani-" boğazını deşen hançerle yere düştü. Canilikse canilik. Ne olmuş yani!?
"Yetimcenin balası nagarirsan! Adımızı çıxartmağa çalışırsan sen!" Tislayarak bana sinirlenen Uğur abime baktım. Yetimcenin balasımı? Ayip.
Abim bana küfürler ederken ben uzaklaştım. Eve gitmek için arabaya binmiştim ki çığlık sesleri kulaklarımı doldurdu. Neler oluyor yine!
"HAY BİTÇISLAR! HESEN KAM BEK YAPTİ! NEREDE BENİM MİNNAK BEBİSİM" Umarım minnak bebiş derken kastettiği az once yere amele sumugu gibi yapışan dana kadar olan kadını kastetmiyordu.
"Şey şimdi şöyle ki-" Arzum ablam konusmaya başladığında her kes sus pus olup onun ağzından çıkanı dinlemeye başlamıştı. "Eeee yurt dışına gitmi-" derken sözünü kestim "ÖLDÜ!" diye bağırmamla Həsən dedem duraksadı.
Ardından gözleri arkaya gitti ve bayıldı. Bayilirken tabutun kapağını tutup kapatmıştı bide. Sanırım tekrar öldü.
Uzun eteklerimden tutup topuklularimla koşturarak dedemin tabutuna gittim. Tabutu zorlukla açtım ve dedeme baktım. Kulağımı kalbine dayadigimdaysa sesler geliyordu. "MERVE BELLA BELLA" Wtf are you doing dede? Kafamı kulağından kaldırdım ve tekrar kalbine yaklastirdim "İSLER NASİL İSLER NORMAL BENİM MOD HEP HEP ANORMAL GO CRAZY GO STUPİD HELELELE SEN NORMAL BEN ANORMAL" Bence ölmesi hepimiz için en hayırlısı ☺️
Mırıldanarak bir şey söyledi ama onu duymadım sesi çok kisikti. "Ne diyon moruq doğru düzgün konuş." Dememle gözleri kapandı ama hala bir şeyler mirildaniyordu. "Lor-" devamı gelmeden kafası yana doğru düştü.
"BU SEY BANA LOR PENDİRİ DEDİ. KORUMALAR ALİN KELLESİNİ!" Uğur abim sinirle nefes alarak bana baktı "HUSU SEN MALSAN AQ? LORNAN LORU PENDİRİNİN NE ELAQESİ VAR?!" çok alakaydi. Hem niye kisaltmali kelimeler kullaniyo bu...
Birden bire yer sallanmaya başlayınca dedeme tutundum. Elim vıcık vıcık bir şeye domunuyordu ama ne olduğunu algilayamiyordum. Gozlerimi dedeme yonelttigimde tırnaklarımın dedemin gözlerinin içine girdiğini gördüm. Hemen tırnaklarımı çıkartmaya çalıştım. Ama tırnağım kopup dedemin gözünde kaldığında sinirle haykırdım "DAHA DUN YAPMİSTİRDİM!"
Yer bir dahada sallandiginda tutunacak adam aradım.
"VENI CANİNOOOOO!!!!!" Oh şit! Bu büyücü bibişkom Loreenin sesiydi....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GONLUMUN EFENDİSİ KUMA BERDEL(HUSUNUN CEHENNEMİ İLK KİTAP)
Ficção Adolescenteİsvecrede yaşayan bir görlsün trajedisi. Koroğluna benzeyen aşiret agasi abisinin düşman kralliktan kız kacirmasiyla olmuştu her şey.