Selamın Hello. Ben İsvecrenski Husu. Anne tarafım İsvecre Krallığını yönetirken baba tarafim Mardin'de aşiret yönetiyor. Babamla annemin boşanması sonucunda ben YETİMÇƏ olarak büyüyen bir çocuk olmusumdur. Mutlumuyum? İsvecre prensesi İsvecrenski Husuyum ben. Neden mutlu olmayayım ki.
Aslında mutlu gibi gozukupde asla mutlu olmayan bir insandım. Gelin size oldukça zorlu hayatımdan bahsedeyim.
"Anne! Ben Louis vittonu istiyorum." Annem bana kaşık kaslarla bakarak cevap verdi. "Daha iki gün önce sana Dior'u almıştım! Ne bu marka hayranlığı! Sen İsvecrenski Hüsüsün. Kendine gel aptal!" Sanırsın koskoca İsveçre prensesiyim. Görende bir şey sanicak. Tanrım! Bu anneler neden böyle? Sadece Louis Vittonu istemiştim. Bunu yapa bilirdi...
Odama giderek kapıyı sertçe vurarak kilitledim. "TANRİM KOTU KULLARİNİ SEN AFFETSEN BEN AFFETMEEEMMM" diye haykırdım. "BUTUN ZALİM OLANLARİİİ SEN AFFETSEN BEN AFFETTMEEEMM" Gözlerimden süzülen yaslarla yere oturdum. Hayatım bir boşluktan ibaretti. Annem bile bana Louis vittonu almayacaktisa neden yaşıyordum ki. Diye geçirdim icimden
Ardından balkona korumaların olduğu yere gittim. Sakin sakin yürürken aniden ayağımı korkuluga koydum. Lanet kiyafetim yuzunden ayağımı zorlukla kaldırıyordum. Kollarımdan güçlükle tutan korumalara yalvarır bakışlarla baktım. "BİRAKİN OLEYİM! BİRAKİN ÖLEYİM ÜHÜĞÜĞĞÜĞ"
...
Annemin emriyle korumalar beni annemin yanına götürmüştü. Tahtta oturan anneme tiksinir bakışlarla baktım. Oda bana. Yavaş adımlarla tahtından kalktı ve bana doğru yürüdü. "Senin gibi bir kızım oldugu için utanıyorum! SEN İSVECRENSKİ HUSU PRENSES OLMAYİ HAK ETMİYORSUN" diye haykırdı.
Yüzüme inen tokatla yere düşmüştüm. "ANNEM OLSAN BİLE BANA VURMAYA HAKKİN YOK AMERİKANSKİ TUNAY!" diye haykirip anneme doğru elimi kaldırdım ama bir anda elimi alttan tutup sırtımdan yapıştırılmış gibi hissettim. Annem beni top yapmıştı basbaya. Ardından kafama vurulan tekmeyle kendimi Mardin'de buldum. ha bide hatırlatma annemin ana vatanı Amerika
AMAN TANRİM BURASİ MARDİN. MAKASİNSYSKİ KAKASHLARİN MEKANİ!
Yolun ortasında olduğum için nereye gideceğimi bilmiyordum. Elimi cebime telefonumu çıkarmak için attım ancak elime gelen boslukla kendimi çok kötü hissetmistim. ARTİK BİR TELEFONUM YOKTU! HALİME BAK DERTLİ CAL KEMANCİYDİ! Yinede sakin olup yürümeye başladım. Aman tanrım o bir arabamı? ALLAHIM EVET O BİR ARABA. Arabanın markasını goremesemde kokuyu içime çektim. Bu bir bmw'ydi. Ama ucuz olanindan.
Burnumun kaşınmasıyla hapsurmaya başladım. Ucuz şeylere alerjim vardida. Birden kulağıma gelen sesle başımı kaldırdım "Pist bana bak BAYAN! Bı yeremi gidecen? Soyle gotureyim HATUN" Sinirden kıpkırmızı yuzumle arabanın camına ilerledim ve Aspenyaya tek atacak olan 2 metrelik tırnaklarımı adamın gözüne soktum.
"HUSU İSVECRENSKİDİR BAYAN BABANDİR HAYVAN OGLU HAYVAN" Arkadan Doja Catin Woman sarkisini duymamla gözlerim kocaman açılmıştı!
Etrafımızda yetmişe yakın kadın vardı ve hepsi beni alkisliyordu. Tırnaklarımı adamın gözünden cikarip meydana doğru ilerledim.Şarkıya eşlik etmemle ciglik sesleri yükseldi. VUMMA LET Mİ Bİ YO VUMMA VUMMA VUMMA VUMMA AY KEN Bİ YU VUMMA VUMMA VUMMA
VAÇ YU NİİİD? Şİ GİV TENFOL KOM HİYR PAPA PLENT YOO SİİİDDD Şİ KEN GROV E FROMME VOMBE FEMİLİİİİ PROVAYLOVİN OVIRLUKANDUN PRİKŞİTİD YUUU Sİİİİ"
Doja Catla aynı olan sesimi her kes hayranlikla dinliyordu. Doja Cat Teyzem oluyo bu arada. Canım teyzem aklıma geldide o günler gözlerim doldu resmen. Onunla birlikte twerk atislarimiz. Dayılara yazıp trol yapmamız. HEY GİDİ O DAYSLAR!
...
En son sesime hayranlıkla bakan adamlardan biri lamporçinisiyle birlikte beni evimize götürmeye karar vermişti. Evimize derken babamın evine yani. Yaklaşık on beş dakika sonra eve ulaştığımda kapıya vurmaya başladım.
Yaklaşık beş dakika caldigimda hiç ses çıkmadı. Sonunda sinirlenerek topuklu ayakkabılarımdan birini çıkarıp kapıya vurdum. Bu ayakkabılarımın saglamlik testini olcmem içindi.
Kırılıp betona düşen kapıya bakarken kikirdadim. "AFERİN CANİM AYAKKABİM" diyerek bağırdım. Yemek masasından bana garipçe bakan ailemle karsilastigimda aileme gülümsedim.
"SELAM GÖRLS SİZİN İCİN TAA İSVİCRELERDEN GELDİİİİMMMM." Yere devrilen birisini gördüğümde şok olmuştum. Ağabeyim Zümra bunu beklemiyormus gibi bayılmıştı. Ablam Arzum fenalasmisti. Abim Uğur sok olmuştu. Her kese bir şey oldu diye arayı yırtmak için ve birazda ayıp olmasın diye Həsən dedem kalp krizi geçirip vefat etmişti. Allah rahmet eylesindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GONLUMUN EFENDİSİ KUMA BERDEL(HUSUNUN CEHENNEMİ İLK KİTAP)
Teen Fictionİsvecrede yaşayan bir görlsün trajedisi. Koroğluna benzeyen aşiret agasi abisinin düşman kralliktan kız kacirmasiyla olmuştu her şey.