haftalardır birbirimizi görmezden geliyorduk, adam gel sen benim dudagima yapis sonrada "yaşanmamış gibi davranalım Aras" de oldu canım baska? Hayır aşık falan degilim ama kırıcı oluyo. Birde aynı apartmanda yaşayınca daha da zor oluyor, hergün görmek zorunda kalıyorum bu nedenlede unutamıyorum. Unutamamın sebebi kesinlikle her gece onu düsündügüm icin degil hergün gördügüm icin.
Hava almaya balkona cıkıyorum üstten sesi geliyo, cöpü atmaya çıkıyorum onunla karşılasıyorum, apartmana giriyorum onu görüyorum bide yetmezmiş gibi cıkarkende onu görüyorum. Denk gelmedigimiz tek yer asansör, oda ben merdiveni kullandıgım icin.
Sonunda finallerim bitmisti birkac hafta sonrada yaz tatili geliyordu, en azından artık Demiri hergün görmek zorunda degilim. Yaz tatilinde illaki ailesinin yanına gider, bense burda kalıcam. Sadece onunla karşılasmamak icin 5 kat merdiven inip cıkmaktan bıktım usandım gercekten, birkac haftada bacak kası yaptım ulan! Kas mas yaptım ne guzel tamamda işin kötü yanı ağrıyor be biraz daha böyle devam edersem dayanamicam, biniyorum asansöre
Asansöre bindim ve o an anladım, ben haftalardır bosuna merdiven kullanıyormuşum harbiden, asansör boş.
Bazen gerizekalı olmak gerçekten çok zor oluyordu. Neyse en azından yakışıklıyım ordan kurtarıyorum.Tam 5. Katın tuşuna basacakken asansörün kapısından içeri birisi girdi. Nolur cübbeli Mehmet amca olsun nolur cübbeli Mehmet amca olsun...
Karşımda Demiri görmemle donup kaldım. İşte o an, ne kadar şanssız bir insan oldugumu tekrar hatırladım. Çok mu günah işlemiştim acaba? Küçükken her gördüğüm karıncanın üstünde tepindigim icin miydi bu başıma gelenler? Ya da ortaokulda şaka diye arkadaşlarımın donunu indirip kaçtıgım icin mi? Hayır orucumu da tutuyorum zekatımı da veriyorum bunlar neden benim başıma geliyor?
Demir de beni gördügüne şaşırmış gibiydi, "Selam" dedi sanki her şey çok normalmiş gibi.
"Selam" dedim ben de mal gibi. Yanıma gecti ve 6. Kata basmak için tuşa uzandı, oda ayrı gerizekalı ben 5. Katta oturuyorum asansörün ilk 5. Kata çıkması daha mantıklı degil mi!? Ben de hemen uzanarak onunla aynı anda 5. Kata bastım. Napıyon salak der gibi tip tip baktı bana, ikimizde aynı anda bastıgımız icin asansör algılayamamıştı.
"İlk 5. Kata gitmesi daha mantıklı asansörün"
"İşim var bekleyemem o kadar, ilk 6. Kata çıksın, bir kat merdiven inebilirsin herhalde?"
"Niye sen bir kat merdiven çıkamıyor musun?"
"Aras işim var diyorum inatlaşma."
"Ne işin varmış? Kız mı atıcan eve?"
"Lan ne alaka?"
"Yani kız atacaksan eve önceden söylede bilelim diyorum, ses falan yaparsınız kulaklık takarım en baştan"
"Aras sana ne içiriyolar? Kafan mı güzel?"
"Kafam falan güzel degil benim asansör ilk 5. Kata cıkacak o kadar!" Agresiflesiyorum. 5. Katın tuşuna uzanıp sert bir şekilde bastım. Oda uzanıp 6. Katın tuşuna bastı.
O yine basınca benimde inadım tuttu bu sefer birkac kere üst üste 5. Katın tuşuna bastım."Lan deli misin asansör düsecek!"
"Deliyim be! Delirttiniz! Valla zıplaya zıplaya düsürürüm bu asansörü görürsün deliyi!"
Demir bu sefer bana doğru uzanıp elini anlıma koydu.
"Ateşin falan mı var senin?"
"O kadar yakınıma gelirsen olur tabii ateşim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üst Komşum
General Fiction•Texting• Finalleri icin ders calışmaya çalışan Aras ve müziğin sesini bir türlü kısmayan alt komşusu Demir..