VPN HAYAT KURTARIR:))

24 7 1
                                    

Son zamanlarda Türkiye'de yaşanan Wattpad travmasını çoğumuz izledik ve gördük bence..

Ve hala çoğu kişi wattpad'e erişim sağlayamamakta.

Türkiye'de o kadar kapatılması el konulması gereken olaylar varken, sadece küfür argo vb. Gibi şeyler yüzünden çoğu durumu olmayan kişilerin bu uygulamadan mahrum bırakılması çok yersiz ve aptalca bir olay.

Herkesin düşünce açısı farklı tabiki, lakin sadece Türkiye için değil tüm dünya için söylemek gerekirse..

Bir günde onlarca, yüzlerce öldürülen katledilen insanlarımız kadınlarımız var.

Te*vüze uğrayan çocuklarımız ve gene kadınlarımız yetmedi hayvanlarımız var.

Ve bu ülke böyle olaylar için sadece 20, 30 yıl hatta 2 yıl, 2 ay hapis cezasını maganda insanlara reva görürken,

sadece bazı yazarların romanlarında düzgün bir üslup kullanmaması nedeniyle bütün halka ceza verildi.

+18 hikayeler ve romanlar Türkiye'nin adalet ve hükmüne uymuyor ise eğer, bizim kurgu olarak yazdığımız uygulamaları kapatmak yerine, ülkemizde dönen, ahlaksız, şerefsiz ve katil insanları ilkten vatanımızda barındırmamayı sağlayın.

Yoksa bu ülke 15 temmuz gecesini yıllarca yaşayacak maalesef.

Siz öncelikle kendi ellerinizle yarattığınız insanlara sahip çıkın, yasaları çiğnemeyen bir ülke olsak bizim uygulamamızda gözden geçirilebilir elbette.

Ve lütfen yazdıklarımı yanlış anlamayın ülkemi tabiki seviyorum, dediklerim bir tehtid değil, lakin suçlu insanları serbest bırakırsanız,

Yaşamalarına izin verirseniz herhangi ufak bir olayda veya savaşta ülkeye saldırı var bilmem ne diyerek haberlere sunarak dünyayı ayağa kaldırmayın.

Sen yılanı kedi yapmaya çalışırsan, duyguları körelir.

Sen yılana koş dersen yolunu yorganını unutur.

Ve sen Türkiye milletine bunları yaparsan ne sevgisi kalır ne de saygısı...

İyi günler dilerim herkese:)

VPN İLE WATTPAD'E GİRENLER???Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin