Sınır:3 oy 3 yorum
Arkadaşlar oy veriyorsunuz tamam fakat yorum yapmiyorsunuz lütfen yorumda yapın siz yorum veya oy vermedikçe yazasım gelmiyor sizin oy ve yorumlarınız beni hirslandiriyor
Lütfen başka birşey demiyorum💗💗💗💗
Sabah kalktığımda biraz baş ağrım vardı.
Dün gece olanları hatırlayınca yüzüme vücudumdan bir sıcaklık yükseldi.Kendime gelmek için hemen kalkıp banyoya girdim ve duş aldım daha sonra yatağımı toparlayıp aşağı indim.İlknur'un nerede olduğunu bilmiyordum ses seda da yoktu evde.
Anlamamıştım acaba nerdeydi.Hemen telefonu bulup aradım."Alo İlknur'um nerdesin sen??"
"E-E-Eylül ben ç-çok k-k-kötüyüm
yan-yanıma gele-gelebilir mısın?"dedi zor çıkan sesi ile hemen evet deyip evden çıktım. Gördüğüm ilk taksiye binip hızlı olmasını istedim ve İlknur'un attığı konumu tarif ettim bir uçurumun kenarındaydı.🥺🥺🥺
Biraz zaman geçtikten sonra gelmiştim yanına İlknur burada tekti ve ellerini yüzüne kapatmış ağlıyordu hemen taksiye parasını verip yanına koştum.
"İlknur noldu birtanem?"bunu demem ile hemen bana sarılması bir oldu ne kadar öyle kaldık bilmiyorum fakat İlknur sakinlesmis sadece derin iç cekislere dönmüştü ağlaması kafasını kaldırıp gözlerime baktı hüzün kokan gözleri ile ve konuştu.
"Eylül sana bunu soylicem ama bana kızmak yok."tamam dedim başımla onayladım.
"Şimdi ben sana Çınar ile birlikte olduğumuzu söyledim zaten.
Ve o günden sonra benim sürekli midem bulanmaya başım dönmeye başladı.Bizde doktoruz okulda böyle şeylerin neden olduğunu öğrettiler.Hemen endişe ile hastaneye gittim ve benden bir kaç tahlil istediler bende yaptım daha sonra doktor ile konuştum.Doktor benim 1 buçuk haftalık hamile olduğumu söyledi ben bunu Çınar'a söylediğim zaman istemediğini ve tainini aldırıp gideceğini söyledi.Bende en son çare olarak buraya geldim sakinleşmek için sonra sen aradın zaten."dedi duyduklarım ile şaşırıp kalmıştım ne diyeceğimi bilmiyorum fakat ben onun her daim yanında olmalıyım çünkü ona kardeşim dedim ve Çınar itinin de böyle birşey yapacağını düşünmemiştim.Hemen düşüncelerimi dile getirdim.
"Kuzum sen bu bebeği istesende istemesende ben senin yanındayım bunu unutma ve son olarak o Çınar serefsizini geberteceğim."dedim bir hışımla ayağa kalkarken.İlknur kolumdan tuttu ve geri kalktığım yere oturdum"Eylül anlattığıma pişman etme lütfen.Şimdi sen benim yanımdasın değil mi?"onu başımla onayladım ve devam etti"Tamam ben bu çocuğa bakmak ve onu okutmak istiyorum bunu birlikte yapalım olur mu??"
"Tamam yeğenimin her daim yanındayım tabi ki annesinin de."diyerek şakalaştık.🫀🫀🫀
Biraz sonra eve geldik.Hazirlanip askeriyeye gitmek için yola koyulduk.
Ben üzerime beyaz bir t-shirt altıma da rahat kargo pantolon giydim ve aşağı indim makyaj yapmak istemiyordum bugün.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Ateşi
Teen FictionKadın " Seni seviyorum" dedi. Adam ise ben sana intikam için yaklaştım diyemedi sadece "Bende" demekle yetindi. &Bu kitapta argo,küfür ve cinsel içerik bulunur.Bunun bilincinde okuyunuz lütfen.& ©Telif hakları saklıdır.