Evet bu bölümü @luasmica nın isteği üzerine yazıyorum.Çocuklar kına gecesindeler.
Luke:Hey bu pasta neden penguenli değil?
Michael:Buraya nasıl geldik.
Ben:Ben getirdin aşkısı.Müslüman olduğunuza göre öğrenmeniz lazım.Ananeeee bak bu benim sevgilim ve arkadaşları.
Ananem:Çocum bunlar gâvur abuuu bu ne seninkinin saçı ne böyle çocum takke tak bak saç boyamak haramdır.
Ashton:Hey Bryanna gelmiş.
Ananem:çocum sen de saçını kestir serseri gibi olmuş paran yoksa ben veriyim.O kim?
Ben:Anane o kız da o uzun saçlı olan sevgilisi manken.
Calum:Bu da onun fotoğrafı efendim.
Ananem:Aferin çocuma ben en çok seni sevdim.(Calum'un yanaklarını mıncırarak)oy yanaklara bak tombiş tombiş.Maaşallah yavrum.ana kıza bak töbe Bismillahirrahmanirrahim o gelsin ben ona bi öğüt vereyim.
Ashton:Biz geldik.
Ananem:Kızım bu ne?Gel bakim sen benle.Sen de gel canım.
Ben:Geldik anane
Ananem:Gızım vah şindi öyle çıbıldak çıbıldak poz vermek bizim dinimizde haram.Sen yapma.Günah sonra cehennemde yanarsın
Ben:Börn tu de hell börn tu dı hell Briyanacııııım
-------------------------
Ben:Maykılaşkıııaaam gel halaya sen de.
Michael:Geldim.
Ananem:Kolum kolum çocum sen de gel.Uzun saçlı sevgiline Kıyafet verdim bi git bak.Penguen oyuncaklı gel sende.Aaaa bu ne çocum dudağını niye deldin kulak mı o?Ah vah vah çocuğun yanlışlıkla dudağını delmişler.Gel ben çantamda cımbız var onla çıkariyim onu.
*Luke koşarak kaçar.Arkasından Bryanna kafasındaki türban ve uzun kollu elbiseyle firar eder.Ashton saçının yarısı kesik bir şekilde kaçar.Michael beni sürükler.*
Ben:Aaaaaeeeee Maykaşkıam noluyo yaaa ne güzel eğleniyoduk
Michael:Şu saçıma bak aşkım.Piercingimi de ananen cımbızla kanatta zaten.
Sanki olmadı gibi ya neyse beğenmezseniz silerim bölümü.Sizi seviyorum.Umarım beğenirsiniz!Öpüldünüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IN TURKEY
FanfictionEğer Ünlüler Türkiye'ye gelirse..... Neler oluyormuş hadi görelim! Bu tamamen eğlence amaçlı yazılmaktadır. Can sıkıntısı...