-4-

27 2 8
                                    

Zenitsu teneffüs zili çalar çalmaz kafasını sıraya koyup gözlerini kapattı. Dün gece, uyumakta zorlandığı o sinir bozucu gecelerden biriydi. Geç uyuduğu için uyanmakta biraz zorlanmıştı ve derse 10 dakika geç kalmıştı. Tarih öğretmeninden de azar yedikten sonra morali iyice bozulmuştu. Bugünün çok kötü geçeceğini düşündü.

Tam kendini uykunun kollarına bırakacakken Tanjiro, Zenitsu'nun omzunu dürttü. Zenitsu kafasını kaldırıp kendisini dürten oğlana sinirli bakışlarını yolladı. "Kantine iniyoruz, geliyor musun?" diye sordu.

Zenitsu kafasını tekrardan sıraya gömdü ve Tanjiro'yu cevapladı. "Hayır, gidin siz." Sesi, kafasını sıraya gömdüğü için boğuk çıkmıştı. Tanjiro onu onaylayıp Muichiro ile birlikte kantine indi. Zenitsu, onlar gidince uykusuna geri dönmeye çalıştı.

İnosuke, duvar tarafı en arka sırada bacaklarını sıraya uzatmış bir biçimde oturuyordu. Canı sıkılmıştı ve uyumaya çalışan Zenitsu'yu görünce ona sataşmak istemişti. Sinsice gülümsedi ve ayağa kalktı. Yavaşça Zenitsu'nun olduğu sıraya yaklaştı ve kafasına şaplak atarak hızlıca sınıftan çıktı.

Zenitsu sinirle kafasını kaldırıp ağrıyan başını okşadı. Yine İnosuke ve komik olmayan şakaları ile uğraşmak istemiyordu. Zenitsu elini yüzünü yıkamak için lavaboya gitmeye karar verdi ve ayağa kalktı.

"Uyuyana da rahat yok arkadaş!" Söylene söylene yürümeye başladı.

Tam sınıftan çıkacakken bir el onu kolundan tuttu ve çekerek sırtını duvara yasladı. Zenitsu duvar ve kendisini çeken bedenin arasında kalmıştı. Beden iki elini Zenitsu'nun yanlarından duvara yasladı.

Zenitsu olayın şokundan yeni çıkmıştı. Kendini çeken bedene baktığında bunun İnosuke olduğunu farketti. Yüzünde alaycı bir sırıtış vardı.

"Amacın ne İnosuke?" diye sordu Zenitsu.

Koridordan birisi geçse ve onları bu pozisyonda görse kesinlikle çok yanlış anlardı.

İnosuke, Zenitsu'nun yüzüne baktı. Yorgun ve sinirli gözüküyordu. İnosuke kaşlarını çattı ve Zenitsu'ya bakmaya devam etti.

Zenitsu, İnosuke'nin kaşlarını cattığını farkedince kafasını hafif yana eğdi. "Ne oluyor?"

"Yüzünün hali ne?" diye sordu İnosuke.

Zenitsu, İnosuke'nin sorduğu soruyla elini yüzüne götürdü. "Ne olmuş yüzüme?"

"Dün uyumadın mı sen? Gözlerinin altı mosmor olmuş." İnosuke'nin sözleriyle şaşkınlıkla baktı ona Zenitsu.

"Sanane? Çekilir mısın artık?" Zenitsu, İnosuke'yi göğüslerinden tutup ittirdi. İnosuke geriye doğru adımladı ve Zenitsu'nun geçmesine izin verdi. Zenitsu tam gidecekken onları şaşkınlıkla izleyen Tanjiro ve gülmemek için kendini sıkan Muichiro'yu gördü. Zenitsu o pozisyonu yanlış anladıklarını düşünüldüğü için kızardı ve hemen lavaboya attı kendini.

Lavabonun önüne geçti ve musluğu açıp akan suyu yüzüne vurdu. Su yüzüne değdiği anda ferahladığını ve açıldığını hissetti. Aynadan yüzüne baktı, göz altları gerçektende mosmordu. Derin bir iç çekti ve lavabonun yanında asılı olan kağıt havludan bir parça alıp yüzünü kuruladı.

Zil çalınca yüzünü kuruladığı kağıt havluyu çöp kovasına atıp lavabodan hızlıca çıktı. Matematik hocası bugün test yapacaktı, ondan sonra derse girerse hoca onu sınava almazdı.

Sınıfa girdiğinde herkes yerinde suspus oturuyordu. Şaşkınca yerine doğru ilerledi. Normalde hepsinin bağıra çağıra konuşması, ayakta gezinmeleri, oyunlar oynayıp sınıf başkanını deli etmeleri gerekirdi. Matematik hocası ve karneleri etkileyecek zor sınav hepsini germiş olmalıydı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 18 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hate and Love || İnoZenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin