4ᡣ𐭩

69 21 41
                                    

زەبـەلـاحـە بـچـووکـەکـە.

وەکـ ڕێـزێـک بـۆ مـانـدوو بـوونـم

ڤـۆتـ
و
کـۆمـێـنـتـ

بـکـە‌

جـود بـێـلـیـنـگـهـام

✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰

سڵاوی خواتان لێبێت ئەزیزانم شەرمەزری ئێوەم
بڕیار بوو واز لە نووسین بێنم بەڵام دڵ تاقەتی نەگرت و دەستم پێکردەوە واڕێک کەوت واز بێنم بەڵام بەنجەکانو ئیلهامەکانم بۆ باوەشی نووسین ڕایان ئەکرد دەستم پێ کردووە تکایە یارمەتیم بدەن و ڤۆت و کۆمێت بکەن بۆئەوەی دڵخۆش بم بەگەڕانەوەم ئایە ئێوەش دڵخۆشن؟

‌ببوورە باوکە دووبارە نابێتەوە"مارین بەداوای لێبووردنەوە وتی"

ببوورە نەدەبوو ئاوابکەم باوکە"کاسیاس شەرمەزار بوو و سەری داخست ڕەوشتێکی جوانی پێش کەش نەکرد لەسەر سفرەکە"

دەی تەواو منداڵینە ڕیچارد ئازیزم خواردنی دڵخوازی تۆم درووست کردووە هیوادارم جێگای ڕەزامەندیت بێت"ئیزابێڵای شۆخ بەخۆشەویستیەوە خواردنەکەی بۆهاوژینەکەی تێکرد ئەمەی ڕووئەدات هەمووی هێزی خۆشەویستیە"

سپاس خاتوون ماندوونەبیت"ئەوپیاوە بەنەرمی لەپێش هاوسەرەکەی هەڵسووکەوت ئەکات هەمیشە منداڵەکان سەرسام ئەکات بەوڕەفتارانەی"

من پێم گوتت بەهێزترین پیاو لەپێش ئافرەتی دڵخوازی ئەتوێتەوە"مارین بەچپەوە لەگوێچکەی براکەی وتی ئەوان خەریکی چپەکردنن لەسەرباروودۆخەکە"

ڕیچاردی مەزن هەستی بەوەکرد ئەوئەزانێت هیچ شتێک لەژێر دەسەڵاتی ئەونامێنێتەوە کاتێک چاوەهەنگوینێکانی خاتوون زاڵ بێت بەسەر ڕۆحیا

همم ئەکرێت بزانین ئێوە گفتووگۆیی چی ئەکەن"ئیزابێلاخاتوونی ماڵەکە بەخەندە نایابەکانیەوە درکاندی"

ئـ ئا ئەوە دایکە ئیزابێلا مارین ئەڵێ سەوزەواتەکان
بەجوانی کوڵێندراون سپاست ئەکات"کاسیاس وتی کاتێک پەشۆکاوبوو بۆکردنی ئەو درۆیە"

ئاخ تەنانەت ناتوانی درۆیەکیش بکەیت کاکە کاسیاس بەداخەوەم"مارین بەبێزاری لەدڵی خۆیدا تەقیەوە"

چی مارین بچکۆلەکەم ئەتوانی بەخۆم بڵێیت عافێتت بێت"ئیزابێلا درکی بەوەکرد شتێکی دیکە لەئارادا هەیە"

ماندوونەبیت خاتوون من تێربوو سپاس"ڕیچارد وتی کاتێک هاستا لەسەر سفرەکە ئەوکەمێک ناڕەحەت دیارە لەدوای ڕووداوەکەی ئێوارە"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 19 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

زەبـەلـاحـە بـچـووکـەکـەWhere stories live. Discover now