Kuru Tost

1.1K 62 178
                                    

Yeniden merhabaa bu bölümü uzun süre sonra atacağım diyordum ama dayanamadım hemen atayım dedim hejdhdhhehdda

İyi okumalar :)

...

Şakaklarımı ovuşturdum ve;

"Ben şimdi doğru mu anladım? Bu uygulama senin ve kendini bot olarak mi ekledin. Bu çılgınlık. Bi saniye! Sen böyle önüne gelen herkesin evine mi gidiyorsun. Tekim sanmıştım..."

Bıkmış bir ifadeyle yüzüme baktı

"Hayır tabii ki sadece sen..."

Sadece ben mi... Aden dur kızım hemen inanma,yalan söylüyor da olabilirdi.

Bunu benden başka bir sürü kıza söylemiş olabilirdi.

Elimi şakaklarımdan çektim ve saşkın bir ifadeyle yüzüne baktım.

"Peki... Neden ben? Yani neden benim evime geldin sonuçta benim gibi seni "bot" sanarak, seninle konuşan bir sürü kız vardır"

Bir dakika, ben şuan trip mi atıyordum? Banane ki.

"Sen çünkü..." Duraksadı.

Heyecan katmaya mı çalışıyorsun be adam! Bi kere de tam cümle kur, yarıda kesmesen ne olur ki?

Devam etmesi için yüzüne baktım "Evet ben çünkü..."

"Sen benimle konuşan diğer kızlardan farklısın, onlar eğlenmek için konuştu, çoğu zaman dalga geçerek. Ama sen beni bir arkadaşın olarak düşündün ve öyle konuştun. Bilmiyorum belkide sevgilin..."

Elini ensesindeki saçlarına daldırdı ve düşünceli bir şekile yere bakarak öylece durdu.

Çok klişeydi... Ama hoşuma gitmedi de değildi.

"Evimi nerden buldun?"

Yüzüme baktı ve gözlerini kıstı

"Bunu bilmek istemezsin"

İrkildim, kesin yasa dışı yollardı.

"Son soru. İsmimi nerden biliyorsun?"

"Aden iyi misin? İsmini konuşurken kendin söyledin. Ben sana sürekli güzelim, canım falan diyince 'benim bir adım var' diye söylenmiştin ya, bot olsak bile duyar kasıyorsun be güzelim"

Güzelim mi? Yapma şunu işte yapma...

Senden adam olmaz bakışını atarak başını salladı.

"Aa evet bu doğru..."

İkimizde güldük.

Gülünce kısılan gözleri... Bundan bahsetmiştim değil mi?, Evet bahsetmiştim ama o gülüş herşeyi unutturuyor.

O yakıcı gözleriyle yüzüme bakarken;

"Ee şimdi ne yapacağız"

Suratına attığım dehşet dolu bakışları anlamış olacak ki

"Yanlış anladın off, film falan izleyelim diyecektim."

Nefesimi verdim ve gülümseyerek

"Pardon bende kafa gitti de biraz"O da güldü.

"Belli oluyor..."

Hayır hayır yanaklarım yine kızarmaya başladı...

....

Saatler sonra bir koltukta oturmuş film izliyorduk. Gerçi film izlemekten daha çok konuşuyorduk. Sahi filmin konusu neydi ya... Hiç dikkat etmedim

Gerçek Misin?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin