Bölüm 43

2.6K 133 1
                                    


Joseph'den,

Bugün okula gitmek için tam saatinde çıktım.. Genelde bir 5-10 dakika daha geç çıkardım. Anlayacağınız okulu pek takmıyordum. Ama bugün özel bir gündü. Bu yeni okula gitmek için iki kez yokuş aşağı inmek zorunda kalıyordum ve artık bacak kaslarım vardı. Aslında bu iyiydi. Yani uluslararası koşu yarışlarında iyi bir avantaj sağlardı. Kısa bir süre için buradaydım ve.. Ahh! Ally..

Bu kız önüne bakmaz mı ya da dikkati nerede? Kolundan onu kurtarmak için ani bir refleksle tuttum. Beni görmüş olabilirdi ama umrumda değildi. Annem sokağın başında görünmüştü ve eğer beni bir kızla görürse kesinlikle kızı rahat bırakmaz evlilik tarihini bile ayarlardı. O yüzden onu orada öylece bırakarak, ne kadar öyle bırakmak istemesem de, ara sokaklardan birine girdim ve okula doğru ilerledim.

Öğle arasına doğru Ally'ye mesaj attım ve büyük salonun kapısında beklemeye başladım.

Joseph;
"Ally, büyük salon.. Seni bekliyorum. "

Hemen mesaj gelince şaşırarak mesajı okudum.

Ally;
"Geldim, oradayım. Yani henüz gelmedim ama ulaşmak üzereyim."

Büyük salona adım attım fakat ışığı açmadım. Ayak sesleri duyduğumda kapıya doğru baktım. Salon karanlıktı ama koridordan düşen ışık kapıda duran kişiyi aydınlatıyordu.

"Joseph!! Hayatım.. Beni istediğini biliyorum. Ama burada olmaz. Aah, neredesin Joseph?!"

Bu kişi.. kesinlikle Ally değildi!

Yanlış NumaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin