•Groupchat6: Noel vents•

69 1 4
                                    

TW: a lot of cussing, sh, and sexual thoughts.

*Frenchy💋❤️ Is online*

Frenchy💋❤️: hey guys can I vent in here? My notes app isn't working.

*everyone except Headlessjane✨ And Spacecat🐱🪐 is online*

MONEYISAWSOME💵🤬: sure.. WHO THE FUCK CHANGED MY NAME???

Missgoodytwoshoes🤓✔️: I did ! But sure Noel you can vent.

Frenchy💋❤️: alright so basically. I FUCKING HATE THIS TOWN I HATE IT! I CANT NEVER BE MYSELF ANYWHERE. I LIVE IN A SHITTY HOUSE WITH A SHITTY MOM AND A SHITTY JOB! IM NOT EVEN GOOD AT ANYTHING?! MY ONLY ACTUAL ACHIEVEMENT IS BEING IN THIS CHIOR?! EVEN THEN EVERYONE IN THIS CHIOR CAN SING BETTER THAN ME? IF RICKY COULD SPEAK I BET HE IS A BETTER SINGER TOO! THEN MY SHITTY GOOD FOR NOTHING BITCH ASS MOTHER WONT STOP SPENDING ALL OUR MONEY I MAKE ON SHIT SHE DOESNT EVEN NEED! AND OH MY GOD IM NO LONGER CLEAN. I MESSED UP MY 5 MONTH OF BEING SELF HARM CLEAN ALL CAUES I HAD A STUPID FUCKING BREAKDOWN! JUST AHHHHHUGHHHHDJDUSH I HATE IT! THEN I CANT EVEN THINK NORMALLY EITHER. I ALWAYS HAVE SUCH SEXUAL ASS THOUGHTS ABOUT SOMEONE AND I HATE IT. I FEEL DIRTY AFTER EVERY SINGLE FUCKING THOUGHT. THEN OH LORD AND BEHOLD I STILL CANT GET OVER THE FACT MISCHA STILL TALKS ABOUT TALIA. HE SAYS HES BISEXUAL AND LOVES ME BUT AT THE SAME TIME HE TALKS AND LOVES A GIRL WHO IS LONG GONE?! LIKE HOLY FUCK? EVERYTIME ME SND HIM TALK ITS ABOUT HIS EX GIRLFRIEND I SERIOUSLY DONT WANNA HEAR ANYMORE ABOUT HER. LIKE CAN HE TALK ABOUT ANYTHING ELSE OTHER THAN THAG GIRL? LIKE HOLY FUCK? JUST STOP TALKING ABOUT HER. I WANNA BE YOUR BOYFRIEND AND YET YOU CONTINUE TO TALK AND TALK ABOUT HER? LIKE SOMETIMES I FEEL LIKE HE LOVES HER MORE THAN ME? JUST FUCKING AUGHHHHDBDIDHSBSUDHEBSJSU. I CANT TAKE THIS BULL FUCKING SHIT ANYMORE. ITS PISSING ME OFF SO MUCH. I JUST WANT TO FUCKING LEAVE THIS SHITTY ASS TOWN AND LEAVE ALL MY PROBLEMS BEHIND. LIKE THEN MISCHA CAN TELL ME HE LOVES ME YET.? AT THE SAME TIME I FEEL LIKE EVERYTHING HE PLANS ON DOING HE WAS MORE LIKE SOMETHING HE IS NEVER GONNA DO.!

MONEYISAWSOME💵🤬:... Noel.

Missgoodytwoshoes🤓✔️: what the fuck...

Sugarrush🍭: oh...

Frenchy💋❤️: anyways.. ima head off. 

MONEYISAWSOME💵🤬: Noel I'm coming over. 

Frenchy💋❤️: mischa..

MONEYISAWSOME💵🤬: no i don't care I'm coming over.

Frenchy💋❤️: I- alright..

*everyone went offline*




HEY HEY HEY! So like sorry if this wasn't much of a longer chapter I kinda had to like put some of my own anger and frustration into this chapter so if it's dumb I am so sorry. I hope you enjoyed tho! Make sure to drink water, eat food and if your going to bed get some good sleep and if it's morning for you make sure to have an amazing day!!-Miwa<33

RTC (Ride the cyclone) Headcannons and ships !Where stories live. Discover now