السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
ا-المديرة:انتو هتروحوا بقى للمدرسة الصيفية و هتقضوا فيها طول فترة الصيف عشان تتعلموا مهارات جديدة،و تحسنوا من مستواكم الدراسي خصوصا الستة اللي هقول عليهم حالا يجهزوا نفسهم،و منهم: "داليا و ادهم الحديدي،نادين العمري،اسر الدمنهوري،ليلى محسن،اركان عز".
و ضحكوا الستة بفخر و هم بيحيوا التلاميذ زي ميكونوا عملوا انجاز،اصل طبعا كل سنة بيسقطوا و يعملوا شغب لحد ما صاروا معروفين بمشاغبين الثانوية.
-داليا: دي هتكون ايام زي العسل نغير جو بدل الملل دا و نعمل مغامرات جديدة.
ادهم بسخرية:يا بت يا ناصحة ما احنا هنروح لمدرسة بردوا،ايه الممتع في دا،و كمان المديرة اللي هي امي و امك😥.
اسر :قال يعني احنا بندرس هنا عشان ندرس هناك،هنقضيها لعب و مقالب.
اركان بغمزة:يلا بنا نروح نجهز نفسنا،تشاو يا كوارث،وداعا ايتها المدرسة المعفنة😉.
-نادين:اوف بقى،انتو بتتكلموا بجد و لا بتهزروا،فين المتعة في كدة و كمان هنبعد عن اهلنا و انا بصراحة مبقدرش ابعد عنهم😣.
ليلى:يوه يا بت دا انت نكدية خالص،و بعدين احنا ميتخافش علينا دا احنا يتخاف مننا دا احنا هنطلع عنيهم و عنين اللي خلفوهم😏.
و ثاني يوم كانوا واقفين قدام الباص اللي هيوصلهم للمكان.
نادين:يا جماعة سواق الباص شكله مرعب و بيخوف اوي،هو لابس زي دراكولا كدة ليه؟
ليلى:دا انت طلعتي جبانة اوي و بعدين يا بت احنا في ضهرك و هنحميك،هو في اصلا فامباير في النهار يا هبلة هههه.
ادهم بزعيق مصطنع:انت عبيط يا سطى دا ايه جو الرعب اللي عايش فيه،مفكر بالزي دا هترعبنا،لا فوق لنفسك كدة و اعرف نفسك انت بتتكلم مع مين احنا الشلة السوداء و مبنخافش من احد و لو كان مين.
السواق:يلا مفيش وقت لكلامكم دا كل واحد يقعد في مكانه و مسمعش صوتكم.
اركان و هو بيرد على نادين:مش معقول😮.
استنوني غدا في الجزء3 و صوتولي بقا و كدة و حسسوني اني كاتبة جامدة في نفسي.
محتاجة تفاعلكم اوي هو فين تفاعلكم انا زعلانة اوي منكم و من فضلكم انشروا القصة دي على قد متقدرو بليز.
سلام يا احلى متابعين.
أنت تقرأ
مشاغبين الثانوية في مهمة سرية
Fantasyالسلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته انا ميساء و اليوم هكتب اول رواية لي بعنوان مدرسة الخارقبين و هي رواية بتحكي عن ست شباب مشاغبين بيقرروا ابائهم ان يرسلوهم لمدرسة صيفية ظنا من الشباب انها خاصة بالمشاغبين و لكنها في الحقيقة طلعت مدرسة خارقين فاي...