1

9 6 2
                                    

Yıldızlara dua etme, çünkü onlar yanlızca âciz taşlardan ibârettir.

Zamânın bile eritemediği buzlar vardır.

Dalgasız bir deniz, yetenekli bir denizci yetiştitemez.

İmkansız olduğuna inanılan herşey, birisi onu yapana dek imkânsızdır.

Sana âşık olma yetkisi vereceğim, fakat bil ki.. Beraberinde acı da getirecek.

Bilirsin. Hayat güzel olan şeyleri elimizden alıp daha iyisini vermeye çalışır. Fakat, sende çiçeğin iyisini koparıp, tohum ekmez misin?

Güneşe âşık olmasına rağmen, adı ayçiçeği konulan çiçek kadar yanlış anlaşıldım ben.

İnsan, hayatında birşey eksik olunca herşey yok sanar.

İnsanlardan sıkılmaya başladıysan, bâzı gerçeklerin farkına varmaya başlamışsındır.

Senin boş verdiğin bir güne, kelebek bir ömür veriyor.

Yüzü sanat eseriydi, fakat elleri ölüm kokuyordu.  Gözleri aydan parlaktı, fakat ruhu zincir vurulmuş gölgelerle savaşıyordu.

Gölgelerin bile saklayamadığı bir ışıkken, neden bir fâni için sönesin ki?

Bir çiçek, küçücük bir tohumun gerçekleşen rüyasıdır.

Aşk bir oyundur. Bazıları bu oyunu öylesine oynarken, bazıları ise ölesiye oynar.

Güç seni değil, sen gücü kontrol et.

Küçümseme kimseyi, noktada küçüktür ama bitirir cümleyi.

Kelebeğe dönüşecek olan bir tırtılım.

Hayatta üç tane dost vardır. Yüreğin, yüreğin için ağlayan gözlerin, gözlerini silen ellerin.

SÖZLER TAPINAĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin