*02

43 1 2
                                    

*Çok sevdiğim bir şarkı olduğu için medyaya koydum . Bölümle alakası yok.

* Hikayeye hemen geçiyorum
༄༄༄
Oha amk aynı ben.

Neyise. İlgilenmiyorum

Şu an tek ilgilendiğim gidip antreman yapmak. Akşama maça çıkıcam ve sadece 2 saatim kaldı.

Salak Umut yüzünden.

2.30 saat sonra maç zamanı
༄༄༄
Şu an karşımdaki yaratığa bakıyorum. E olum bu benim üç katım. Sorun deyil ben aklıma koyduğum her şeyi başarırım.

Hakemin işaretiyle maç başladı.
( Kusura bakmayın ilk bölümlerde dövüş sahnelerini atlıycam ama sonra yazmaya başlıcam⊰Yazarınız) 3 saatin sonunda ben kazanmıştım. Umut yanıma gelip konuştu.

"Her zamanki gibi kazandın Fırtınam"

Evet lakabım buydu.

Telefonumun çalmasıyla ikizimin aradığını gördüm, tabi ikiz denirse.

"Efendim Doruk"

" Çabuk atıcam konuma gel"

Yüzüme kapattı. Piç

Attığı konum hastaneyi gösteriyordu. Umuta işim olduğunu söyleyip, motorumla gitmeye başladım , saat akşam 20.00 gösteriyordu.

Şimdi size ailemi pardon sözde ailemi tanıtıcam, babam dışında hiç birini sevmiyorum. Nedenmi çünkü onlarda beni sevmiyor ben sadece babamın prensesiyim o kadar. Size tanıtmaya başlıyım.

İkizim Doruk kendisi çalışkan , okulun popüler çocuğu ve 12.sınıflarda 1.

Kardeşim Uygur oda 16 yaşında ve bizimle gidebilmek için erken başladı. Yani oda 12. Sınıf ve Doruk'tan sonra en zeki ve popülerdir.

1. Abim Alaz Savcı 32 yaşında.

2. Abim İlkay Cesur 28 yaşında ve Avukat. Abimin yolundan gidip Hukuk okudu.

3. Abim Efes 25 yaşında Doktorluk okuyor.

4. Abim Arhan Tuğ o 20 yaşında şu anlık okumuyor. Ne okuycanı seçemedi.

Annem, Burçin babamın şirketinde babamın asistanı. Normalde daha iyi bir yerdeydi ama babama yakın olmak için asistan olmayı seçti.

Ve son olarak babam Arslan. O benim her şeyim kahramanım. Neyse kendine ait bir mimarlık şirketi var. ( Tanıtımda annesi dışında herkesi seviyo yazmışım babası dişinda kimseyi sevmiyo olcaktı.)

Bu kadardı bunları söylerken hastaneye gelmiştim. Özel hasta neydi. İçeri girip danışmana babamın adını verdim. 3. Katta olduğunu söyledi ama asansöre binemezdim.Bozuktu.

Merdivenden çıkarken yanımdan bir velet geçiyodu. Tam düşücekken tuttum. Bana şaşkınlıkla bakıyodu.

Bende konuştum...

༄༄༄
Çelik Karahanlıdan

Merdivenden annemin dediği oda'ya çıkarken ayağım kaydı, ben tam düşmeyi beklerken birisi beni tuttu. Bu kız Demir abime çok benziyodu ama
Saçı beyazımsı bir sarıydı.

Galiba boyatmış.

Ben ona hala şaşkın şaşkın baktığımı o konuşunca anladım.

" Kalkıcakmısın yoksa seni öpmemimi bekliyosun? "

Hemen toparlandım ve teşekkür ettim.

" Teşekkür ederim ayağım kaydı bir an. "

" Sorun değil bir dahakine dikkatli ol. " dedi ve gitti.

DEFNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin