1.Bölüm

244 10 13
                                    

Düğün gününden yaklaşık 1 yıl sonra

Gözlerimi açınca gülerek yan tarafa döndüm fakat   gördüğüm şey ile kaskatı kesildim yanımda Alaz olmalıydı bu adamın burada ne işi var hem de benim yatağımda  "S senin burada ne işin var sen öldün ."

Sonra gerçeği yeni  idrak ettim ve avazım çıktığı kadar bağırmaya başladım."İmdatt yardım edin"
Yanımda beni izleyen adam çığlığımla beraber sırıtmaya başladı.
"Seni özledim yarasam" üzerime  eğilince daha fazla çığlık attım.
"Sedef"
Lanet olsun bu adam nasıl hortladı Allahım başka adam mı yoktu da bir katili hortlattın?
"Sedef hadi uyan güzelim kabus görüyorsun"
Beni sarsan kolları hissettiğimde uyku ile uyanıklık arasında bir yerdeydim.
Arda beni öpecekti ki sıçrayarak doğruldum.
Nefesimi düzenlemeye çalışırken Alaz saçlarımı okşayarak beni rahatlatmaya çalışıyordu.
-K kabus muydu?
Saçlarımı öperken cevap vermesi uzun sürmedi
-Evet sadece bir kabustu Sedef o buraya  gelemez ,biraz uyumayı dene.
Kafa sallayarak geri yatağa uzandım oda benimle uzanıp kollarını belime doladı başını boynuma gömüp kokumu sesli bir şekilde içine çekti.
-Senin kokun olmadan uyuyamıyorum Sedef kokun beni yatıştırıyor, yıllar sonra  ilk defa bu kadar huzurlu uyuyorum .
Az önce çırpınan kalbim şimdi daha iyiydi ama hala şoku atlatabilmiş değildim .Söylediklerini de kafamı dağıtmak için söylediğinin farkındaydım.
Karanlık beni çekerken daha fazla karşı koyamadım ve kendimi ona teslim ettim.
...
Uyanınca sadece 10 dakika  uyuduğumu  görmem ile derin bir nefes aldım ve başımı eğip kahve saçların sahibini izlemeye başladım.
Kafasını yavaşça kenarı  itip  yataktan dogruldum .
Odadan çıkıp dinlenme odasına  gittim ışığı yakmadan pencerenin önündeki  koltuğa oturdum ve dışarıyı izlemeye başladım.
Saat gece yarısı olduğu için kimseyi arayamıyordum Alaz da  zaten yorgundu.Akşama kadar çalışıp eve yorgun geliyordu bazen hiç gelmediği oluyordu ve bu benim için kötü bir durumdu,  evin içinde pimi çekilmiş bomba gibi dolanan bir kocayı kimse istemez herhalde.
Ama ne olursa olsun iyi ki evlenmişim onunla dedirten bir adamdı...
"Sedef"
Düşüncelerim Alazın sesi ile bölününce irkilerek doğruldum
-Efendim
Yanıma gelip oturdu
-Uyuyamadın mı?
-Hayır uyku tutmadı da sen neden uyandın?
Dudakları yukarı kıvrıldı
-Sen yoksun
-Çocuk musun sen Alaz? Ben olmadan da uyuyabilirsin değil mi?
Cevap vermedi ama gözlerinden uyku akıyordu "Sende uyuyamadın bugün benim yüzümden çok mu uykun var? "
"Sorun değil akşam  uyurum
"Uyumak istiyorsan uyuyabiliriz"
Allahım harbi çocuk gibi benden ayrılmıyor.
"2 saat sonra geri uyanacağım zaten Sedef gerek yok uyumama"
"Aç mısın yemek hazırlayayım mı"
"Aç değilim"
"Ne halt yemeye buradasın o zam yürü git uyu diyorum uyumuyorsun yemek yapayım diyorum aç değilsin niye benim yanımdasın oğlum  "
Güldü
"Karımla oturmak istiyorum belki"
Ya tamam otursunda yarın beni sinir krizine sokacak
"İyi otur o zaman"
Başımı göğüsüne yasladım
Ne kadar zaman geçti bilmiyorum ama saçlarımı öpüp ayağa kalkınca saatin 5 olduğunu anladım .
"Bugün Kuzeylere gitsek olur mu"
"Sen nasıl istersen "
Kuzey ve Ecrin evlilerdi bizden 2 hafta sonra onların düğünü olmuştu sonra Yiğit ile Naz,Yosun ile Atalay en son ise Simay ile Michael evlenmiş ve düğünler bitmişti resmen bir akim başlatmıştık.
Alaz yukarı çıkıp üzerini değiştirdi siyah kot ve beyaz  boğazlı bir  kazak giymişti.
Cüzdanını ve telefonunu alıp yanıma geldi alnıma  bir öpücük kondurup geri çekildi
"Akşam görüşürüz güzelim kendine iyi bak"
"Sende kendine iyi bak geç kalma akşam  tamam mı "
Kapıdan  çıkarken bağırdı
"Tamam"
"Kolay gelsin"
Ne kolay gelecekse adam sabahtan akşama kadar operasyonlara  katılıp duruyordu bir şey olacak diye ödüm kopuyor resmen.
...
-Telefonumun titremesiyle gelen aramayı açtım
-Alo
-Alo güzelim benim çok önemli bir işim çıktı gelemiyorum siz yiyebilirsiniz yemeğinizi.
-Gelmeyecek misin?
-Sedef önemli dedim ya!
Sesini niye yükseltiyordu şimdi
-Tamam 
Telefonu suratına kapattım.
Masaya geçip sandalyelerden birine oturdum Atalaya dönüp
-Bu adamın sizden ayrı ne işi var ya siz ekip değil misiniz?
-Bilmem ki Yankı bireysel görevdir belki
-İşi benden daha önemli tabi beyefendinin
Kuzey  yanıma geldi "Kocan nerede senin"
"Cehennemin dibinde Kuzey"
"Gelmeyecek mi"
Başımı iki yana salladım.
Herkes masaya oturunca yemek yemeye başladık.
Tabağımdaki bezelyeler ile oynarken  yanımda oturan Hakan bunu fark etmiş olacak ki beni koluyla dürttü fısıldayarak
-İşi varmış adamın sakar yesene yemeğini.
-Yiyorum Hakan sen dön önüne
Adıyla hitap etmem afallamasına sebep olurken masadan kalktım
-Afiyet olsun
Ecrin"Daha hiçbir şey  yemedin ki" dedi
- Yok doydum ben eline sağlık
Bütün moralimi bozmuştu adi adam.

...
-Yiğit benide bırakır mısınız?
-Gel hadi bırakayım  seni  Kuzeyin kedisi
Çocuklarla vedalaşıp arka koltuğa binince Naz da ön koltuğa bindi. Eve gelip üzerimi değiştirdim ve  dinlenme odasına geçtim ve koltuğa oturdum.
Bu aralar burada çok fazla vakit geçiriyordum. Alaz neden bana telefonda bağırdı acaba "Off ne işin var senin benim beynimin içinde defol git "Bi anda karnıma kramp girince inleyerek öne eğildim .Telefondan tarihe bakıp regl olduğumu anlamam sadece bir kaç saniye sürdü ve hemen
Bir küfür savurup tuvalete koştum . Sonuç şu ki tahminimde haklı çıkmıştım fakat sorun şu ki bana ilaçlar etki etmediği için bu dönem biraz zor geçiyordu.
İşlerimi halledip banyodan çıktım ve mutfağa ilerledim kendime bitki çayı yapıp tekrar odaya geldim.  Çayı sehpanın üzerine koydum koltuğa uzandım  ve yan taraftaki battaniyeyi üstüme çektim.
Karanlık beni içine çekerken çayımdan bir yudum alıp yerine koyarken  yüzümü buruşturdum bu şeyden nefret ediyorum.
...
Gözlerimi güçlükle açtığımda aynı yerde olduğumu gördüm demekki beyefendi daha teşrif etmediler uyuşan bedenimi esnetirken kendi kendime konuşuyordum    "Ne ara sabah oldu ya"
Çay kupasını alıp mutfağa gittim içini döküp makinaya koydum
Tuvalete gidip pedimi değiştirdikten sonra elimi yüzümü yıkayıp çıktım fakat karnımın ağrısı geçmeyince yine mutfağa gittim. Kendime sıcak su torbası yapıp çıktım.Ve odaya geri geldim.Bu odada iyice yatak odasına döndü Allahtan akıl edip yapmıştık bari.
Koltuğa uzanıp torbayı karnıma koydum.Üzerime tekrar battaniyeyi çektim ve ağrının hafiflemesini bekledim.
Beklerken kapının açılma sesi ve ardından Alazın sesi geldi.
-Ben geldim
İyi halt yedin
-Sedef
yatak odasına girdi
-Sedef ?
Hala beni arıyor
En sonunda odanın kapısı açılınca gözleri endişe ile açıldı koltuğun yanına gelip diz çöktü
-Sedef
Sedefin batsın Allahın belası
-Ne oldu karnın mı ağrıyor hasta mısın ?
-Sanane Altuğ umrunda mıyım ?
Kaşları çatıldı "Bu da ne demek Sedef sen benim karımsın tabi ki umrumda olacaksın "
"Allah Allah bu umursadığın kadına dün bağırırken öyle demiyordun ama "
"Yanlış anladın güzelim öyle demek isteme-
"Tamam ne demek istediysen istedin git şimdi yoksa ben giderim "
Baş parmağı ve işaret parmağıyla burun kemerini sıktı
-Sedef
-Bak hala konuşuyor
-Beklede  konuşalım
Kesin kavga edicez
-Konuşalım tamam dünkü tavrının nedeni neydi o zaman?
-Acil bir görev çıktı oraya gitmem gerekti
-Onu sormuyorum beni neden çocuk gibi azarladığını merak ediyorum
-Öyle yapmak istemediğimi biliyorsun
-Öyle yaptın ama
Sesim yükselirken oda sinirleniyordu bahsettiğim buydu o uykusuz diye sinirliydi ben regl olduğum için kesin kavga edeceğiz.
"Tamam bak sen git uyu Allah aşkına yoksa gerçekten kavga edeceğiz!"
"Sedef saçmalıyorsun"
O gitmezse ben giderim yattığım koltuktan kalkıp yatak odasına geçtim kapıyı kapatırken oda arkamdan geliyordu
"Saçma sapan bir konu için karımla aramı bozamam Sedef buraya gelir misin ?
"Yastık ve battaniye orda var dinlenmek istiyorum gelirsen bozuşuruz haberin olsun .
Hala bir şeyler söylüyordu ama ben çoktan yatağa yatmıştım bile Allahım adam bütün dengemi altüst etti normalde bu kadar ağrılı geçmezdi.
...
Uyuyamamanın verdiği sıkıntıyla doğruldum 2 saattir dışarı çıkmamak için 5 kez ped değiştirmiş 2 kez bütün malzemelerimi kullanarak cilt bakımı yapmıştım ama yine de gidip baksam iyi olacak.
Kapıdan çıkıp  ışığı yanık olan oturma odasına ilerledim içeri girdiğimde bilgiseyar başındaki kocamı gördüm geldiğimi hissetmiş olacak ki bana döndü
Gözleri kızarmıştı bu adam 2 gündür uykusuzdu.
"Çok mu uykun var"
Kafasını sallayınca aslında fırsatı değerlendirdiğini biliyordum ama yine kıyamdığımdan
"İyi tamam ama affetmedim sadece uykun olduğu için-
Beni göğsüne çekince neye uğradığımı şaşırdım ne ara geldi bu buraya
"Özür dilerim"
Kucağına alınca omzuna vurdum
"Affetmedim dedim sana "
Odamıza çıkınca beni yatağa bıraktı ve kendisi üzerini değiştirip yanıma uzandı kollarını bana sarıp burnunu boynuma gömdü.
Yemin ederim ana kuzusu olan küçük çocuklar gibi bensiz uyuyamıyor ...

...
Helllooo uzun bir aradan sonra karşınızdayım b9lüm nasıldı birazda çocuksuz bölüm okuyun canım bu arada kitap bana ait değil @maralatmaca ya ait bunu bilin yani
Nasıl yazmamı isterseniz öyle yazarım diğer kitabım beatrix e  bakmayı unutmayınnn görüşürüzzz❤💙💛💕🖤💜💚💞💝💌❣💟

Yaralasar5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin