15.Bölüm

88 7 6
                                    

Kollarını bana dolamış uykusunu almış Alazın göğüsünde yatıyordum.parmaklarımı saçlarında gezdirdim "Alaz"
"Efendim"
İkimizde yorgun düşmüstük banyo yapıp kendimizi zor yatağa atmıştık(neden acaba)
"Ben tekrar senden ayrılmak istemiyorum "
"Ayrılmayalım güzelim"saçlarımı öptü"sen istesende bırakmam ki seni"
"O zamanda böyle söylemiştin"dedim dolu gözlerimle.sıkıntılı bir nefes aldı.
"Sedef bunları aştığımızı sanıyordum"
"Aştık zaten "burukça tebessüm ettim."ama yine de arada aklıma gelmiyor değil"kendini biraz aşağı kaydırıp alnımı öptü.
"Gelmesin o zaman "
Başımı salladım.
Şimdi göğüsümde olan oydu"Özür dilerim Sedef sen bunları yaşamamalıydın"
...
Yatakta sağa sola döndüm uyuyamıyordum hem Aslıyla yaşananlar hem Alaz hem bebek hepsi üst üste gelmişti en sonunda doğrulup yataktan kalktım ve odadan çıkıp mutfağa girdim.Ne yapsak ne yapsak tatlı yapalım!evet buldum tatlı yapalım.
Ve yapmaya başladım dolaptan iki yumurta çıkartıp kek kabında karıştırdım gerekli olan tüm malzemeleri çırparken karnıma dolanan eller ile durdum omzumun üstünden ona baktığımda yanağımı öpüp çenesini omzuma yasladı."Neler yapıyormuş benim güzel karım "dedi fısıldayarak "Tatlı yapıyorum""Hmm yardım edeyim mi"
"Bilmem edbilirsin aslında "
"Edelim o zaman"dudaklarıma bir öpücük kondurup yanıma yaklaştı
"Ne yapıyoruz"
"Sen sosu yap"
"Nasıl yapılıyor ki bu"
...
Sonunda bitmişti ama bizde bitmiştik Alaz koltukta dizlerime uzanmış bende  bir elimle telefonumla oynarken diğer elimle  saçlarını karıştırıyordum.Yaparken o kadar tiksinmiştik ki yememiştik bile
Alazın yumuşacık saçlarına tekrar elimi daldırdım.
Kuzeyden mesaj gelince sayfasına girdim

Kuzey:Siz barıştınız mı lan
                              Siz:Evet
Kuzey:Akşam bize gelin o zaman
                         Siz:Yok ya  ama saol
Kuzey:Yeterki sen iyi ol aptal kedi
                              Siz:Sensin kedi
Yazıp sayfadan çıktım
Rasgele bir video açıp izlemeye başladım.
...
@ SedefSipahi hikayesi

"Altın gümüş pırlanta zümrüt sedef yakutla kim mutlu olmuş dünyada"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Altın gümüş pırlanta
zümrüt sedef yakutla
kim mutlu olmuş dünyada"

Yorumlar
=>
@ AlazAltuğSipahi:Ben Sedefimle  mutluyum gençler gerisi önemli değil.
@ Hakanİnanç:Vayy enişte işi biliyorsun
@ X:Abi naptın ya yandı buralar
@ X:Allahım şöyle bir ilişki nasip et ya rabbim
@ X: Sedef çok güzel yeminle

+365 yanıt daha

Yaralasar5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin