13.Bölüm

94 10 5
                                    

Alaz Altuğ Sipahi

"...aptallık etmeyi kes"
Sedefin gözlerinin dolduğunu hissettim.Pişman olup tam özür dileyecekken başını yere eğen karımla bende baktığı yere baktım kan kan vardı. Her şey çok hızlı gelişti Sedef kollarımın arasına kanlar içinde yığıldı tam o sırada doktorun söyledikleri geldi aklıma
'Bebeğin rahme tutunması için 1 ay daha var şuan düşük tehlikesi devam ediyor herhangi bir üzüntü veya korku gibi bir durumda anneyide bebeğide kaybedebiliriz lütfen dikkat edin'
"Sedef aç gözlerini hadi güzelim özür dilerim sizi kaybedemem lüfen uyan"
Defalarca ismini haykırmama rağmen uyanmadı bu sefer olmaz daha yeni mutlu olduk hayır Sedef...Aklıma Ambulans ı aramak gelince cebimden telefonumu çıkardım...
...
Sedefi hastahaneye getirmiştik
Onun ve benim ekibim buradaydı
Doktor her ihtimale karşı hazırlıklı olmamızı söylediğinde herkes kahrolmuştu fakat kimse ne olduğunu bilmediğim için
benimle ilgilenmiyordu.
İçerden doktor çıkınca herkes oraya ilerledi.
"Sedef Sipahinin yakınları"
"Biziz durumu ne"
"Maalesef bebeği kaybettik.ama annenin durumu iyi düşük tehlikesi olduğunu söylemiştik Altuğ Bey dikkat edilmesi gerekiyordu böyle durumlarda bu tarz olayların görülmesi normal başınız sağolsun..."
Benim yüzümden...benim yüzümden karım bebeğimden olmuştu hepsi benim suçumdu lanet olsun bu kadar üzerine gitmek zorunda değildim şimdi elimden oğlum gitmişti...Sedefi nasıl toparlayacaktık bilmiyordum gözümden bir damla yaş düşerken ikinci kez ağlıyordum .
"Altuğ yapma böyle kardeşim "beni teselli etmeye çalışan Atalay ı dinleyemiyordum bile
"Sedef uyanınca bana haber verin"dememe kalmadan Sedefin çığlığı koridoru kapladı "Atalay burayı boşalt"
Hizlıca kafasını salladı ve herkesi dışarı çıkarmak için konuşmaya gitti ben de Sedefin kapısına ilerledim .
Kapıyı tıklayıp içeri girdiğimde gözleri kıpkırmızı saçları dağınık karımı gördüm ayakta bile zor duruyordu bir eli karnındaydı bir eliyle ise yatağın kenarından destek alıyordu
"Çık dışarı!"dedi var gücüyle

Sedef Sipahi

Beni dinlemeden yanıma geldiğinde geri çekildim
"Sana dışarı çık dedim"iyice dibime sokulmuştu daha ne olduğunu kavrayamadan beni kolumdan tuttuğu gibi kendine yasladı ve kollarını bana sardı.
"Bırak"çırpınmaya çalışsam da yerinden oynamıyordu sonunda dayanamadım ve hıçkırıklarımın arasında kollarımı boynuna sardım. Gözyaşlarım artarken yapabildiğim tek şey ona sarılı bir şekilde sakinleşmeyi beklemekti...

....
Alaz Altuğ Sipahi
Arabayı kullanırken diğer yandan yanımda uyuyan kadına bakıyordum Sedef...
Saat gece 1 olmuştu neredeyse
Evin otoparkına girdikten sonra arabayı park ettim .
Arabadan inip Sedefi kucağıma aldım.Eve girdiğimizde Sedefi direkt olarak odaya götürüp yatırdım.bende banyoya girdim
Soğuk suyu açıp kendimi suyun altına attım.ellerimle şakaklarımı ovalarken ne yapacağımı düşündüm.Benim yüzümden olmuştu her şey benim yüzümden olmuştu...Kapının açılma sesiyle oraya döndüm.
"Sedef bir şey mi oldu"
Üzerinde sadece havlu vardı.
Havluyu üzerinden atıp benim gibi suyun altına girince afalladım hemen kendimi toparlayıp suyu ılık ayarına getirdim.Hiç konuşmuyordu ama bana kırgın olduğunu anlayabiliyordum.Başını göğüsüme yaslayınca kollarımı beklemeden ona sardım ve  ıslanmış olan saçlarını öptüm ...


Yeni bölüm geldiii bu arada youtube da berruulusoy kanalında editler paylaşıyorum bi bakın bakem bay 💟❣💌💝💞💚💛💜🖤💕💙

Yaralasar5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin