Bir anda belimden tutulup geri çekilmemle Alazın göğüsüne yapışmam bir oldu.
"Niye öyle geliyorsun aklımı aldın"
"Hem ben sana küsüm git "omzundan ittirecekken elinde gördüğüm kutuya gözüm ilişti
"Bu kime "dedim sempatik bir biçimde "Sana"
"Ciddi misin ne aldın"
"Al bak"dedi kutuyu uzatarak kutuyu elime aldım sandalyeye oturup açtım .
Kare bir kutuydu koyu kırmızıydı ve kutusu bile ben pahalıyım diye bağırıyordu.
İçini açtığımda bir takı seti olduğunu gördüm(Allah benim youtube kanalımı takip eden herkese Alaz gibi bir eş nasip etsin Amin)
Ağzım 5 karış açık kutuya bakarken Michaelın video çektiğini daha yeni anlamıştım
"Teşekkür ederim "dedim Alaza sarılırken" bu affedildiğim anlamına mı geliyor"
Yanağına küçük bir öpücük kondurup yerime oturdum.
Michaela dönüp sorgulayıcı bir bakış attım"O videoyu paylaşırsan seni parçalarım"
"Ama Yanki olmaz böyle sen beni tehdik ediyorsun"
Alaza döndüm
"Bu kaç senedir böyle hayrına biri türkçe öğretsin ya" Masadakiler gülerken Alaz saçlarıma bir öpücük kondurdu (yan yanalar )
Kapıdan giren 7 kişilik gurup yüzünden hiç bir şey söyleyemedim
3 ü kız 4 ü erkekti
Bizim masaya yaklaştıklarında Alaz ile ben ayağa kalkmıştık diğerleri daha önceden tanıştıkları için kıpırdamadılar Bizim masamıza gelince
"Merhabalar ben Betül"diyerek elini uzattı sarışın yeşil gözlü 1 50 boylarındaki kız büyük ihtimal hepsinin yaşı 20 22 arasıydı "Sedef"
Yanındaki esmer çocuk"ben de Akif"dedi ve elini uzattı"Sedef"
Çocuk ufak bir tebessümle karşılık verdi .
"Bahsettikleri kadar güzelmişsiniz "dedi arkalardan kumral çocuk yanıma yaklaşıp elini uzattı "Tunç"sertçe yutkundum.
"Memnun oldum"
Hepsiyle tanışmıştım
Tunç ve Nil kumral
Ela ve Akif ve Berat esmerdi
Betül ve Özgür sarışındı
Alaz da hepsiyle tanışınca yerimize oturduk
"Nasıl sempatikler baya değil mi" dedi Yavuz
Alaz "Ben bu Tunça kıl oldum "
"Alt tarafı iltifat etti"
"Etmesin kardeşim kimse benim karıma iltifat etmesin ben ederim"
Beni kendine çekip yanağımı öpünce kıkırdadım
"Cıvıksın Alaz hatta vıcıksın"
"Alakam yok "Sırıtınca başımi iki yana salladım bu adama evlendikten sonra bir şeyler olmuştu.
...
Sabah yanağım okşandığında yan tarafa döndüm.
"Sedef hadi uyan"
Yatakta doldurup etrafa mal mal bakınca saatin 6 olduğunu fark etmem uzun sürmedi
Ayağa kalkıp hazırlanmaya başladım altıma siyah tayt ve üzerine bol bir beyaz t şhirt atmıştım saçlarımı da tepeden sıkıca bağlamıştım."Nasıl oldum"dedim kendi etrafımda dönerek.
"Çok güzelsin"dedi Alaz bana yaklaşacakken "Hadi Alaz hadi gidiyoruz" dedi"bari biraz öpseydim""hayır"
Kapıdan çıkınca o da arkamdan geldi.kahvaltıyı yapıp spor salonuna girdiğimizde Alaza döndüm.
"Biz ne yapacağız"
"Gözetmenlik"
"İyide ben ne alakayım"
"Acaba seni yine mi eğitimlere başlatsak "
"Alaz harbi kavga ederiz bu sefer"
Kafasını arkaya atarak güldü.
"Şaka yaptım ya kızma"
Onu kafaya takmadan saolnun ortasına ilerledim"Evet gençler kim kimin çaylağı bi açıklayın "
Nil Simayın
Tunç Michaelın
Ela Atalayın
Betül yosunun
Berat Yavuzun
Akif İshakın
Özgür Afroditin çaylağıydı.
Bence Afrodit ve Özgür iyi bir ikili olabilirdi....
Elimde tuttuğum beyaz çubuğun önünü görmemek için ters çevirmiştim.Yosun aklımı çelmiş ve test yapmam konusunda ikna etmişti .Yavaşça ön tarafını çevirdiğimde kanım donmuştu 2kırmızı çizgi
ben hamileydim
benim bebeğim vardı.Alazın çocuğu olacaktı...
Ben anne olacaktım...
Alaz şuan odada değildi bu yüzden kapıdan çıkıp Yosunların odasına koştum kapıyı yumruklamaya başlayınca kapı açıldı.
Atalay ı es geçip koltukta oturan Yosuna ilerledim "Sanırım hamileyim"
"Ne "dedi ikiside sonra kahkaha attılar "tebrikler" "Altuğ a haber_"
"Sakın Atalay çocuğunu babasız bırakırım"
"Ne zaman haber vereceksin"
"Yarın kahvaltıda veririm zaten şu Bd meselesi kapanmış aradı beni"
"Çok sevinecek "kafamı salladım ama yüzüm kireç gibi olmuştu"de sen?"
"Ya bakamazsam"
"Sen mi bakamayacaksın Yankı sen Altuğa bakiyorsun el kadar bebek sana koymaz"
"Bilmiyorum"sonra sırıttım"Alazın burnundan getireceğim"
Bu sefer aynı anda kahkaha atınca kapı tekrar tıklatıldı"Neye guluyorsunuz bu kadar "Atalay gidip tekrar kapıyı açınca Afrodit mini siyah eteğiyle ve siyah crop la karşımızdaydı.
"Ne oldu sana "
"Hamile "
"Ne ciddi misin"
"Yok değilim"
Dedim alayla
"Altuğ iyi gol atmış desene"
Sehpanın üzerinde duran çikolatalardan birini ona fırlattım"Oo sinirde yüklenmiş"
"Çiçek misin Buket misin yürü git asabımı bozma benim"
Kafasını arkaya atarak sesli güldü.
"Ay ben gidiyorum" kapıdan çıkıp odama girdim elimi karnıma koydum burada benim bebeğim vardı bizim bebeğimiz...
Alazın aramasını cevapladığımda istediğim bir şeyin olup olmadığını sormuştu demek ki geliyor
Hemen testi banyoya sakladım yarın ayrılacağımız için de valizi yerleştirmeye başladım.
Bitince ayağa kalktım o sırada odanın kapısı açılmıştı"ben geldim"
"Hoşgeldin"yanına gidip sarılınca o da bana sarıldı
"Özlemişsin"
"Biraz"dedim ayrılırken
Gidip yatağa otururken o da banyoya girdi 1 2 dakika sonra çıktı ve yanıma geldi gözlerimin içine dikkatlice bakınca
"Senin gözlerin dolmuş ...ne oldu"
"Yok bir şey"
"Sedef"dedi sorgulayıcı bir sesle
"Ne olduğunu söyler misin"
"Yok bir şey dedim ya Alaz!"
Sesim yüksek çıkmıştı kahretsin lanet hormonlar bu kadar erken yüklenmek zorunda değildi ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaralasar5
ChickLitvallahi billahi öylesine yazıyorum asıl kitap MARAL ATMACA ya aittir.