Глава 2: Старото е като ново

5 1 0
                                    


- Какво ще правиш утре вечер? - попитах Адриана, с която седяхме в поредния адски скучен час. Априлската ваканция започваше от утре, а това наистина ме караше да се чувствам щастлива. Тази година наистина се оказа трудна. Предметите и задачите са доста натоварващи. За това всяка ваканция трябва да си почиваме максимално добре.
Адриана ми беше приятелка от както се помня. Имало е периоди, в които сме оставали без контакт. Не сме поддържали никаква връзка. Но това е останало в миналото, защото отново сме в един клас.
Нека обясня - Заедно бяхме в детска градина, а след това и първите три години от училище. След това аз смених училището и приятелството ни беше малко трудно. Нека кажем, че просто пораснахме и се раздалечихме една от друга. Но съдбата си знае работата. Няколко години по-късно сме пак в един клас. А отношенията ни се възвърнаха по старому - сякаш никога не са прекъсвани.
- Нямам планове - отговори Адриана, облегнала се на ръцете си. Кафявата ѝ дълга коса беше закрила половината ѝ лице и се виждаше само окото ѝ, което беше затворено, тъй като се опитваше да поспи.
- Вече имаш - заявих, сдържайки смеха си, за да не види учителят. Не случайно сме седнали отзад. Там едва се виждаме. Но за жалост със сигурност се чуваме.
- В 7 те чакам - каза Адриана, вече сънувайки вторият си сън. Изведнъж звънецът се чува и Адриана изпъшква, сякаш някой е пробил рана в сърцето ѝ - Пак не можах да се наспя - заяви издразнено 
- Звучи като твой проблем - казвам през смях
- Млъквай - приключва разговора, също през смях, докато оправя раницата си.

One last I love you Donde viven las historias. Descúbrelo ahora