Bosorexia - Drarry

31 1 0
                                    

...............................................................................................................

Uzun bir süre sonra Drarry ile karşınızdayım! Bu diğer serilere karşın daha çok harry ve draco nun arkadaşlığını ön plana çıkaran bir kurgu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uzun bir süre sonra Drarry ile karşınızdayım!
Bu diğer serilere karşın daha çok harry ve draco nun arkadaşlığını ön plana çıkaran bir kurgu. Bu kurguda draco gryffindor seçiliyor, harry ve ron ile oda arkadaşı olmak zorunda kalıyor. Karakter gelişimini çaktırmadan bayağı gözünüzün içine sokuyor. Nasıl olduğunu anlamadan karakter gelişimini çok akıcı bir şekilde işleyen bir yazar. -karakter gelişimini güzel yanıtsan yazarlara bayılıyorum bu nedenle bu yazarı çok sevdim ve diğer bir tane serisini de okumama rağmen paylaştım mı emin değilim- Tüm bunlar dışında seri hakkında daha fazla bilgi vermem gerekecekse bölümler uzun ve çok akıcıydı, güncel olana kadar yorum yapmayı unuttum. Hangi seri olduğunu hatırlamıyorum ama buna benzer bir tane daha seri vardı ama o seri harry potter daki olayların detaylarına da giriyordu fakat bu seri öyle yapmaktan ziyade olayları kısa tutup karakterler arasındaki gelişime daha çok ağırlık verdiğini görebiliri ve benim şahsi görüşüme göre bu daha ferahlatıcı hissettiriyor. Zaten çok fazla detay olmadığı için hiçbir kısmı atlama ihtiyacı hissetmeden nasıl bittiğini anlamadan çabucak okuyorsunuz.

Rahatça ve sıkılmadan okuyabileceğiniz bir seri, bazı seriler sizin daha çok enerji harcamanızı sağlayabilir ama eğer tüm istekler dışında rahatlatıcı bir şey okumak istiyorsanız kesinlikle bu seri mükemmel bir tercih olacaktır.
Yazarımız bür bölüm için çok fazla şey yazıyor bu nedenle tekrar teşekkür etmek isterim... Daha fazla yorum atmaya çalışacağım!!

ibejedi

Şimdi fakr ettim ki bahsettiğim diğer kitap zaten yazarın galiba ilk kitabıymış bunda draco gry olurke diğerinde harry sly oluyor... BU YAZARI SEVİYORUM

Fic önerileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin