LENNY MORALEZ

4 0 0
                                    

𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 8

It has been a month of training after school and not gonna lie I am doing much better than my day. Yes, my body still aches but that happens to everyone..right? Anyway it seems that Kai has become more..I don't know....Overprotective. I can't talk to other guys because it's for 'work wise'. How was not talking to other guys work wise, that don't make no sense. He seems to be stalking my instagram along with all of my other social media platforms, but I don't know how he got them. But I really don't mind a fit boy like him stalking me.

"𝑳𝑬𝑵𝑵𝒀!" Ms. Evans yells snapping out of my day dream.

"𝒀-𝒚𝒆𝒔 𝒎𝒊𝒔𝒔?" I looked at her.

"𝑰𝒕 𝒔𝒆𝒆𝒎𝒔 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒉𝒂𝒗𝒆𝒏'𝒕 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒆𝒅 𝒘𝒓𝒊𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒆 𝒂𝒓𝒆 𝒂𝒍𝒓𝒆𝒂𝒅𝒚 𝑯𝑨𝑳𝑭𝑾𝑨𝒀 𝒕𝒉𝒓𝒐𝒖𝒈𝒉 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒆𝒔𝒔𝒐𝒏, 𝒄𝒂𝒓𝒆 𝒕𝒐 𝒆𝒙𝒑𝒍𝒂𝒊𝒏 𝒘𝒉𝒚 𝒚𝒐𝒖 𝒉𝒂𝒗𝒆𝒏'𝒕?" She squinted her eyes at me.

"𝑰 𝒘𝒂𝒔 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒕𝒓𝒚𝒏𝒂...𝒖𝒏𝒅𝒆𝒓𝒔𝒕𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒕𝒂𝒍𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕." Dumbest excuse ever.

she scoffs "𝑾𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒊𝒏𝒅𝒐𝒘? 𝑰 𝒂𝒎 𝒏𝒐𝒕 𝒔𝒕𝒖𝒑𝒊𝒅." She pulls her glasses off.

"𝒀𝒐𝒖'𝒓𝒆 𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕, 𝑰 𝒘𝒂𝒔 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒌𝒚, 𝒊𝒕'𝒔 𝒔𝒐 𝒃𝒆𝒂𝒖𝒕𝒊𝒇𝒖𝒍 𝒊𝒕 𝒄𝒂𝒖𝒈𝒉𝒕 𝒎𝒚 𝒂𝒕𝒕𝒆𝒏𝒕𝒊𝒐𝒏." Nah that was another lie.

"𝒀𝒆𝒂 𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕, 𝑱𝑼𝑺𝑻 𝑭𝑶𝑪𝑼𝑺 𝑰𝑵 𝑴𝒀 𝑳𝑬𝑺𝑺𝑶𝑵!" She always yelling at me.

"𝑨𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒊𝒔 𝒘𝒉𝒚 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒓𝒆 𝒔𝒕𝒊𝒍𝒍 𝒂 𝒔𝒊𝒏𝒈𝒍𝒆 48 𝒚𝒆𝒂𝒓 𝒐𝒍𝒅 𝒘𝒐𝒎𝒂𝒏. I muttered under my breath earning a chuckle from Kai.

I started paying attention but all I could hear was blah blah blah, I didn't understand a word.

After school I got ready for training until I recieved a message from Kai.

𝙴𝙼𝙾 𝙺𝙰𝙸: 𝚈𝙾, 𝚝𝚘𝚍𝚊𝚢 𝚠𝚎 𝚊𝚛𝚎 𝚑𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚛𝚎𝚜𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚛𝚊𝚒𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚎𝚜𝚜𝚒𝚘𝚗. 𝙼𝚎𝚎𝚝 𝚖𝚎 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝙲𝚊𝚏𝚎́ 𝚘𝚗 𝙰𝚟𝚎𝚗𝚞𝚎 𝚜𝚝𝚛𝚎𝚎𝚝. 𝚈𝚎𝚊?

𝙼𝙴: 𝚄𝚑𝚖. 𝙾𝚔 𝙸 𝚐𝚞𝚎𝚜𝚜.

𝙸 𝚙𝚞𝚝 𝚘𝚗 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚒𝚖𝚙𝚕𝚎.
𝙱𝚕𝚊𝚌𝚔 𝚓𝚊𝚌𝚔𝚎𝚝, 𝚋𝚕𝚊𝚌𝚔 𝚝𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚏𝚒𝚝𝚝𝚎𝚍 𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚜𝚞𝚒𝚝, 𝚠𝚑𝚒𝚝𝚎 𝚗𝚒𝚔𝚎, 𝚑𝚊𝚒𝚛 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚎𝚊𝚛 𝚖𝚞𝚏𝚏𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝚏𝚊𝚜𝚑𝚒𝚘𝚗.

𝙱𝚕𝚊𝚌𝚔 𝚓𝚊𝚌𝚔𝚎𝚝, 𝚋𝚕𝚊𝚌𝚔 𝚝𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚏𝚒𝚝𝚝𝚎𝚍 𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚜𝚞𝚒𝚝, 𝚠𝚑𝚒𝚝𝚎 𝚗𝚒𝚔𝚎, 𝚑𝚊𝚒𝚛 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚎𝚊𝚛 𝚖𝚞𝚏𝚏𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝚏𝚊𝚜𝚑𝚒𝚘𝚗

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

𝙸'𝚖 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢.

I reach the café 1 minute early, for the first time but to my suprise Kai was already there looking as handsome as always. In his black hoodie, black tight jeans, messy hair, and of course his beautiful face. Damn he's gorgeous.

"𝑳𝒊𝒌𝒆 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒆𝒆 𝒑𝒓𝒊𝒏𝒄𝒆𝒔𝒔?" He smirks.

I roll my eyes

"𝑰 𝒂𝒎 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒅𝒊𝒔𝒈𝒖𝒔𝒕𝒆𝒅, 𝒊𝒕 𝒊𝒔 𝒂𝒏 𝒂𝒃𝒔𝒐𝒍𝒖𝒕𝒆𝒍𝒚 𝒉𝒐𝒓𝒓𝒊𝒃𝒍𝒆 𝒔𝒊𝒕𝒆." Obvious lie.

"𝑺𝒐 𝒚𝒐𝒖 𝒅𝒓𝒐𝒐𝒍 𝒂𝒕 𝒉𝒐𝒓𝒓𝒊𝒃𝒍𝒆 𝒔𝒊𝒕𝒆𝒔?" He teased.

"𝑼𝒈𝒉 𝒇𝒖𝒄𝒌 𝒐𝒇𝒇. 𝑨𝒏𝒚𝒘𝒂𝒚 𝒘𝒉𝒚 𝒂𝒓𝒆 𝒘𝒆 𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒏𝒐𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒓𝒆𝒉𝒐𝒖𝒔𝒆?" I sat down.

"𝑾𝒆 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒕𝒐 𝒕𝒓𝒂𝒊𝒏 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚 𝒔𝒊𝒏𝒈𝒍𝒆 𝒅𝒂𝒚 𝒚𝒐𝒖 𝒌𝒏𝒐𝒘, 𝒚𝒐𝒖 𝒏𝒆𝒆𝒅 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒂 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒌 𝒂𝒕 𝒕𝒊𝒎𝒆𝒔." He sat across me.

"𝑮𝒐𝒐𝒅 𝒑𝒐𝒊𝒏𝒕. 𝑰 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒂 𝒒𝒖𝒆𝒔𝒕𝒊𝒐𝒏, 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒅𝒐 𝒚𝒐𝒖 𝒅𝒐 𝒇𝒐𝒓 𝒉𝒐𝒃𝒃𝒊𝒆𝒔?" I needed to know more about this dude.

"𝑬𝒏𝒈𝒍𝒊𝒔𝒉 𝑭𝒐𝒐𝒕𝒃𝒂𝒍𝒍, 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒍𝒆𝒆𝒑." He spread his legs which for some reason it made me feel things inside.
Ughh!

"𝑩𝒊𝒓𝒕𝒉𝒅𝒂𝒚?" I sighed.

"𝑰 𝒘𝒂𝒔𝒏'𝒕 𝒃𝒐𝒓𝒏." He smirked.

That made me laugh for some stupid reason.

"𝑵𝒐𝒕 𝒇𝒖𝒏𝒏𝒚, 𝒏𝒐 𝒃𝒖𝒕 𝒔𝒆𝒓𝒊𝒐𝒖𝒔𝒍𝒚 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒃𝒐𝒓𝒏?" I did think it was funny though.

"1𝒔𝒕 𝒐𝒇 𝑴𝒂𝒚." He stood up.

"𝑾𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒂𝒓𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈?" I stood up as well.

"𝑰 𝒂𝒎 𝒋𝒐𝒊𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆 𝒒𝒖𝒆, 𝑰 𝒘𝒂𝒏𝒕 𝒂 𝒃𝒐𝒕𝒕𝒍𝒆 𝒐𝒇 𝒘𝒂𝒕𝒆𝒓, 𝒅𝒐 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒂𝒏𝒕 𝒂𝒏𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈?" He looked at me.

"𝒀𝒆𝒂, 𝒄𝒂𝒏 𝑰 𝒈𝒆𝒕 𝒂 𝒍𝒂𝒓𝒈𝒆 𝒊𝒄𝒆 𝒍𝒂𝒕𝒕𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒆𝒙𝒕𝒓𝒂 𝒔𝒖𝒈𝒂𝒓?" I took my card out.

"𝑰𝒕'𝒔 𝒂𝒍𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕 𝑰'𝒍𝒍 𝒑𝒂𝒚." He walked away, joining the que without giving me any time to protest.

I actually enjoyed spending time with him.

𝑪𝑯𝑬𝑺𝑺 𝑻𝑾𝑰𝑺𝑻𝑬𝑹Where stories live. Discover now