🐿️💬-Han Jisung update: 08/08/24

11 3 0
                                    

[LATE POST SRY]

🐿️💬 𖹭 7:54 PM KST
12:54 PM CEST

Chat :

English version ↓

: (thanks to) our STAY who came early in the morning for prerecording and came for the live broadcast, I gained a lot of strength~, and to our STAY from afar who watched us on the TV, thank you, this round of promotions has been really fun although it’s certainly been busy, but having stay makes it fun, rewarding and happy. I heard often today that I look happy and in good spirits. That’s right, thanks to you, I’m having a meaningful & happy day. thank you so much for today, I had fun ~ have a good night!

: my mouth is hanging over my ears and it’s going to tear

(means he’s smiling like crazy 💗)

Version française ↓

J'ai pris beaucoup de force : (grâce à) nos STAY qui sont venus tôt le matin pour le pré-enregistrement et qui sont venus pour la diffusion en direct, et à nos STAY de loin qui nous a regardés à la télévision, merci, cette série de promotions a été vraiment amusante bien qu'elle ait été très chargée, mais le fait d'avoir des stay rend les choses amusantes, gratifiantes et heureuses. J'ai souvent entendu dire aujourd'hui que j'avais l'air heureux et de bonne humeur. C'est vrai, grâce à vous, je passe une journée pleine de sens et de bonheur. Merci beaucoup pour aujourd'hui, je me suis bien amusée ~ passez une bonne nuit !

: ma bouche est accrochée à mes oreilles et elle va se déchirer

(signifie qu'il sourit comme un fou 💗)




(🫶🏻)

𝘽𝙪𝙗𝙗𝙡𝙚 𝙪𝙥𝙙𝙖𝙩𝙚 || 𝙎𝙩𝙧𝙖𝙮 𝙠𝙞𝙙𝙨 Where stories live. Discover now